Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na LVLe ze stone


Meffak
 Udostępnij

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

variables:
    {xp.%player%} = 0

on mine of stone:
    add 1 to {xp.%player%}
    add 1 to {stone.%player%}

command /stats [<text>]:
    trigger:
        open chest with 1 rows of named "&8&l( &6Statystyki gracza %player% &8&l)" to player
        wait 2 ticks
        format slot 4 of player with stone named "&8» &7Wykopany STONE &8--> &a%{stone.%player%}% &8«" with lore "&8» &7XP &8--> &a%{xp.%player%}% &8«"

dodaj {stone.%player%} = 0 jeszcze tam gdzie variables masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

variables:
{lvl.%player%} = 1
{b.%player%} = 0
on break of stone:
if {lvl.%player%} < 5:
add 1 to {b.%player%}
every 2 seconds:
loop all players:
if {lvl.%loop-player%} < 5:
if {b.%loop-player%} >= {lvl.%loop-player%}*50:
remove {lvl.%loop-player%}*50 from {b.%loop-player%}
add 1 to {lvl.%loop-player%}
send "&5&lAwansowałeś z lvl &3&l%{lvl.%loop-player%}-1% &5&lna &3&l%{lvl.%loop-player%}%&5&l." to loop-player
command /lvlc [<text>]:
trigger:
if {lvl.%player%} < 5:
if arg 1 is not set:
send "&d&lTwój poziom: &3&l%{lvl.%player%}%"
send "&d&lPostęp: &3&l%{b.%player%}%&d&l/&3&l%50*{lvl.%player%}%"
else:
send "&d&lOsiągnięto 5 poziom!"
if arg 1 is "clear": #>>>> Dla Ciebie do testowania <<<<
set {b.%player%} to 0
set {lvl.%player%} to 1
send "&cWyczyszczone!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
	{lvl.%player%} = 1
	{b.%player%} = 0

on break of stone:
	if {lvl.%player%} < 5:
		add 1 to {b.%player%}

every 2 seconds:
	loop all players:
		if {lvl.%loop-player%} < 5:
			if {b.%loop-player%} >= {lvl.%loop-player%}*50:
				remove {lvl.%loop-player%}*50 from {b.%loop-player%}
				add 1 to {lvl.%loop-player%}
				send "&5&lAwansowałeś z lvl &3&l%{lvl.%loop-player%}-1% &5&lna &3&l%{lvl.%loop-player%}%&5&l." to loop-player

command /lvlc [<text>]:
	trigger:
		if {lvl.%player%} < 5:
			if arg 1 is not set:
				send "&d&lTwój poziom: &3&l%{lvl.%player%}%"
				send "&d&lPostęp: &3&l%{b.%player%}%&d&l/&3&l%50*{lvl.%player%}%"
		else:
			send "&d&lOsiągnięto 5 poziom!"
			if arg 1 is "clear": #>>>> Dla Ciebie do testowania <<<<
				set {b.%player%} to 0
				set {lvl.%player%} to 1
				send "&cWyczyszczone!"

Wytabowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...