Sop24PL 40 Opublikowano 30 września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 września 2018 Witam! Jestem programistą backendowym z 2 letnim doświadczeniem. Technologie których używam to: HTML CSS PHP JS C# Java Ceny prac, które wykonuje nie są wysokie, ponadto co jakiś czas w cenniku dodaje zniżki, przez co nie potrzebujecie dużego budżetu. Jednak jeśli obok pracy w kolumnie Cena zawarta jest informacja Do uzgodnienia oznacza to, że cena zostanie ustalona na podstawie wymagań klienta. Jeżeli chodzi o kontakt poniżej przedstawiłem liste form kontaktu ze mną 1. E-mail: [email protected] 2. Formularz kontaktowy (na mojej stronie) 3. Prywatna wiadomość 4. Discord: SopelPL#1407 5. LiveChat na stronie (Prawy dolny róg) - Rekomendowana forma kontaktu Co oferuję? - Krótki czas wykonania - Niskie ceny oraz zniżki - Przejrzysty oraz czytelny kod - Szybki kontakt Czego oczekuję? - Dojrzałości - Dobrego kontaktu z klientem - Zaliczki (25-50% ceny) Strona: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (proszę nie czepiać się o brak domeny) Jeśli chciałbyś nawiązać współprace napisz na email lub wypełnij formularz na stronie Poprawiam formatowanie. Notatka dodana przez Nicku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boleknowak 957 Opublikowano 30 września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 września 2018 Godzinę temu, Sop24PL napisał: Jestem programistą backendowym z 2 letnim doświadczeniem. a sobie strony to nie umiesz zrobić? meh(Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!) jaku49 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaku49 690 Opublikowano 30 września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 września 2018 Kolega wyżej dobrze podsumował. Może jakieś portfolio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...