InawiaczeG1338 1 Opublikowano 3 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2018 Pomoze ktos dodac to if ((e.getPlayer().hasPermission("natusiek.admin")) || (e.getPlayer().isOp())) { do tego if (!(en instanceof Player)) { Jest to proste ale ja nie umiem XD, Nie nauczyli mnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bvcz 439 Opublikowano 3 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2018 Wyjaśnij dokładnie co chcesz osiągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LloydPL 436 Opublikowano 3 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2018 ((e.getPlayer().hasPermission("natusiek.admin")) || (e.getPlayer().isOp()) || (!(en instanceof Player))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kraftowy 41 Opublikowano 3 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2018 if(!(en instanceof Player)) && ((e.getPlayer().hasPermission("natusiek.admin")) || (e.getPlayer().isOp())) { Coś takie? Ale lepiej to napisać w sekcji wg. mnie @InawiaczeG1338 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 InawiaczeG1338 1 Opublikowano 3 lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2018 Czyli chyba cos takiego XD , (!(en instanceof Player)) ((e.getPlayer().hasPermission("natusiek.admin")) || (e.getPlayer().isOp())) { Moze teraz inaczej, bo próbuje zrobic ze dana permisja moze tego uzyc ? @EventHandler public void onPlayerClick(PlayerInteractEntityEvent e) { Player p = e.getPlayer(); Entity en = e.getRightClicked(); if ((e.getPlayer().hasPermission("natusiek.admin")) || (e.getPlayer().isOp()) || (!(en instanceof Player))) { return; } if (BlazingPackListener.isProtect(en.getName())) { natusiekApi.sendTitle(p, Integer.valueOf(20), Integer.valueOf(20), Integer.valueOf(20), "", Util.natusiekColors("&8&l* &eBP: &aON &6 &8&l*")); } else { natusiekApi.sendTitle(p, Integer.valueOf(20), Integer.valueOf(20), Integer.valueOf(20), "", Util.natusiekColors("&8&l* &eBP: &cOFF &6 &8&l*")); } } } PS. Teraz jest tak ze normalny gracz moze tego uzywac a osoba z opem nie moze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LloydPL 436 Opublikowano 3 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2018 no bo stopujesz kod jak player ma opa, pomyśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 InawiaczeG1338 1 Opublikowano 3 lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2018 Czyli gdzie jest zle ? xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LloydPL 436 Opublikowano 3 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2018 co ty tam masz za blazingpack jak ty warunków zrobić nie potrafisz!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 InawiaczeG1338 1 Opublikowano 3 lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2018 w sensie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 GoblicPL 35 Opublikowano 3 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2018 (edytowane) if ((!e.getPlayer().hasPermission("natusiek.admin")) || (!e.getPlayer().isOp()) || (!(en instanceof Player))) { return; } Zamien sobie na to. Edytowane 3 lutego 2018 przez GoblicPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 InawiaczeG1338 1 Opublikowano 3 lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2018 @GoblicPL Dzieki juz dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 717 Opublikowano 3 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2018 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
InawiaczeG1338 1
Pomoze ktos dodac to
do tego
Jest to proste ale ja nie umiem XD, Nie nauczyli mnie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi