Kamill0s 47 Opublikowano 24 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2018 Witam! Mam pewien problem otóż mam taki kod: on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Cos tam": clicked slot is 0: cancel event send "Wysyla to samo." to player Screen dla wyjaśnienia: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Mógłby ktoś wyjaśnić dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić? @knugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 24 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2018 tak sie dzieje bo tosa te same sloty użyj: if player's current inventory's slot slot is diamond: albo: (to kiedys dzialalo teraz to NW) on inventory click: set {_slot} to slot set {_item} to slot {_slot} of player if {_item} is stone: ... a jak to ci nie dziala... to chyba nie ma innej mozliwosci (pewnie jest) albo nie wiem xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kamill0s 47 Opublikowano 24 lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2018 5 minut temu, xAxee napisał: tak sie dzieje bo tosa te same sloty użyj: A jeśli mam dwa diamenty w GUI, to daję: if player's current inventory's slot slot is diamond named "cos tam": Dobrze rozumiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 24 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 lipca 2018 (edytowane) 16 minut temu, Kamill0s napisał: A jeśli mam dwa diamenty w GUI, to daję: if player's current inventory's slot slot is diamond named "cos tam": Dobrze rozumiem? zalezy co chcesz jak te dwa diaxy maja taka sama nazwe to dwa beda wykonywały akcje, a jak kazdy ma inna nazwę to ten określony bedzie ja wykonywał xd zawsze mozesz sprawdzac i klikany slot i klikany item IF clicked slot is X: if player's current inventory's slot slot is diamond named "cos tam": (dziala? jak ta to o like i naj ODP sie nie obrazę ) Edytowane 24 lipca 2018 przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 7 sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2018 W dniu 25.07.2018 o 00:10, Kamill0s napisał: Witam! Mam pewien problem otóż mam taki kod: on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Cos tam": clicked slot is 0: cancel event send "Wysyla to samo." to player Screen dla wyjaśnienia: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Mógłby ktoś wyjaśnić dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić? @knugi @Kamill0s wiem ze już troche za pozno ale chyba mam rozwiazanie! xd po inventorh click zrob IFA gdzie sprawdzasz czy klikniete inventory nie jest gracza np: IF clicked inventory is not player's inventory: Kamill0s 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Kamill0s 47
Witam!
Mam pewien problem otóż mam taki kod:
on inventory click: if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Cos tam": clicked slot is 0: cancel event send "Wysyla to samo." to player
Screen dla wyjaśnienia: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Mógłby ktoś wyjaśnić dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić?
@knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi