Meffak 2 Opublikowano 3 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 marca 2018 Jak w temacie, chciałbym skrypt na LVLe ze stone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 VIPEQ 85 Opublikowano 3 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 marca 2018 variables: {xp.%player%} = 0 on mine of stone: add 1 to {xp.%player%} add 1 to {stone.%player%} command /stats [<text>]: trigger: open chest with 1 rows of named "&8&l( &6Statystyki gracza %player% &8&l)" to player wait 2 ticks format slot 4 of player with stone named "&8» &7Wykopany STONE &8--> &a%{stone.%player%}% &8«" with lore "&8» &7XP &8--> &a%{xp.%player%}% &8«" dodaj {stone.%player%} = 0 jeszcze tam gdzie variables masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 suptelny 4 Opublikowano 3 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 marca 2018 variables: {lvl.%player%} = 1 {b.%player%} = 0 on break of stone: if {lvl.%player%} < 5: add 1 to {b.%player%} every 2 seconds: loop all players: if {lvl.%loop-player%} < 5: if {b.%loop-player%} >= {lvl.%loop-player%}*50: remove {lvl.%loop-player%}*50 from {b.%loop-player%} add 1 to {lvl.%loop-player%} send "&5&lAwansowałeś z lvl &3&l%{lvl.%loop-player%}-1% &5&lna &3&l%{lvl.%loop-player%}%&5&l." to loop-player command /lvlc [<text>]: trigger: if {lvl.%player%} < 5: if arg 1 is not set: send "&d&lTwój poziom: &3&l%{lvl.%player%}%" send "&d&lPostęp: &3&l%{b.%player%}%&d&l/&3&l%50*{lvl.%player%}%" else: send "&d&lOsiągnięto 5 poziom!" if arg 1 is "clear": #>>>> Dla Ciebie do testowania <<<< set {b.%player%} to 0 set {lvl.%player%} to 1 send "&cWyczyszczone!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Meffak 2 Opublikowano 4 marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 marca 2018 suptelny mógłbyś wytabować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 VIPEQ 85 Opublikowano 4 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 marca 2018 variables: {lvl.%player%} = 1 {b.%player%} = 0 on break of stone: if {lvl.%player%} < 5: add 1 to {b.%player%} every 2 seconds: loop all players: if {lvl.%loop-player%} < 5: if {b.%loop-player%} >= {lvl.%loop-player%}*50: remove {lvl.%loop-player%}*50 from {b.%loop-player%} add 1 to {lvl.%loop-player%} send "&5&lAwansowałeś z lvl &3&l%{lvl.%loop-player%}-1% &5&lna &3&l%{lvl.%loop-player%}%&5&l." to loop-player command /lvlc [<text>]: trigger: if {lvl.%player%} < 5: if arg 1 is not set: send "&d&lTwój poziom: &3&l%{lvl.%player%}%" send "&d&lPostęp: &3&l%{b.%player%}%&d&l/&3&l%50*{lvl.%player%}%" else: send "&d&lOsiągnięto 5 poziom!" if arg 1 is "clear": #>>>> Dla Ciebie do testowania <<<< set {b.%player%} to 0 set {lvl.%player%} to 1 send "&cWyczyszczone!" Wytabowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Meffak 2
Jak w temacie, chciałbym skrypt na LVLe ze stone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi