Skocz do zawartości
  • 0

Skript 1.13?


olo1205
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@olo1205, pracę na pewno trwają. Autorzy poza drobnymi zmianami, nie opublikowali oficjalnej daty wydania.

Wydanie może będzie już do pobrania do 2 tygodni, aczkolwiek nie jestem pewien.

Edytowane przez LjayPL789
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

czekaj aż będzie

1.13 is not supported (or working) yet. It will be in future, but that is going to take some time. In this release, we have fixes for some ancient bugs, fancy new features and, as always, some interesting new bugs.

Documentation coming up as soon as possible. Right now there are some technical issues.

  • Added support for looping inventories
  • Added a condition for checking whether chunks or worlds are loaded
  • Added an expression to get languages of players' clients, and a trigger for language changes (related Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, thanks Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Added support for joining all types together
  • Added an expression for spectator target (closes Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Added effect to continue in loops (closes Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Added an effect for sending fake block changes to players (related Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Added support for manipulating balances of offline players (needs Vault, of course)
  • Added (broken, apparently) local variable type hints
  • Fixed a bug which caused iterating over a single item enchantment to fail (closes Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Fixed setting burning duration of an already burning furnace not working
  • Fixed local variables being local to events instead of triggers (closes Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Fixed a minor issue in builtin function documentation (closes Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Fixed coloring and JSON chat issues in permission messages (closes Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Fixed a type issue with 'where' expression (closes Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Fixed a minor issue with 'highest block' expression
  • Fixed effect to make a player fly not working in some cases
  • Fixed expression to get the highest solid block returning a wrong block (thanks Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Fixed past/future states of expressions targeting players not always working (closes Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Fixed putting multiple 'else' blocks crashing horribly instead of showing an error (closes Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, thanks Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • 'Fixed' tests on Windows (thanks Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Fixed some cases of missing documentation
  • Improved code quality (thanks Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!)
  • Removed warnings that might or might not be accurate from visual effects

Hotfix 2.2-dev37b:

Hotfix 2.2-dev37c:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...