Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na Kopanie BitCona


Uzi
 Udostępnij

Pytanie

Witam, poprosiłbym skrypt na kopanie kryptowalut.
Skrypt ma polegać na wymianie węgla na diaxy.
tzn. zbieramy węgiel mamy np. stak węgla (64) wpisujemy komendę ./kryptowaluty i tam wyświetla się menu z trzema itemami.
Pierwszy Informacja o ilości wykopanej kryptowaluty "Wykopałeś już .... bitcoina"
Drugie "zacznij kopać bitcona" w lore "użyj węgla aby włączyć kopiarkę"  wtedy zabiera ten węgiel i zamienia diaxy tylko nie daje od razu do eq.
Trzecie "Deposyt" jeśli gracz kliknie na to otwiera mu się gui z itemami  tzn. jak miał 64 węgla to 4 diaxy niech tam będą tzn. 16 węgla = 1 diax.
Jeśli gracz nie miał wystarczająco dużo węgla niech mu pisze "Za mało kopałeś"
Skrypt na tryb freebuild więc proszę o wyrozumiałość i ładne zrobienie tego skryptu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Spoiler
command /kryptowaluty [<text>]:
	trigger:
		if {bitcoin::stan::%player%} is not set:
			set {bitcoin::stan::%player%} to 0
		set {_x} to chest with 3 rows named "&9&lKryptowaluty"
		set slot 10 of {_x} to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7   %{bitcoin::stan::%player%}%"
		set slot 13 of {_x} to glowing diamond pickaxe named "&7Zacznij kopac bitcoiny" with lore "&7Uzyj wegla aby wlaczyc kopiarke"
		set slot 16 of {_x} to glowing chest named "&7Otworz depozyt"
		open {_x} to player
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&9&lKryptowaluty":
		if clicked slot is smaller than 0:
			stop
		cancel event
		if clicked slot is 13:
			set {_coalAmount} to amount of coal in player's inventory
			if {_coalAmount} is larger than or equal to 16:
				set {_x} to floor({_coalAmount}/16)
				set {_x} to {_x} * 16
				remove {_x} of coal from player's inventory
				add ({_x} / 16) of diamond to {bitcoin::deposit::%player%::*}
				stop
			send "&c* &7Masz za malo wegla!"
			stop
		if clicked slot is 16:
			set {_x} to chest with 3 rows named "&9&lDepozyt"
			add {bitcoin::deposit::%player%::*} to {_x}
			close player's inventory
			wait 2 tick
			open {_x} to player
			stop
on inventory close:
	if inventory name of player's current inventory is "&9&lDepozyt":
		set {_x} to amount of diamond in player's current inventory
		set {_i} to 0
		loop 27 times:
			if player's current inventory's slot {_i} is not air or diamond:
				add player's current inventory's slot {_i} to {_zwrot::*}
			add 1 to {_i}
		loop {_zwrot::*}:
			give loop-value to player
		clear {bitcoin::deposit::%player%::*}
		add {_x} of diamond to {bitcoin::deposit::%player%::*}
		wait 3 tick
		set {_x} to chest with 3 rows named "&9&lKryptowaluty"
		set slot 10 of {_x} to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7   %{bitcoin::stan::%player%}%"
		set slot 13 of {_x} to glowing diamond pickaxe named "&7Zacznij kopac bitcoiny" with lore "&7Uzyj wegla aby wlaczyc kopiarke"
		set slot 16 of {_x} to glowing chest named "&7Otworz depozyt"
		open {_x} to player

 

Pozdrawiam #Knugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Błąd z tym gui mistrzu @knugi

[22:51:47] [Server thread/INFO]: [Skript][m Reloading aqkrypto.sk[m...
[22:51:47] [Server thread/WARN]: Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please crate an alias for "175" (DOUBLE_PLANT) in aliases-english.sk or the script"s aliases section and use that instead. (aqkrypto.sk, line 6: set slot 10 of {_x} to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7 %{bitcoin::stan::%player%}%"")
[22:51:47] [Server thread/WARN]: Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please crate an alias for "175" (DOUBLE_PLANT) in aliases-english.sk or the script"s aliases section and use that instead. (aqkrypto.sk, line 46: set slot 10 of {_x} to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7 %{bitcoin::stan::%player%}%"")
[22:51:47] [Server thread/INFO]: [Skript][m Successfully reloaded aqkrypto.sk[m.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tagów nie widziałem, teraz muszę trochę przerobić ten skrypt by działał.

