Skocz do zawartości
  • 0

Jak zrobić limit znaków?


NieJa

Pytanie

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

command /nazwa [<text>]:
    permission: SItems.Nazwa
    permission message: &7Nie posiadasz uprawnien do zmiany nazwy przedmiotu.
    trigger:
        if arg 1 is set:

            if arg 1 is longer than 16 symbols:

                cancel event

                send "&4wiadomosc"

            else:
                set name of player's tool to "%colored arg%"
                send "&7Nowa nazwa przedmiotu %colored arg%" to player
        if arg 1 is not set:
            send "&7Poprawne uzycie &8/&7opis &8opis"
           
           
command /opis [<text>]:
    permission: SItems.Nazwa
    permission message: &7Nie posiadasz uprawnien do zmiany opisu przedmiotu.
    aliases: lore
    trigger:
        if arg 1 is set:
            set lore of player's tool to "%colored arg%"
            send "&7Nowy opis przedmiotu %colored arg%" to player
        if arg 1 is not set:
            send "&7Poprawne uzycie &8/&7opis &8opis"

 

Jakos tak chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
35 minut temu, KrisSx napisał:

command /nazwa [<text>]:
    permission: SItems.Nazwa
    permission message: &7Nie posiadasz uprawnien do zmiany nazwy przedmiotu.
    trigger:
        if arg 1 is set:

            if arg 1 is longer than 16 symbols:

                cancel event

                send "&4wiadomosc"

            else:
                set name of player's tool to "%colored arg%"
                send "&7Nowa nazwa przedmiotu %colored arg%" to player
        if arg 1 is not set:
            send "&7Poprawne uzycie &8/&7opis &8opis"
           
           
command /opis [<text>]:
    permission: SItems.Nazwa
    permission message: &7Nie posiadasz uprawnien do zmiany opisu przedmiotu.
    aliases: lore
    trigger:
        if arg 1 is set:
            set lore of player's tool to "%colored arg%"
            send "&7Nowy opis przedmiotu %colored arg%" to player
        if arg 1 is not set:
            send "&7Poprawne uzycie &8/&7opis &8opis"

 

Jakos tak chyba

"JAKOS" - nie, nie zadziala, kolejna osoba ktora pisze glupoty

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

command /nazwa [<text>]:
    permission: SItems.Nazwa
    permission message: &7Nie posiadasz uprawnien do zmiany nazwy przedmiotu.
    trigger:
        if arg-1 is set: #dodane od
            if arg-1 is longer than 16 characters:
                send "ohoho, wiecej niz 16 znakow w nazwie!
                stop #dodane do
            set name of player's tool to "%colored arg%"
            send "&7Nowa nazwa przedmiotu %colored arg%" to player
        if arg 1 is not set:
            send "&7Poprawne uzycie &8/&7opis &8opis"
           
           
command /opis [<text>]:
    permission: SItems.Nazwa
    permission message: &7Nie posiadasz uprawnien do zmiany opisu przedmiotu.
    aliases: lore
    trigger:
        if arg 1 is set:
            set lore of player's tool to "%colored arg%"
            send "&7Nowy opis przedmiotu %colored arg%" to player
        if arg 1 is not set:
            send "&7Poprawne uzycie &8/&7opis &8opis"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, yooniks napisał:

"JAKOS" - nie, nie zadziala, kolejna osoba ktora pisze glupoty

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!


command /nazwa [<text>]:
    permission: SItems.Nazwa
    permission message: &7Nie posiadasz uprawnien do zmiany nazwy przedmiotu.
    trigger:
        if arg-1 is set: #dodane od
            if arg-1 is longer than 16 characters:
                send "ohoho, wiecej niz 16 znakow w nazwie!
                stop #dodane do
            set name of player's tool to "%colored arg%"
            send "&7Nowa nazwa przedmiotu %colored arg%" to player
        if arg 1 is not set:
            send "&7Poprawne uzycie &8/&7opis &8opis"
           
           
command /opis [<text>]:
    permission: SItems.Nazwa
    permission message: &7Nie posiadasz uprawnien do zmiany opisu przedmiotu.
    aliases: lore
    trigger:
        if arg 1 is set:
            set lore of player's tool to "%colored arg%"
            send "&7Nowy opis przedmiotu %colored arg%" to player
        if arg 1 is not set:
            send "&7Poprawne uzycie &8/&7opis &8opis"

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...