Skocz do zawartości
  • 0

Redukcja wysokości skoku gracza


Rejszpat

Pytanie

Wie ktoś może jak zrobić, aby skok gracza był niższy?

set walk speed of player dotyczy tylko chodzenia, a do skakania nie mogłem niczego znaleźć w Googlu. Zastanawiałem się czy może trzeba to jakoś zrobić z jump boostem, ale nie wiem za bardzo, jak go odpowiednio użyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
11 godzin temu, knugi napisał:

może pokombinujesz coś z eventem on jump + cancel event i ten effect: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! ?

Testowałem już wcześniej też pushowanie, bugowało się. Gdy gracz podskakiwał może na 1 tick przenosiło go do góry lekko, a następnie od razu go cofało. Więc to rozwiązanie nie ma prawa działać. Mi się wydaje że trzeba pokombinować z apply jump boost tylko podać jakąś wartość, która nie jest liczbą całkowitą. Lecz chyba Skript mi na to nie pozwoli :/ 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
31 minut temu, Rejszpat napisał:

Testowałem już wcześniej też pushowanie, bugowało się. Gdy gracz podskakiwał może na 1 tick przenosiło go do góry lekko, a następnie od razu go cofało. Więc to rozwiązanie nie ma prawa działać. Mi się wydaje że trzeba pokombinować z apply jump boost tylko podać jakąś wartość, która nie jest liczbą całkowitą. Lecz chyba Skript mi na to nie pozwoli :/ 

 

Jeżeli chcesz bawić się efektami to polecam zastosować jump boost i levitation. Przy odpowiednim dostosowaniu siły osiągniesz około 50% siły normalnego podskoku.
PS: Efekt levitation ma za zadanie osłabić jump boosta, powinien być na jakimś wysokim poziomie np 250 i trwać około 0.7sec z kolei jump boost powinien być na 0 lub 1 poziomie mocy na czas około 1sec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Zeref napisał:

Jeżeli chcesz bawić się efektami to polecam zastosować jump boost i levitation. Przy odpowiednim dostosowaniu siły osiągniesz około 50% siły normalnego podskoku.
PS: Efekt levitation ma za zadanie osłabić jump boosta, powinien być na jakimś wysokim poziomie np 250 i trwać około 0.7sec z kolei jump boost powinien być na 0 lub 1 poziomie mocy na czas około 1sec.

Zaraz przetestuje, jeśli będzie działać to edytuję post i napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...