Skocz do zawartości
  • 0

Wytrzymałość przedmiotu


CostaStudio
 Udostępnij

Pytanie

Witam

W poniższym "skrypcie" powinna działać opcja wytrzymałości przedmiotu nether brick, po 20 użyciach powinien znikać, lecz po przeładowaniu skryptu wyświetla kilka errorow, głownie : indentation error: expected 4 spaces, but found 6 tabs itd..., ma ktoś pomysł co w tym skrypcie jest do poprawy ?

Skrypt:

command /kij:
    permission: admin.sk
    permission message: &cNie masz do tego uprawnien!
    trigger:
        add 1 nether brick of unbreaking 10 named "&6&l&nKij blyskawicy" with lore "&c&lObrazenia &f&l4||linia2" to player
on damage:
    attacker's tool is nether brick:
    increase damage by 2
        if attacker is player:
            if attacker's tool is nether brick:
                remove 1 from {wytrzymalosc.%player%}
                if {wytrzymalosc.%player%} is 1:
                    remove 1 nether brick from player
                        set {wytrzymalosc.%player%} to 20
                        stop
variables:
    {wytrzymalosc.%player%} = 20 

Edytowane przez Ixidi
[code]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
23 godziny temu, LloydPL napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Niestety nie działa :/ pojawiają się błędy: 

Use 'attacker' and/or 'victim' in damage events(line 24) remove from {wytrzymalosc%player%}

Use 'attacker' and/or 'victim' in damage events(line 25) if {wytrzymalosc%player%} is 1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
43 minuty temu, LloydPL napisał:

to tam gdzie masz {wytrzymalosc.%player%} to jak ten player jest ofiarą to wpisz w miejsce playera victim, a jeśli on atakuje gracza to wpisz attacker

Tak wygląda skrypt, nie wywala żadnych błędów ale po 20 uderzeniach w moba tym przedmiotem nie niszczy się on :/

on damage:
    attacker's tool is nether brick:
    increase damage by 2
    if attacker is player:
        if attacker's tool is nether brick:
            remove 1 from {wytrzymalosc.%attacker%}
            if {wytrzymalosc.%attacker%} is 1:
                remove 1 nether brick from attacker
                set {wytrzymalosc.%victim%} to 0
                
variables:
    {wytrzymalosc.%player%} = 20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on damage:
    increase damage by 2
    if attacker is player:
        if attacker's tool is nether brick:
            remove 1 from {wytrzymalosc.%player%}
            if {wytrzymalosc.%player%} is 0:
                remove 1 nether brick from attacker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /kij:
    permission: admin.sk
    permission message: &cNie masz do tego uprawnien!
    trigger:
        add 1 nether brick of unbreaking 10 named "&6&l&nKij blyskawicy" with lore "&c&lObrazenia &f&l4||||&7Zniszczy sie za: 20" to player
on damage:
    if attacker's tool is nether brick of unbreaking 10 named "&6&l&nKij blyskawicy":
		increase damage by 2
		set {_lore} to 3nd line of lore of attacker's tool
		replace all "&7Zniszczy sie za: " with "" in {_lore}
		set {_x} to {_lore} parsed as number
		if {_x}-1 > 0:
			set {_lore} to "&7Zniszczy sie za: %{_x}-1%"
			set 3nd line of lore of attakcer's tool to {_lore}
		else:
			remove attacker's tool from attacker's inventory
			send "&cKij blyskawicy zostal zniszczony!"

Myślę, że będzie o wiele lepsze :)

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

24 minuty temu, KrejzolekPRO napisał:
command /kij:
    permission: admin.sk
    permission message: &cNie masz do tego uprawnien!
    trigger:
        add 1 nether brick of unbreaking 10 named "&6&l&nKij blyskawicy" with lore "&c&lObrazenia &f&l4||||&7Zniszczy sie za: 20" to player
on damage:
    if attacker's tool is nether brick of unbreaking 10 named "&6&l&nKij blyskawicy":
		increase damage by 2
		set {_lore} to 3nd line of lore of attacker's tool
		replace all "&7Zniszczy sie za: " with "" in {_lore}
		set {_x} to {_lore} parsed as number
		if {_x}-1 > 0:
			set {_lore} to "&7Zniszczy sie za: %{_x}-1%"
			set 3nd line of lore of attakcer's tool to {_lore}
		else:
			remove attacker's tool from attacker's inventory
			send "&cKij blyskawicy zostal zniszczony!"

Myślę, że będzie o wiele lepsze :)

1a9bd74f336da.png

Edytowane przez CostaStudio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /kij:
	permission: admin.sk
	permission message: &cNie masz do tego uprawnien!
	trigger:
		add 1 nether brick of unbreaking 10 named "&6&l&nKij blyskawicy" with lore "&c&lObrazenia &f&l4||||&7Zniszczy sie za: 20" to player
on damage:
	if attacker's tool is nether brick of unbreaking 10 named "&6&l&nKij blyskawicy":
		increase damage by 2
		set {_lore} to 3nd line of lore of attacker's tool
		replace all "&7Zniszczy sie za: " with "" in {_lore}
		set {_x} to {_lore} parsed as number
		if {_x}-1 > 0:
			set {_lore} to "&7Zniszczy sie za: %{_x}-1%"
			set 3nd line of lore of attakcer's tool to {_lore}
		else:
			remove attacker's tool from attacker's inventory
			send "&cKij blyskawicy zostal zniszczony!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...