Skocz do zawartości
  • 0

Poprawi ktoś skrypt? (Generator drewna)


Kraftowanyxd
 Udostępnij

Pytanie

 problem jest taki że na wersji 1.12 po wykopaniu kilku klocków drewna nie chce się dalej regenerować, czasami występują różne błędy np. drewno się nie generuje, na wersji 1.8.8 jest wszystko dobrze ktoś może zobaczyć co jest nie tak? (Brak błędów odnośnie tego skryptu w konsoli)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on place of emerald ore:
    wait 1 tick
    if event-block is emerald ore:
        add location of event-block to {log::*}
        add location of block above event-block to {log2::*}
        set block above event-block to log

 

HeezQ

Wstawiam w code.

Notatka dodana przez HeezQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, gnomq2000 napisał:
on place of emerald ore:
    wait 1 tick
    if event-block is emerald ore:
        add location of event-block to {log::*}
        add location of block above event-block to {log2::*}
        set block above event-block to log

 

Drzewo generuje się nad blokiem emeraldu i jak je sie zniszczy to tylko 1 sie je generuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Trzymaj:

every 5 seconds:
        loop {wood::*}:
                if block above loop-value is air:
                        set block above loop-value to wood
on place:
	if player's tool is end stone named "&aDrewniarka":
		add location of target block to {wood::*}
 
on break end stone:
        loop {wood::*}:
                if loop-value is location of target block:
                        remove location of target block from {wood::*}

@Kraftowanyxd

Edytowane przez LjayPL789
Na prośbę użytkownika HotAngel2K17 zmieniam 1 tick na 5 seconds.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 godzin temu, LjayPL789 napisał:

Trzymaj:

every 5 seconds:
        loop {wood::*}:
                if block above loop-value is air:
                        set block above loop-value to wood
on place:
	if player's tool is end stone named "&aDrewniarka":
		add location of target block to {wood::*}
 
on break end stone:
        loop {wood::*}:
                if loop-value is location of target block:
                        remove location of target block from {wood::*}

@Kraftowanyxd

on script load:
    register new shaped recipe for emerald ore named "&9&lDREWNO" using stone, stone, stone, stone, emerald, stone, stone, stone, stone
on place of emerald ore:
    wait 1 tick
    if event-block is emerald ore:
        add location of event-block to {log::*}
        add location of block above event-block to {log2::*}
        set block above event-block to log
on break of log:
    if {s.%event-block%} is true:
        if player is holding gold pickaxe:
            cancel event
            send "&7Zniszczyles: &9&lDREWNO"
            set event-block to air
            if player can hold 1 emerald ore named "&9&lDREWNO":
                give 1 emerald ore named "&9&lDREWNO" to the player
                stop
            else:
                drop 1 emerald ore named "&9&lDREWNO"
                stop
        else:
            wait 1 second
            set event-block to log
            stop

Mając takie coś daj mi gotowca jak to ma wyglądać :) 

Edytowane przez LjayPL789
bludis

Dodaje code.

Notatka dodana przez bludis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 godzin temu, LjayPL789 napisał:

Trzymaj:

every 5 seconds:
        loop {wood::*}:
                if block above loop-value is air:
                        set block above loop-value to wood
on place:
	if player's tool is end stone named "&aDrewniarka":
		add location of target block to {wood::*}
 
on break end stone:
        loop {wood::*}:
                if loop-value is location of target block:
                        remove location of target block from {wood::*}

@Kraftowanyxd

Zrobiłem to tak:

on script load:
    register new shaped recipe for emerald ore named "&9&lDREWNO" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone
    
every 5 seconds:
        loop {log::*}:
                if block above loop-value is air:
                        set block above loop-value to log
on place:
    if player's tool is emerald ore named "&9&lDREWNO":
        add location of target block to {log::*}
 
on break emerald ore:
        loop {log::*}:
                if loop-value is location of target block:
                        remove location of target block from {log::*}

Bloki gebnerują się że tak powiem randomowo tzn, pozycja się jakby zmienia raz się generuje na górze a raz gdzieś po boku (jak coś log z wood zamieniłem bo nie czytało coś wood)

Edytowane przez LjayPL789
bludis

Dodaje code.

Notatka dodana przez bludis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...