Kabooxx 0 Opublikowano 13 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 lipca 2018 Czy da się wykryć gracza znajdującego się na podanych koordynatach w skrypcie? Jeśli tak to jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 13 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 lipca 2018 (edytowane) mozna wykryć po regionie on entering of region "nazwa regionu": albo sprawdzac co sek co poruszenie sie lub cos czy gracz jest na wyznaczonych kordach Edytowane 14 lipca 2018 przez nicku1 Dodaje code. Notatka dodana przez Nicku pandax 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 13 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 lipca 2018 function checkCoord(p: player, x: integer, y: integer, z: integer) :: boolean: set {_px} to x-coordinates of {_p} set {_py} to y-coordinates of {_p} set {_pz} to z-coordinates of {_p} if {_x} == {_px}: if {_y} == {_py}: if {_z} == {_pz}: return true else: return false else: return false else: return false Zastosowanie: on any move: if checkCoords(player, 100, 100, 100): send "&aZnajdujesz sie na kordach: X:100, Y:100, Z:100" else: send "&cNie znajdujesz sie na kordach: X:100, Y:100, Z:100" Oto chodziło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nicku 126 Opublikowano 14 lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 lipca 2018 Ten temat został przeniesiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Kabooxx 0
Czy da się wykryć gracza znajdującego się na podanych koordynatach w skrypcie? Jeśli tak to jak?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.