Skocz do zawartości
  • 0

Craft/StatTrak


Mati17102

Pytanie

Skrypt 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dobry wieczór. Mam pytanie. Czy jest możliwość napisania skryptu na Craft/StatTrak?

Bo na większych serwerach są, ale nigdy nie znalazłem tego skryptu.

Najlepiej gdyby można byłoby dać Craft/StatTraka na Miecz i Kilof.

I jakby można zdobyć go poprzez zakup lub komendę.

Gdyby ktoś tutaj napisał ten skrypt to byłbym bardzo wdzięczny :)

Pozdrawiam, Mati17102 

Edytowane przez Mati17102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, Deadlyo napisał:

reszta oleje temat bo nawet nie wiem o czym Ty piszesz 

.. Na niektórych serwerach da się kupić StatTrak aka CraftTrak z ItemShop ale i tez można komendą dać miecz/kilof z trakiem o to mi chodzi.. ze czy jest mozliwosc napisania go i mozna zdobyc za pomocą itemshopu/komendy

trochę skomplikowane c:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Mati17102 napisał:

.. Na niektórych serwerach da się kupić StatTrak aka CraftTrak z ItemShop ale i tez można komendą dać miecz/kilof z trakiem o to mi chodzi.. ze czy jest mozliwosc napisania go i mozna zdobyc za pomocą itemshopu/komendy

trochę skomplikowane c:  

Jezu złoty, toś wytłumaczył.

Chłopie nie gram na gównianych serwerach pokroju EasyHC czy podobnych badziewiach od jutuberów.
Nawet nie wiem co to ten crafttrak, o to mi chodzi, co to ma robić, jak działać, co dawać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
37 minut temu, Deadlyo napisał:

Jezu złoty, toś wytłumaczył.

Chłopie nie gram na gównianych serwerach pokroju EasyHC czy podobnych badziewiach od jutuberów.
Nawet nie wiem co to ten crafttrak, o to mi chodzi, co to ma robić, jak działać, co dawać...

... v2.0 Co to? Specjalny item np: Diax Miecz/Kilof. Jak działa? Nalicza zabicia/dmg i wykopany stone/obs itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
	{zabojstwa::%player%} = 0
	{kamien::%player%} = 0
command /excalibur:
	trigger:
		give diamond sword named "&6Miecz" with lore "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%player%}%||&3Właściciel: &3%player%" to player
		give diamond pickaxe named "&6Kilof" with lore "&7Informacje o właścicielu||&7Wykopany kamień: %{kamien::%player%}%||&7Właściciel: &3%player%" to player

on death:
	if victim is a player:
		if attacker is a player:
			if attacker's tool is diamond sword named "&&6Miecz":
				add 1 to {zabojstwa::%attacker%}
				set lore of event-item to "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%attacker%}%||&3Właściciel: &3%attacker%||&7Ostatnio zabity: &3%victim%"
			if victim's tool is diamond sword named "&6Miecz":
				set lore of event-item to "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%victim%}%||&3Właściciel: &3%victim%||&7Właściciel został zabity przez: &3%attacker%"

on mine of stone:
	if player's tool is diamond pickaxe named "&6Kilof":
		add 1 to {kamien::%player%
		set lore of event-item to "&6Kilof" with lore "&7Informacje o właścicielu||&7Wykopany kamień: %{kamien::%player%}%||&7Właściciel: &3%player%"

Coś takiego, może być błąd w set lore of event-item, bo nie pamiętam do końca jak to było.

Miecz w przypadku wygranej:

  • Zmienia wartość zabójstw
  • Zmienia ostatnią zabitą osobę

W przypadku porażki i śmierci:

  • Nie zmienia wartości bo i po co, za to dodaje linijkę lore która opisuje kto zabił właściciela miecza

Kilof przy wykopywaniu zmienia wartość wykopanego kamienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

4 błędy.. ;p

				set lore of event-item to "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%attacker%}%||&3Właściciel: &3%attacker%||&7Ostatnio zabity: &3%victim%"
			if victim's tool is diamond sword named "&6Miecz":
				set lore of event-item to "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%victim%}%||&3Właściciel: &3%victim%||&7Właściciel został zabity przez: &3%attacker%"

 

set lore of event-item to "&6Kilof" with lore "&7Informacje o właścicielu||&7Wykopany kamień: %{kamien::%player%}%||&7Właściciel: &3%player%"
Edytowane przez Mati17102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Spróbuj to:

variables:
	{zabojstwa::%player%} = 0
	{kamien::%player%} = 0
command /excalibur:
	trigger:
		give diamond sword named "&6Miecz" with lore "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%player%}%||&3Właściciel: &3%player%" to player
		give diamond pickaxe named "&6Kilof" with lore "&7Informacje o właścicielu||&7Wykopany kamień: %{kamien::%player%}%||&7Właściciel: &3%player%" to player

on death:
	if victim is a player:
		if attacker is a player:
			if attacker's tool is diamond sword named "&&6Miecz":
				add 1 to {zabojstwa::%attacker%}
				set lore of attacker's tool to "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%attacker%}%||&3Właściciel: &3%attacker%||&7Ostatnio zabity: &3%victim%"
			if victim's tool is diamond sword named "&6Miecz":
				set lore of victim's tool to "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%victim%}%||&3Właściciel: &3%victim%||&7Właściciel został zabity przez: &3%attacker%"

on mine of stone:
	if player's tool is diamond pickaxe named "&6Kilof":
		add 1 to {kamien::%player%}
		set lore of player's tool to "&7Informacje o właścicielu||&7Wykopany kamień: %{kamien::%player%}%||&7Właściciel: &3%player%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
46 minut temu, SirGeorge napisał:

Spróbuj to:


variables:
	{zabojstwa::%player%} = 0
	{kamien::%player%} = 0
command /excalibur:
	trigger:
		give diamond sword named "&6Miecz" with lore "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%player%}%||&3Właściciel: &3%player%" to player
		give diamond pickaxe named "&6Kilof" with lore "&7Informacje o właścicielu||&7Wykopany kamień: %{kamien::%player%}%||&7Właściciel: &3%player%" to player

on death:
	if victim is a player:
		if attacker is a player:
			if attacker's tool is diamond sword named "&&6Miecz":
				add 1 to {zabojstwa::%attacker%}
				set lore of attacker's tool to "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%attacker%}%||&3Właściciel: &3%attacker%||&7Ostatnio zabity: &3%victim%"
			if victim's tool is diamond sword named "&6Miecz":
				set lore of victim's tool to "&7Informacje o właścicielu:||&7Ilość zabójstw mieczem: &3%{zabojstwa::%victim%}%||&3Właściciel: &3%victim%||&7Właściciel został zabity przez: &3%attacker%"

on mine of stone:
	if player's tool is diamond pickaxe named "&6Kilof":
		add 1 to {kamien::%player%}
		set lore of player's tool to "&7Informacje o właścicielu||&7Wykopany kamień: %{kamien::%player%}%||&7Właściciel: &3%player%"

 

Działa. Dziękuje.

Do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...