Skocz do zawartości
  • 0

[ pomoc ] update


InawiaczeG1338

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
public class SideBarListener
  implements Listener
  {
	
  public void update(Player player)
{
    ScoreboardManager sm = Bukkit.getScoreboardManager();
    Scoreboard board = sm.getNewScoreboard();
    Objective o = board.registerNewObjective("test", "dummy");
    
/**
 TUTAJ SA SCORY 
**/
    player.setScoreboard(board);
  }

	public void run(){
      for(Player p: Bukkit.getServer().getOnlinePlayers()){
          update(p);
      }
	}

        @EventHandler
          public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent e)
         {
            Player p = e.getPlayer();
            update(p);
          } 
  }

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

dałem ci to na pw, działa to?

(daj to zamiast swojego eventu onPlayerJoin)

@EventHandler
    public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent e){
    final Player p = e.getPlayer();
    Bukkit.getServer().getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(this, new Runnable(){
        @Override
        public void run(){
            update(p);
        }
    }, 0, 20);
    }

 @InawiaczeG1338 nie było 2 klamer, tera może zadziała :?

Edytowane przez LloydPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@LloydPL Mam taki błąd, 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Taki mam bo tam byly jakies bledy co mi wywalałom 

      @EventHandler
        public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent e)
        {
        final Player p = e.getPlayer();
       {
    	  Bukkit.getServer().getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(this, new Runnable(){
    	        @Override
    	        public void run(){
    	            update(p);
    	        }    
    	    }
    	    , 0, 20);
    	}
}
  }

 

@LloydPL 

Cały czas mam taki sam błąd : Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
57 minut temu, LloydPL napisał:

dałem ci to na pw, działa to?

(daj to zamiast swojego eventu onPlayerJoin)

@EventHandler
    public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent e){
    final Player p = e.getPlayer();
    Bukkit.getServer().getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(this, new Runnable(){
        @Override
        public void run(){
            update(p);
        }
    }, 0, 20);
    }

 @InawiaczeG1338 nie było 2 klamer, tera może zadziała :?

 

46 minut temu, InawiaczeG1338 napisał:

@LloydPL Mam taki błąd, 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!


Taki mam bo tam byly jakies bledy co mi wywalałom 

      @EventHandler
        public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent e)
        {
        final Player p = e.getPlayer();
       {
    	  Bukkit.getServer().getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(this, new Runnable(){
    	        @Override
    	        public void run(){
    	            update(p);
    	        }    
    	    }
    	    , 0, 20);
    	}
}
  }

 

@LloydPL 

Cały czas mam taki sam błąd : Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Stworzcie jakis sidebar, i go ustawcie jak gracz wbije pierwszy raz, potem juz tylko taskiem aktulizujcie jego score, a nie caly od nowa bo wtedy bedzie to dziwnie wygladac, tak jakby znikal i sie pojawial.

47 minut temu, InawiaczeG1338 napisał:

@LloydPL Mam taki błąd, 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!


Taki mam bo tam byly jakies bledy co mi wywalałom 

      @EventHandler
        public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent e)
        {
        final Player p = e.getPlayer();
       {
    	  Bukkit.getServer().getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(this, new Runnable(){
    	        @Override
    	        public void run(){
    	            update(p);
    	        }    
    	    }
    	    , 0, 20);
    	}
}
  }

 

@LloydPL 

Cały czas mam taki sam błąd : Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

a ty pierw naucz sie podstaw bo nie umiesz nawet klamr poprawnie stawiac i sie glowisz co nie dziala, do tego nie ustawiacie zadnego score z tego co widze z kodów ktore sa tutaj. Tylko tworzycie pusty scoreboard, i do tego task, poprawcie:

        new BukkitRunnable() {
            @Override
            public void run() {
                update(p);
            }
        }.runTaskTimer(plugin, 0L, 20L);

 

Lub zrobcie po prostu w onenable jakiegos taska ktory aktualizuje juz od razu wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...