-
Ilość zawartości
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
448 wyświetleń profilu
Osiągnięcia CostaStudio

Początkujący I (2/13)
0
Reputacja
-
[Skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (stone.sk, line 1: on break of stone:') [18:34:38] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (stone.sk, line 2: á á wait 1 minutes') [18:34:38] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (stone.sk, line 3: á á set the block to stone')
-
Poszukuje prostego skryptu na generator stone, mianowicie chciałbym żeby po zniszczeniu bloku stone'a pojawiał się on spowrotem po 15 minutach.
-
Niszczenie trwawy / Komenda PPM
CostaStudio odpowiedział(a) na CostaStudio pytanie w Pytania i problemy
Niestety żaden z powyższych rozwiązań nie działa przy niszczeniu trawy nadal dropią nasiona a klikając PPM ma crafting nic się nie wyświetla - zero reakcji -
Witam Czy jest możliwość ustawienia w skrypcie aby "seeds" nie dropiły po zniszczeniu trawy? Mam już skrypt na drop innych itemów z niej i nie chcę żeby dodatkowo dropiła trawa Chciałbym aby po kliknięciu PPM na crafting zamiast okna do craftowania konsola wykonywała komendę "/stworz" dla gracza, da radę ktoś to napisać w skript? Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi
-
Spigot 1.8.8
-
Mam wgrane wymienione przez ciebie pluginy
-
Witam Potrzebowałbym prosty skrypt na drop itemow (z zmienianą nazwą) z mobow Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuje
-
CostaStudio zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Skript do serwera RPG
-
-
Skoro po 20 uderzeniach przedmiot się nie usuwa to raczej się nie zmienia
-
Tak wygląda skrypt, nie wywala żadnych błędów ale po 20 uderzeniach w moba tym przedmiotem nie niszczy się on on damage: attacker's tool is nether brick: increase damage by 2 if attacker is player: if attacker's tool is nether brick: remove 1 from {wytrzymalosc.%attacker%} if {wytrzymalosc.%attacker%} is 1: remove 1 nether brick from attacker set {wytrzymalosc.%victim%} to 0 variables: {wytrzymalosc.%player%} = 20
-
CostaStudio zareagował(a) na odpowiedź w temacie: LightEvent
-
Niestety nie działa pojawiają się błędy: Use 'attacker' and/or 'victim' in damage events(line 24) remove from {wytrzymalosc%player%} Use 'attacker' and/or 'victim' in damage events(line 25) if {wytrzymalosc%player%} is 1
-
Wszystko działa poprawnie, dziękuje za pomoc Temat do zamknięcia.
-
CostaStudio zareagował(a) na odpowiedź na pytanie: Nowe GUI #craftingtable
-
Witam W poniższym "skrypcie" powinna działać opcja wytrzymałości przedmiotu nether brick, po 20 użyciach powinien znikać, lecz po przeładowaniu skryptu wyświetla kilka errorow, głownie : indentation error: expected 4 spaces, but found 6 tabs itd..., ma ktoś pomysł co w tym skrypcie jest do poprawy ? Skrypt: command /kij: permission: admin.sk permission message: &cNie masz do tego uprawnien! trigger: add 1 nether brick of unbreaking 10 named "&6&l&nKij blyskawicy" with lore "&c&lObrazenia &f&l4||linia2" to player on damage: attacker's tool is nether brick: increase damage by 2 if attacker is player: if attacker's tool is nether brick: remove 1 from {wytrzymalosc.%player%} if {wytrzymalosc.%player%} is 1: remove 1 nether brick from player set {wytrzymalosc.%player%} to 20 stop variables: {wytrzymalosc.%player%} = 20