Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na Kopanie BitCona


Uzi

Pytanie

Witam, poprosiłbym skrypt na kopanie kryptowalut.
Skrypt ma polegać na wymianie węgla na diaxy.
tzn. zbieramy węgiel mamy np. stak węgla (64) wpisujemy komendę ./kryptowaluty i tam wyświetla się menu z trzema itemami.
Pierwszy Informacja o ilości wykopanej kryptowaluty "Wykopałeś już .... bitcoina"
Drugie "zacznij kopać bitcona" w lore "użyj węgla aby włączyć kopiarkę"  wtedy zabiera ten węgiel i zamienia diaxy tylko nie daje od razu do eq.
Trzecie "Deposyt" jeśli gracz kliknie na to otwiera mu się gui z itemami  tzn. jak miał 64 węgla to 4 diaxy niech tam będą tzn. 16 węgla = 1 diax.
Jeśli gracz nie miał wystarczająco dużo węgla niech mu pisze "Za mało kopałeś"
Skrypt na tryb freebuild więc proszę o wyrozumiałość i ładne zrobienie tego skryptu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Spoiler

command /kryptowaluty [<text>]:
	trigger:
		if {bitcoin::stan::%player%} is not set:
			set {bitcoin::stan::%player%} to 0
		set {_x} to chest with 3 rows named "&9&lKryptowaluty"
		set slot 10 of {_x} to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7   %{bitcoin::stan::%player%}%"
		set slot 13 of {_x} to glowing diamond pickaxe named "&7Zacznij kopac bitcoiny" with lore "&7Uzyj wegla aby wlaczyc kopiarke"
		set slot 16 of {_x} to glowing chest named "&7Otworz depozyt"
		open {_x} to player
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&9&lKryptowaluty":
		if clicked slot is smaller than 0:
			stop
		cancel event
		if clicked slot is 13:
			set {_coalAmount} to amount of coal in player's inventory
			if {_coalAmount} is larger than or equal to 16:
				set {_x} to floor({_coalAmount}/16)
				set {_x} to {_x} * 16
				remove {_x} of coal from player's inventory
				add ({_x} / 16) of diamond to {bitcoin::deposit::%player%::*}
				stop
			send "&c* &7Masz za malo wegla!"
			stop
		if clicked slot is 16:
			set {_x} to chest with 3 rows named "&9&lDepozyt"
			add {bitcoin::deposit::%player%::*} to {_x}
			close player's inventory
			wait 2 tick
			open {_x} to player
			stop
on inventory close:
	if inventory name of player's current inventory is "&9&lDepozyt":
		set {_x} to amount of diamond in player's current inventory
		set {_i} to 0
		loop 27 times:
			if player's current inventory's slot {_i} is not air or diamond:
				add player's current inventory's slot {_i} to {_zwrot::*}
			add 1 to {_i}
		loop {_zwrot::*}:
			give loop-value to player
		clear {bitcoin::deposit::%player%::*}
		add {_x} of diamond to {bitcoin::deposit::%player%::*}
		wait 3 tick
		set {_x} to chest with 3 rows named "&9&lKryptowaluty"
		set slot 10 of {_x} to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7   %{bitcoin::stan::%player%}%"
		set slot 13 of {_x} to glowing diamond pickaxe named "&7Zacznij kopac bitcoiny" with lore "&7Uzyj wegla aby wlaczyc kopiarke"
		set slot 16 of {_x} to glowing chest named "&7Otworz depozyt"
		open {_x} to player

 

Pozdrawiam #Knugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Błąd z tym gui mistrzu @knugi

[22:51:47] [Server thread/INFO]: [Skript][m Reloading aqkrypto.sk[m...
[22:51:47] [Server thread/WARN]: Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please crate an alias for "175" (DOUBLE_PLANT) in aliases-english.sk or the script"s aliases section and use that instead. (aqkrypto.sk, line 6: set slot 10 of {_x} to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7 %{bitcoin::stan::%player%}%"")
[22:51:47] [Server thread/WARN]: Using an ID instead of an alias is discouraged and will likely not be supported in future versions of Skript anymore. Please crate an alias for "175" (DOUBLE_PLANT) in aliases-english.sk or the script"s aliases section and use that instead. (aqkrypto.sk, line 46: set slot 10 of {_x} to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7 %{bitcoin::stan::%player%}%"")
[22:51:47] [Server thread/INFO]: [Skript][m Successfully reloaded aqkrypto.sk[m.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tagów nie widziałem, teraz muszę trochę przerobić ten skrypt by działał.

