Skocz do zawartości
  • 0

Czyszczenie bloków


krepek

Pytanie

mam skrypt na pojedynki z graczami, gdy gracze zaczynaja pojedynkej dostaja miecz zboje bloki itp i gdy postawia bloki w trakcie rozgrywki i skoncza walke to nastepni gracze na tej mapie beda widziec te bloki ponieważ nie zostaly usuniete. wiec jak zrobic aby automatycznie je usuwalo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Trzymaj, zrobiłem coś takiego, że blok znika po sekundach ustawionych w options.

options:
    blok: cobblestone
    sekundy: 5

on place of {@blok}:
    set event-block to {@blok}
    wait {@sekundy} seconds
    set event-block to air
 

 

Edytowane przez LjayPL789
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
7 godzin temu, LjayPL789 napisał:

Trzymaj, zrobiłem coś takiego, że blok znika po sekundach ustawionych w options.


options:
    blok: cobblestone
    sekundy: 5

on place of {@blok}:
    set event-block to {@blok}
    wait {@sekundy} seconds
    set event-block to air
 

 

Nie chodzi mi oto, a jeśli chcesz pomóc to jak zrobić aby dawalo się stawiac bloki na arenie bo gdy stawiam jakikolwiek blok pisze nie mozesz stawiac bloku NA ARENIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 4.06.2018 o 21:54, Sh1ft_S napisał:

Daj jakiś config tego pluginu, nie każdy ten plugin zna...

config:
 

broadcaster:
  enabled: true
  delay: 40
arenaSignUpdater:
  delay: 20
prefix: '&4[&6&l1vs1&4]&r '
duelInvitationTimeOut: 60
checkForUpdates: true
queue:
  kick:
    wasHitByPlayer: true
    hitPlayer: true
  commandBlacklist:
  - sg
  - spleef
database:
  type: sqlite
  host: localhost
  port: '3306'
  user: dbuser
  password: dbpassword
  database: database-name

 

Edytowane przez nicku1
Nicku

Dodaje code.

Notatka dodana przez Nicku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Łap zrobiłem to kiedyś innej osobie lecz myślę że też spełni twoje oczekiwania :)

on place:
	if {zmienna::lokacja::%player%::*} is not set:
		set {zmienna::lokacja::%player%::*} to location of block
	else:
		add location of block to {zmienna::lokacja::%player%::*}
	 
on death of player:
	if {zmienna::lokacja::%player%::*} is set:
		loop {zmienna::lokacja::%player%::*}:
			set block at loop-value to air
		clear {zmienna::lokacja::%player%::*}
		
on quit:
	if {zmienna::lokacja::%player%::*} is set:
		loop {zmienna::lokacja::%player%::*}:
			set block at loop-value to air
		clear {zmienna::lokacja::%player%::*}
Edytowane przez NaxynPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...