Skocz do zawartości
  • 0

Wykrywanie gracza na koordynatach.


Kabooxx
 Udostępnij

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

mozna wykryć po regionie 

on entering of region "nazwa regionu":

albo sprawdzac co sek co poruszenie sie lub cos czy gracz jest na wyznaczonych kordach

Edytowane przez nicku1
Nicku

Dodaje code.

Notatka dodana przez Nicku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
function checkCoord(p: player, x: integer, y: integer, z: integer) :: boolean:
	set {_px} to x-coordinates of {_p}
	set {_py} to y-coordinates of {_p}
	set {_pz} to z-coordinates of {_p}
	if {_x} == {_px}:
		if {_y} == {_py}:
			if {_z} == {_pz}:
				return true
			else:
				return false
		else:
			return false
	else:
		return false

Zastosowanie:

on any move:
	if checkCoords(player, 100, 100, 100):
		send "&aZnajdujesz sie na kordach: X:100, Y:100, Z:100"
	else:
		send "&cNie znajdujesz sie na kordach: X:100, Y:100, Z:100"

Oto chodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...