Ale to wieczorem

// @Uzi

Poprawione:

Spoiler
command /kryptowaluty [<text>]:
	trigger:
		if {bitcoin::stan::%player%} is not set:
			set {bitcoin::stan::%player%} to 0
		open chest with 3 rows named "&9&lKryptowaluty" to player
		wait 1 tick
		set player's current inventory's slot 10 to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7   %{bitcoin::stan::%player%}%"
		set player's current inventory's slot 13 to glowing diamond pickaxe named "&7Zacznij kopac bitcoiny" with lore "&7Uzyj wegla aby wlaczyc kopiarke"
		set player's current inventory's slot 16 to glowing chest named "&7Otworz depozyt"
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&9&lKryptowaluty":
		if clicked slot is smaller than 0:
			stop
		cancel event
		if clicked slot is 13:
			set {_coalAmount} to amount of coal in player's inventory
			if {_coalAmount} is larger than or equal to 16:
				set {_x} to floor({_coalAmount}/16)
				set {_x} to {_x} * 16
				remove {_x} of coal from player's inventory
				add ({_x} / 16) of diamond to {bitcoin::deposit::%player%::*}
				stop
			send "&c* &7Masz za malo wegla!"
			stop
		if clicked slot is 16:
			set {_x} to chest with 3 rows named "&9&lDepozyt"
			add {bitcoin::deposit::%player%::*} to {_x}
			close player's inventory
			wait 2 tick
			open {_x} to player
			stop
on inventory close:
	if inventory name of player's current inventory is "&9&lDepozyt":
		set {_x} to amount of diamond in player's current inventory
		set {_i} to 0
		loop 27 times:
			if player's current inventory's slot {_i} is not air or diamond:
				add player's current inventory's slot {_i} to {_zwrot::*}
			add 1 to {_i}
		loop {_zwrot::*}:
			give loop-value to player
		clear {bitcoin::deposit::%player%::*}
		add {_x} of diamond to {bitcoin::deposit::%player%::*}
		wait 3 tick
		open chest with 3 rows named "&9&lKryptowaluty" to player
		wait 1 tick
		set player's current inventory's slot 10 to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7   %{bitcoin::stan::%player%}%"
		set player's current inventory's slot 13 to glowing diamond pickaxe named "&7Zacznij kopac bitcoiny" with lore "&7Uzyj wegla aby wlaczyc kopiarke"
		set player's current inventory's slot 16 to glowing chest named "&7Otworz depozyt"

 

 

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 godzin temu, knugi napisał:

Tagów nie widziałem, teraz muszę trochę przerobić ten skrypt by działał.

Ale to wieczorem

// @Uzi

Poprawione:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Pokaż ukrytą zawartość

command /kryptowaluty [<text>]:
	trigger:
		if {bitcoin::stan::%player%} is not set:
			set {bitcoin::stan::%player%} to 0
		open chest with 3 rows named "&9&lKryptowaluty" to player
		wait 1 tick
		set player's current inventory's slot 10 to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7   %{bitcoin::stan::%player%}%"
		set player's current inventory's slot 13 to glowing diamond pickaxe named "&7Zacznij kopac bitcoiny" with lore "&7Uzyj wegla aby wlaczyc kopiarke"
		set player's current inventory's slot 16 to glowing chest named "&7Otworz depozyt"
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&9&lKryptowaluty":
		if clicked slot is smaller than 0:
			stop
		cancel event
		if clicked slot is 13:
			set {_coalAmount} to amount of coal in player's inventory
			if {_coalAmount} is larger than or equal to 16:
				set {_x} to floor({_coalAmount}/16)
				set {_x} to {_x} * 16
				remove {_x} of coal from player's inventory
				add ({_x} / 16) of diamond to {bitcoin::deposit::%player%::*}
				stop
			send "&c* &7Masz za malo wegla!"
			stop
		if clicked slot is 16:
			set {_x} to chest with 3 rows named "&9&lDepozyt"
			add {bitcoin::deposit::%player%::*} to {_x}
			close player's inventory
			wait 2 tick
			open {_x} to player
			stop
on inventory close:
	if inventory name of player's current inventory is "&9&lDepozyt":
		set {_x} to amount of diamond in player's current inventory
		set {_i} to 0
		loop 27 times:
			if player's current inventory's slot {_i} is not air or diamond:
				add player's current inventory's slot {_i} to {_zwrot::*}
			add 1 to {_i}
		loop {_zwrot::*}:
			give loop-value to player
		clear {bitcoin::deposit::%player%::*}
		add {_x} of diamond to {bitcoin::deposit::%player%::*}
		wait 3 tick
		open chest with 3 rows named "&9&lKryptowaluty" to player
		wait 1 tick
		set player's current inventory's slot 10 to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7   %{bitcoin::stan::%player%}%"
		set player's current inventory's slot 13 to glowing diamond pickaxe named "&7Zacznij kopac bitcoiny" with lore "&7Uzyj wegla aby wlaczyc kopiarke"
		set player's current inventory's slot 16 to glowing chest named "&7Otworz depozyt"

 

 

[CIACH] o to mi chodziło tylko jeszcze nie pokazuje ile wykopało się :/

Edytowane przez PoweredDragon
PoweredDragon

Ze względu na sposób użycia wulgaryzmu, wyjątkowo będzie jedynie pouczenie. Teoretycznie, jest to bardzo wulgarne słowo i winno zostać ukarane surowiej. Proszę o czytanie regulaminu i stosowanie się do niego na przyszłość.

Notatka dodana przez PoweredDragon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...