Skocz do zawartości
  • 0

Błąd z: "if loop-value is planks:"


Rafep
 Udostępnij

Pytanie

Witam, mam takie pytanie - dlaczego przy tym skrypcie:

on pick up:
	if player is in world "test":
		wait 2 tick
		loop all items in player's inventory:
			if loop-value is wool:
				set loop-value's name to "&aWelna"
				stop
			if loop-value is planks:
				set loop-value's name to "&aDeski"
				stop
			if loop-value is end_stone:
				set loop-value's name to "&aKamien endu"
				stop
			if loop-value is obsidian:
				set loop-value's name to "&aObsydian"
				stop

I w linijce "if loop-value is planks:" wyświetla się błąd "There's no loop that matches", czemu tak się dzieję? :< 

EDIT: Znalazłem już odpowiedź :> 

Edytowane przez Rafep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Spoiler

on pickup:
    if player is in world "test":
        wait 2 tick
        loop all items in player's inventory:
            if loop-item is wool:
                set loop-item's name to "&aWelna"
                stop
            if loop-item is 5:
                set loop-item's name to "&aDeski"
                stop
            if loop-item is end stone:
                set loop-item's name to "&aKamien endu"
                stop
            if loop-item is obsidian:
                set loop-item's name to "&aObsydian"
                stop

Działa na 100% - testowane

Edytowane przez xBlaczeKx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on pick up:
	if player is in world "test":
		wait 2 tick
		loop all items in player's inventory:
			if loop-value is wool:
				set loop-value's name to "&aWelna"
				stop
			if loop-value is oak planks or spruce planks or birch planks or jungle planks or acacia planks or dark oak planks:
				set loop-value's name to "&aDeski"
				stop
			if loop-value is end_stone:
				set loop-value's name to "&aKamien endu"
				stop
			if loop-value is obsidian:
				set loop-value's name to "&aObsydian"
				stop

a tak by the way spróbuj użyć tego kodu

 

on pick up:
	if world of player is "test":
		if event-item is obsidian:
			set name of event-item to "&aObsidian"
			stop

 

Edytowane przez kapi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...