Skocz do zawartości
  • 0

Blad w pluginie


Nieaktywny
 Udostępnij

Pytanie

 

Za kazdym razem jak wywoluje tą komendę, zamiast wiadomości wyskakuje mi znak "e".  W Main.java mam wszystko OK (sprawdzane na innych komendach). Proszę o pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie ma zadnych bledow, w tym problem. Tylko jak wywoluje cmd /wz to zamiast tekstu wyskakuje litera e, a w konsoli mam takie cos:

 [18:58:13 INFO]: YTSkaGamerPL issued server command: /wz YTSkaGamerPL
[18:58:13 INFO]: Arg:1-* = YTSkaGamerPL
[18:58:13 INFO]: Arg:1 = YTSkaGamerPL

 

W dniu 29.06.2018 o 19:34, JanekMaSkrypta_ napisał:

Podaj bledy.

Juz masz

 

Nieaktywny

Połączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
            if(args.length == 0){
                sender.sendMessage("§b>§r §cUzycie: /wz <nick>");
            }
            if(args.length == 1){
                String a = args[0];
                if(Bukkit.getPlayer(a) != null){
                    Bukkit.getServer().dispatchCommand(Bukkit.getConsoleSender(), "tppos " + args[0] + "1 100 1");
                    Bukkit.broadcastMessage("§b>§r §6" + args[0] + " §c, jestes sprawdzany przez: §6 " + sender.getName() + "§c! Wejdz na Discorda (https://discord.gg/ZzagjM9) i wykonuj polecenia Administratora!");
                    Bukkit.broadcastMessage("§b>§r §cJezeli sie wylogujesz, nie bedziesz wspolpracowac lub masz cheaty - to dostaniesz bana na 30 dni. Jezeli sie przyznasz dostaniesz bana na 7 dni.");
                }
            }

Po co dwa razy? skoro mozna jeden raz sprawdzic.
 

Bukkit.getServer().dispatchCommand(Bukkit.getConsoleSender(), "tppos " + args[0] + "1 100 1");

Moze lepiej jak bys dodal sobie zmienna odpowiadajaca za wezwanego gracza i czemu nie wykorzystujesz zmiennej odpowiadajacej za wykonujacego komende ?.

 

                String a = args[0];
                if(Bukkit.getPlayer(a) != null){

Tutaj moze usun tego string'a i po prostu daj:

if(Bukkit.getPlayer(args[0]) != null){

 

Pozmieniaj wszystko i powiedz czy bedzie dzialac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, JanekMaSkrypta_ napisał:
            if(args.length == 0){
                sender.sendMessage("§b>§r §cUzycie: /wz <nick>");
            }
            if(args.length == 1){
                String a = args[0];
                if(Bukkit.getPlayer(a) != null){
                    Bukkit.getServer().dispatchCommand(Bukkit.getConsoleSender(), "tppos " + args[0] + "1 100 1");
                    Bukkit.broadcastMessage("§b>§r §6" + args[0] + " §c, jestes sprawdzany przez: §6 " + sender.getName() + "§c! Wejdz na Discorda (https://discord.gg/ZzagjM9) i wykonuj polecenia Administratora!");
                    Bukkit.broadcastMessage("§b>§r §cJezeli sie wylogujesz, nie bedziesz wspolpracowac lub masz cheaty - to dostaniesz bana na 30 dni. Jezeli sie przyznasz dostaniesz bana na 7 dni.");
                }
            }

Po co dwa razy? skoro mozna jeden raz sprawdzic.
 

Bukkit.getServer().dispatchCommand(Bukkit.getConsoleSender(), "tppos " + args[0] + "1 100 1");

Moze lepiej jak bys dodal sobie zmienna odpowiadajaca za wezwanego gracza i czemu nie wykorzystujesz zmiennej odpowiadajacej za wykonujacego komende ?.

 

                String a = args[0];
                if(Bukkit.getPlayer(a) != null){

Tutaj moze usun tego string'a i po prostu daj:

if(Bukkit.getPlayer(args[0]) != null){

 

Pozmieniaj wszystko i powiedz czy bedzie dzialac.

no nie, jedyne co tutaj napisales to to zeby usunal zmienna 'a' i wykorzystal zmienna 'p' - no rozumiem, piszesz pluginy miesiac i chcesz sie popisac wiedzą, ale jak nie wiesz co jest zle to nie szukaj na sile popisu

14 godzin temu, YTSkaGamerPL napisał:

 

Za kazdym razem jak wywoluje tą komendę, zamiast wiadomości wyskakuje mi znak "e".  W Main.java mam wszystko OK (sprawdzane na innych komendach). Proszę o pomoc...

wykonujesz tą komende z konsoli, czy z poziomu gracza? (opcjonalnie pokaz plik plugin.yml)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, yooniks napisał:

no nie, jedyne co tutaj napisales to to zeby usunal zmienna 'a' i wykorzystal zmienna 'p' - no rozumiem, piszesz pluginy miesiac i chcesz sie popisac wiedzą, ale jak nie wiesz co jest zle to nie szukaj na sile popisu

wykonujesz tą komende z konsoli, czy z poziomu gracza? (opcjonalnie pokaz plik plugin.yml)

Miesiac? napewno miesiac bym sie uczyl i robil toolsy duze ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 30.06.2018 o 17:55, JanekMaSkrypta_ napisał:

Miesiac? napewno miesiac bym sie uczyl i robil toolsy duze ....

wiesz, na kanale masz 3 miesiace temu poradniki robione a w projektach 'core' itd. a na forum miesiac po tym filmiku pisales o hashmapach i jak je ogarniac lub inne podobne rzeczy, wiec tak, i nie, nie robilbys duzych toolsow tylko przerabbial kguildsy, albo mial toolsy ktore dzialaja standardowo na gownianej konfiguracji i kod wygladalby jak sraka = D

 

 

W dniu 30.06.2018 o 17:31, YTSkaGamerPL napisał:

Z poziomu gracza

asjtu7y.png no na razie nie pomoge bo nie widze kodu :D

Edytowane przez Wojciu
Nieaktywny

Połączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...