Uzi 20 Opublikowano 22 października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 października 2018 Witam, jak najlepiej zabezpieczyć itemy w gui tak aby nie mogli ich bugować itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 22 października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 października 2018 Dodawać opóźnienie po otwarciu GUI, ale przed formatowaniem, Otwierać GUI, z gotowymi już itemami, Blokować klikanie i wyrzucanie itemków podczas posiadania GUI, Blokować otwieranie innego GUI/inventory/klikanie na skrzynki przez jakiś czas po otworzeniu jednego, Zamykać GUI gracza, gdy prosto z niego otwierane jest kolejne, Blokować zamykanie GUI przez jakiś czas po jego otwarciu, Ograniczać ilość kodu jaka wykonuje się po kliknięciu, Przed wykonaniem czegokolwiek, sprawdzać czy nazwa GUI gracza jest zgodna z zakładaną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Uzi 20 Opublikowano 22 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 października 2018 (edytowane) 2 godziny temu, LuckyPotato napisał: Dodawać opóźnienie po otwarciu GUI, ale przed formatowaniem, Otwierać GUI, z gotowymi już itemami, Blokować klikanie i wyrzucanie itemków podczas posiadania GUI, Blokować otwieranie innego GUI/inventory/klikanie na skrzynki przez jakiś czas po otworzeniu jednego, Zamykać GUI gracza, gdy prosto z niego otwierane jest kolejne, Blokować zamykanie GUI przez jakiś czas po jego otwarciu, Ograniczać ilość kodu jaka wykonuje się po kliknięciu, Przed wykonaniem czegokolwiek, sprawdzać czy nazwa GUI gracza jest zgodna z zakładaną. Pokażesz jakiś przykład + jakbym to zrobił w chestcommand byłoby ok tnz. skrypt przenieść tam ? Edytowane 22 października 2018 przez Uzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 22 października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 października 2018 opóźnienie: command /test [<text>]: trigger: open chest with 3 rows named "" to player wait 2 tick #To jest to opóźnienie format slot... Otwieranie z gotowymi itemkami: (Nie jestem pewny) command /test [<text>]: trigger: set {_open} to chest with 3 rows set slot 1 of {_open} to diamond open {_open} to player Blokowanie klikania: on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "Test": cancel event command /test [<text>]: trigger: open chest with 3 rows named "TEST" to player set {ot::%player%} to true on inventory open: if inventory name of current inventory of player is not "TEST": if {ot::%player%} is true: close player's inventory #lub cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 23 października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 października 2018 variable: {openGUi::%player%} = false command /gui [<text="">] trigger: open chest with 1 rows named "blabla" to player set {openGui::%player%} to true format slot 0 of player with 1 of diamond named "blabla" with lore "twojelinijki||itemLocked" to be unstealable stop on inventory close: # po zamknieciu gui if {openGui::%player%} is true: loop all items in player's inventory: if lore of loop-item contains "itemLocked": remove loop-item from player set {openGui::%player%} to false W ten sposób Uzi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Uzi 20 Opublikowano 23 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 października 2018 9 godzin temu, KCPRRR napisał: variable: {openGUi::%player%} = false command /gui [<text="">] trigger: open chest with 1 rows named "blabla" to player set {openGui::%player%} to true format slot 0 of player with 1 of diamond named "blabla" with lore "twojelinijki||itemLocked" to be unstealable stop on inventory close: # po zamknieciu gui if {openGui::%player%} is true: loop all items in player's inventory: if lore of loop-item contains "itemLocked": remove loop-item from player set {openGui::%player%} to false W ten sposób Nawet twój przykład jakoś nie działa [20:18:13] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 1 tab (esa.sk, line 4: trigger:") [20:18:13] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (esa.sk, line 5: open chest with 1 rows named "blabla" to player") [20:18:13] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (esa.sk, line 6: set {openGui::%player%} to true") [20:18:13] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (esa.sk, line 7: format slot 0 of player with 1 of diamond named "blabla" with lore "twojelinijki||itemLocked" to be unstealable") [20:18:13] [Server thread/ERROR]: indentation error: expected 0 tabs, but found 2 tabs (esa.sk, line 8: stop") [20:18:13] [Server thread/ERROR]: can"t understand this event: "variable" (esa.sk, line 1: variable:") [20:18:13] [Server thread/ERROR]: invalid line - all code has to be put into triggers (esa.sk, line 3: command /gui []") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 24 października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 października 2018 aj masakra xd juz naprawiam. variables: {openGui::%player%} = false command /gui [<text="">]: trigger: open chest with 1 rows named "blabla" to player set {openGui::%player%} to true format slot 0 of player with 1 of diamond named "blabla" with lore "twojelinijki||itemLocked" to be unstealable stop on inventory close: # po zamknieciu gui if {openGui::%player%} is true: loop all items in player's inventory: if lore of loop-item contains "itemLocked": remove loop-item from player set {openGui::%player%} to false Ogólnie, źle to skopiowałeś. Uzi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Centurion 220 Opublikowano 24 października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 października 2018 Najlepiej zrobić specjalny warp na którym będą npc z wykonywaniem danej komendy. Nikt nie będzie miał opcji tego zbugować ani zabawić się Uzi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Uzi 20 Opublikowano 24 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 października 2018 4 godziny temu, KCPRRR napisał: aj masakra xd juz naprawiam. variables: {openGui::%player%} = false command /gui [<text="">]: trigger: open chest with 1 rows named "blabla" to player set {openGui::%player%} to true format slot 0 of player with 1 of diamond named "blabla" with lore "twojelinijki||itemLocked" to be unstealable stop on inventory close: # po zamknieciu gui if {openGui::%player%} is true: loop all items in player's inventory: if lore of loop-item contains "itemLocked": remove loop-item from player set {openGui::%player%} to false Ogólnie, źle to skopiowałeś. a to sorry, już działa A co jeśli chcę aby jeszcze ten item wykonywał daną komendę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Uzi 20
Witam, jak najlepiej zabezpieczyć itemy w gui tak aby nie mogli ich bugować itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi