Rafix1423 2 Opublikowano 13 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2018 (edytowane) Zamknąć to... Edytowane 13 stycznia 2018 przez Rafix1423 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrus131102 37 Opublikowano 13 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2018 (edytowane) Skomentuję, bo ten skrypt nie ma sensu, przy awansowaniu lvla można napisać on damage: if attacker is a player: i cały motyw lvla... Edytowane 13 stycznia 2018 przez Ixidi [code] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evolve_x3 37 Opublikowano 13 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2018 on death: if attacker is a player: if victim is a iron golem: if name of victim is "&6&lPan Pustyni - &bLvL 1": on death: if attacker is a player: if victim is a zombie: if name of victim is "&6&lZombie - &bLvL 1": wtf? Nie można tak ?: on death of creature: if {exp.%attacker%} is greater than 100: if {lvl.%attacker%} is 1: set {lvl.%attacker%} to 2 set {pexp.%attacker%} to 200 send "&aAwansowales na &62 &6LVL" to attacker if {exp.%attacker%} is greater than 200: if {lvl.%attacker%} is 2: set {lvl.%attacker%} to 3 set {pexp.%attacker%} to 400 send "&aAwansowales na &63 &6LVL" to attacker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taq 155 Opublikowano 13 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2018 @Ixidi @bopke @Nioo Do kosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bopke 359 Opublikowano 13 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 stycznia 2018 Ten temat został przeniesiony do kosza! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi