Skocz do zawartości
  • 0

Bugi w GUI


Kamill0s
 Udostępnij

Pytanie

Witam!
Mam pewien problem otóż mam taki kod:

on inventory click:
	if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Cos tam":
		clicked slot is 0:
			cancel event
			send "Wysyla to samo." to player


Screen dla wyjaśnienia: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Mógłby ktoś wyjaśnić dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić?

@knugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

tak sie dzieje bo tosa te same sloty użyj:

if player's current inventory's slot slot is diamond:

albo: (to kiedys dzialalo teraz to NW) 

on inventory click:

    set {_slot} to slot

    set {_item} to slot {_slot} of player

    if {_item} is stone:

        ...

a jak to ci nie dziala...  to chyba nie ma innej mozliwosci (pewnie jest) albo nie wiem xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, Kamill0s napisał:

A jeśli mam dwa diamenty w GUI, to daję:

if player's current inventory's slot slot is diamond named "cos tam":

Dobrze rozumiem?

zalezy co chcesz jak te dwa diaxy maja taka sama nazwe to dwa beda wykonywały akcje, a jak kazdy ma inna nazwę to ten określony bedzie ja wykonywał xd

zawsze mozesz sprawdzac i klikany slot i klikany item

IF clicked slot is X:

    if player's current inventory's slot slot is diamond named "cos tam":

(dziala? jak ta to o like i naj ODP sie nie obrazę :dealkappa:)

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 25.07.2018 o 00:10, Kamill0s napisał:

Witam!
Mam pewien problem otóż mam taki kod:

on inventory click:
	if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Cos tam":
		clicked slot is 0:
			cancel event
			send "Wysyla to samo." to player


Screen dla wyjaśnienia: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Mógłby ktoś wyjaśnić dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić?

@knugi

@Kamill0s wiem ze już troche za pozno ale chyba mam rozwiazanie!  xd po inventorh click zrob IFA gdzie sprawdzasz czy klikniete inventory nie jest gracza np:

IF clicked inventory is not player's inventory:

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...