Ale to wieczorem

// @Uzi

Poprawione:

Spoiler

command /kryptowaluty [<text>]:
	trigger:
		if {bitcoin::stan::%player%} is not set:
			set {bitcoin::stan::%player%} to 0
		open chest with 3 rows named "&9&lKryptowaluty" to player
		wait 1 tick
		set player's current inventory's slot 10 to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7   %{bitcoin::stan::%player%}%"
		set player's current inventory's slot 13 to glowing diamond pickaxe named "&7Zacznij kopac bitcoiny" with lore "&7Uzyj wegla aby wlaczyc kopiarke"
		set player's current inventory's slot 16 to glowing chest named "&7Otworz depozyt"
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&9&lKryptowaluty":
		if clicked slot is smaller than 0:
			stop
		cancel event
		if clicked slot is 13:
			set {_coalAmount} to amount of coal in player's inventory
			if {_coalAmount} is larger than or equal to 16:
				set {_x} to floor({_coalAmount}/16)
				set {_x} to {_x} * 16
				remove {_x} of coal from player's inventory
				add ({_x} / 16) of diamond to {bitcoin::deposit::%player%::*}
				stop
			send "&c* &7Masz za malo wegla!"
			stop
		if clicked slot is 16:
			set {_x} to chest with 3 rows named "&9&lDepozyt"
			add {bitcoin::deposit::%player%::*} to {_x}
			close player's inventory
			wait 2 tick
			open {_x} to player
			stop
on inventory close:
	if inventory name of player's current inventory is "&9&lDepozyt":
		set {_x} to amount of diamond in player's current inventory
		set {_i} to 0
		loop 27 times:
			if player's current inventory's slot {_i} is not air or diamond:
				add player's current inventory's slot {_i} to {_zwrot::*}
			add 1 to {_i}
		loop {_zwrot::*}:
			give loop-value to player
		clear {bitcoin::deposit::%player%::*}
		add {_x} of diamond to {bitcoin::deposit::%player%::*}
		wait 3 tick
		open chest with 3 rows named "&9&lKryptowaluty" to player
		wait 1 tick
		set player's current inventory's slot 10 to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7   %{bitcoin::stan::%player%}%"
		set player's current inventory's slot 13 to glowing diamond pickaxe named "&7Zacznij kopac bitcoiny" with lore "&7Uzyj wegla aby wlaczyc kopiarke"
		set player's current inventory's slot 16 to glowing chest named "&7Otworz depozyt"

 

 

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 godzin temu, knugi napisał:

Tagów nie widziałem, teraz muszę trochę przerobić ten skrypt by działał.

Ale to wieczorem

// @Uzi

Poprawione:

  Pokaż ukrytą zawartość


command /kryptowaluty [<text>]:
	trigger:
		if {bitcoin::stan::%player%} is not set:
			set {bitcoin::stan::%player%} to 0
		open chest with 3 rows named "&9&lKryptowaluty" to player
		wait 1 tick
		set player's current inventory's slot 10 to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7   %{bitcoin::stan::%player%}%"
		set player's current inventory's slot 13 to glowing diamond pickaxe named "&7Zacznij kopac bitcoiny" with lore "&7Uzyj wegla aby wlaczyc kopiarke"
		set player's current inventory's slot 16 to glowing chest named "&7Otworz depozyt"
on inventory click:
	if inventory name of player's current inventory is "&9&lKryptowaluty":
		if clicked slot is smaller than 0:
			stop
		cancel event
		if clicked slot is 13:
			set {_coalAmount} to amount of coal in player's inventory
			if {_coalAmount} is larger than or equal to 16:
				set {_x} to floor({_coalAmount}/16)
				set {_x} to {_x} * 16
				remove {_x} of coal from player's inventory
				add ({_x} / 16) of diamond to {bitcoin::deposit::%player%::*}
				stop
			send "&c* &7Masz za malo wegla!"
			stop
		if clicked slot is 16:
			set {_x} to chest with 3 rows named "&9&lDepozyt"
			add {bitcoin::deposit::%player%::*} to {_x}
			close player's inventory
			wait 2 tick
			open {_x} to player
			stop
on inventory close:
	if inventory name of player's current inventory is "&9&lDepozyt":
		set {_x} to amount of diamond in player's current inventory
		set {_i} to 0
		loop 27 times:
			if player's current inventory's slot {_i} is not air or diamond:
				add player's current inventory's slot {_i} to {_zwrot::*}
			add 1 to {_i}
		loop {_zwrot::*}:
			give loop-value to player
		clear {bitcoin::deposit::%player%::*}
		add {_x} of diamond to {bitcoin::deposit::%player%::*}
		wait 3 tick
		open chest with 3 rows named "&9&lKryptowaluty" to player
		wait 1 tick
		set player's current inventory's slot 10 to glowing 175 named "&7Wykopales juz:" with lore "&7   %{bitcoin::stan::%player%}%"
		set player's current inventory's slot 13 to glowing diamond pickaxe named "&7Zacznij kopac bitcoiny" with lore "&7Uzyj wegla aby wlaczyc kopiarke"
		set player's current inventory's slot 16 to glowing chest named "&7Otworz depozyt"

 

 

[CIACH] o to mi chodziło tylko jeszcze nie pokazuje ile wykopało się :/

Edytowane przez PoweredDragon
PoweredDragon

Ze względu na sposób użycia wulgaryzmu, wyjątkowo będzie jedynie pouczenie. Teoretycznie, jest to bardzo wulgarne słowo i winno zostać ukarane surowiej. Proszę o czytanie regulaminu i stosowanie się do niego na przyszłość.

Notatka dodana przez PoweredDragon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...