Skocz do zawartości

AxLista - Innowacyjny skrypt na listę graczy w gui


xAxee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Nudziło mi się więc postanowiłem zaktualizować ten skrypt

ChangeLog:
- Dodano Config yml
- Dodano Strony
- Dodano możliwość dodawania większej ilości bloków/kolorów

Konfiguracja:

Aby dodać nowy blok należy dodać do niego uprawnienie w Upr / Permisje należy go dodać od spacji pałzy
np:

Upr:
  Permisje:
   - <uprawnienie>

Aby dodać Text / Blok do danego uprawnienia należy dodać nazwę naszego uprawnienia w kolumnie Upr / Config / <uprawnienie>
następnie dodać dwie kolejne pod kolumny (Block i Text) należy to zrobić z tym wzorem:
Text posiada dwie zmienne:
- {NUMBER} <- Numer gracza
- {NICK} <- Nick gracza

Upr:
  Config:
    <uprawnienie>:
      Block: <Blok>
      Text: <Text>

Inne Ustawienia:

Nazwa Gui: <- Ustawia nazwę Gui pod /list
Strona / Block: <- Ustawia blok którym będzie można zmieniać strony
Strona / Name: <- Ustawia nazwę bloku którym można zmieniać strony (Zmienne {STRONA})

Przykładowa Konfiguracja:

Config:
  Nazwa Gui: "&6Lista"
  Strona:
    Block: redstone block
    Name: "&cStrona. &a{STRONA}"
Upr:
  Permisje:
   - Vip
   - Gracz
   - Admin
  Config:
    Op:
      Block: beacon
      Text: "&9{NUMBER}. &9OP. {NICK}"
    Admin:
      Block: Red wool
      Text: "&c{NUMBER}. &4Admin. &b{NICK}"
    Gracz:
      Block: light green wool
      Text: "&c{NUMBER}. &7Gracz. {NICK}"
    Vip:
      Block: gold block
      Text: "&c{NUMBER}. &6Vip. {NICK}"

Działanie:

Aby lista wyświetlała graczy KAŻDY musi mieć jakieś uprawnienie
Uprawnienie nie wygląda tak jak je wpisaliście mianowicie ma ono na początku AxList.
np dla ustawionego uprawnienia VIP jest to AxLista.VIP

Skrypt:
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Wszelkie znalezione błędy będą naprawiane :D
więc jeżeli jakieś znaleźliście proszę je zgłaszać pod postem lub na pw :D

 

Edytowane przez xAxee
XaKtUaLiZaCjA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, LuckyPotato napisał:

Niby proste ale nie działa poprawnie - {_s} cały czas będzie równy 0

Poprawione ;) 

Godzinę temu, JanekMaSkrypta_ napisał:

Fajnie by było gdybyś jeszcze dodał więcej GUI z tymi graczami bo na serwerze może być nawet 100 graczy 

Dodam jakieś statystyki lub coś:D Zobaczę no i oczywiście strony

Godzinę temu, SupcioXD napisał:

Niby proste, ale spoczko :d

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...
Spoiler

 


[12:35:33 INFO]: [Skript] Reloading lista.sk...
[12:35:33 WARN]: coloured {_Gui.Name} is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured {_Gui.Name} instead of "%coloured {_Gui.Name}%") (lista.sk, line 16: open chest with 6 rows named "%colored {_Gui.Name}%" to player')
[12:35:33 WARN]: coloured {_list.Name} is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured {_list.Name} instead of "%coloured {_list.Name}%") (lista.sk, line 18: set player's current inventory's slot 53 to ("%{_list.Block}%" parsed as item) named "%colored {_list.Name}%"')
[12:35:33 WARN]: the name of loop-player is already a text, so you should not put it in one (e.g. the name of loop-player instead of "%the name of loop-player%") (lista.sk, line 24: replace all "{NICK}" with "%name of loop-player%" in {_n}')
[12:35:33 WARN]: coloured {_n} is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured {_n} instead of "%coloured {_n}%") (lista.sk, line 26: set player's current inventory's slot {_s} to ("%{_b}%" parsed as item) named "%colored {_n}%"')
[12:35:33 WARN]: the name of loop-player is already a text, so you should not put it in one (e.g. the name of loop-player instead of "%the name of loop-player%") (lista.sk, line 31: replace all "{NICK}" with "%name of loop-player%" in {_Texxt::%loop-value-2%}')
[12:35:33 WARN]: coloured {_Texxt::%loop-value-2%} is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured {_Texxt::%loop-value-2%} instead of "%coloured {_Texxt::%loop-value-2%}%") (lista.sk, line 33: set player's current inventory's slot {_s} to ("%{_Block::%loop-value-2%}%" parsed as item) named "%colored {_Texxt::%loop-value-2%}%"')
[12:35:33 WARN]: coloured {_x} is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured {_x} instead of "%coloured {_x}%") (lista.sk, line 39: if inventory name of current inventory of player contains "%colored {_x}%":')
[12:35:33 ERROR]: Can't understand this expression: 'uncolored name of player's current inventory's slot slot' (lista.sk, line 42: set {_n} to uncolored name of player's current inventory's slot slot')
[12:35:33 WARN]: uncoloured coloured {_t} is already a text, so you should not put it in one (e.g. uncoloured coloured {_t} instead of "%uncoloured coloured {_t}%") (lista.sk, line 45: replace all "%(uncolored (colored {_t}))%" with "" in {_n}')
[12:35:33 WARN]: coloured {_x} is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured {_x} instead of "%coloured {_x}%") (lista.sk, line 57: open chest with 6 rows named "%colored {_x}%" to player')
[12:35:33 WARN]: coloured {_o} is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured {_o} instead of "%coloured {_o}%") (lista.sk, line 58: set player's current inventory's slot 53 to ("%{_b}%" parsed as item) named "%colored {_o}%"')
[12:35:33 WARN]: the name of loop-player is already a text, so you should not put it in one (e.g. the name of loop-player instead of "%the name of loop-player%") (lista.sk, line 65: replace all "{NICK}" with "%name of loop-player%" in {_n}')
[12:35:33 WARN]: coloured {_n} is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured {_n} instead of "%coloured {_n}%") (lista.sk, line 67: set player's current inventory's slot {_s} to ("%{_b}%" parsed as item) named "%colored {_n}%"')
[12:35:33 WARN]: the name of loop-player is already a text, so you should not put it in one (e.g. the name of loop-player instead of "%the name of loop-player%") (lista.sk, line 72: replace all "{NICK}" with "%name of loop-player%" in {_Texxt::%loop-value-2%}')
[12:35:33 WARN]: coloured {_Texxt::%loop-value-2%} is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured {_Texxt::%loop-value-2%} instead of "%coloured {_Texxt::%loop-value-2%}%") (lista.sk, line 74: set player's current inventory's slot {_s} to ("%{_Block::%loop-value-2%}%" parsed as item) named "%colored {_Texxt::%loop-value-2%}%"')
[12:35:33 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading lista.sk!

 

 

 

Edytowane przez xAxee
xAxee

Wstawiam w code i w spojler

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...