Skocz do zawartości

Nioo

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    723
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Nioo w dniu 14 lipca

Użytkownicy przyznają Nioo punkty reputacji!

9 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    _Nioo

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

5 837 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Nioo

  1. Nioo

    scoreboard

    Może action bar? send action bar "Hello player!" to player
  2. Nioo

    Problem z vixio

    Skript-1.8/Addons.md at master · Matocolotoe/Skript-1.8 · GitHub
  3. Nioo

    Problem z vixio

    Możesz sprawdzić GitHub - Matocolotoe/Skript-1.8: The Skript plugin made for Minecraft 1.8.x only. Bug fixes and new features from the original repository will be merged on every release.
  4. Nioo

    Problem z vixio

    Na jakiej wersji jest Spigot?
  5. Nioo

    Silnik proxy

    Po głębszym przeanalizowaniu rozmowy zmieniam swoje zdanie. Uważam @Helios1993, że zbyt ogólnie przedstawiłeś panujące przekonanie o tym, że gracze bez „premki” są bardziej toksyczni, agresywni i problematyczni (czy tam bez pieniędzy, ale to mniejsza, bo @LeviBoyPL odparł już tę sugestię). Pomijając wątek o trudniejszym zabezpieczeniu serwera przy takim modelu działania, który też tutaj podjęliśmy, to decydując się na stworzenie serwera czy premium, czy no-premium jest się świadomym, że tworzenie jakiejkolwiek społeczności jest trudne do ogarnięcia i współpraca pomiędzy graczami a moderacją i administracją w obu przypadkach jest napięta i niestabilna (często nawet jej nie ma). Środowisko graczy jest bardzo zróżnicowane i nie da się obronić przed toksycznością panującą czy to wśród graczy z „premkami”, czy bez „premek”. Nie zgodzę się z przekonaniem, że wśród graczy z „premką” panuje mniejsza toksyczność. Uważam, że to przekonanie bazuje w dużym stopniu na tym, że takich graczy traktuje się jako dojrzałych/dorosłych, co się zgadza z twoją wypowiedzią „pozbędziesz się 12-letnich toxiców”. Środowisko tych dojrzałych/dorosłych graczy też jest toksyczne, tylko ta szeroko pojęta toksyczność inaczej się objawia. Myślę, że nawet walka z nią jest trudniejsza, bo młode osoby są zazwyczaj mniej zawzięte. W każdej popularnej grze multiplayer, którą znam (w jednej bardziej, w drugiej mniej), rządzą emocje, które wciągają gracza i powodują różne zachowania. Mówi się, że gry multiplayer prowadzą do m.in. agresji i moim zdaniem to prawda, bo nieważne czy bezpośrednio, czy pośrednio, wpływają na psychikę i odczuwane emocje. Przykładami odczuwania takich negatywnych emocji „na zewnątrz” będzie walenie w biurko, przeklinanie, smutny lub zezłoszczony wyraz twarzy itd.. Typowo wewnątrz może to być ukrywana złość, czy nawet rozwijana nienawiść do kogoś lub czegoś. Są to też oczywiście pozytywne emocje np. euforia po wygranym turnieju w CS:GO albo arence na BedWarsach. Radość i te pozytywne odczucia są pożądane, jednak te negatywne już odwrotnie. Najgorsze jest to, że właśnie te negatywne są zazwyczaj silniejsze i pojawiają się sytuacje, w których wyrządza się innym przykrość/krzywdę.
  6. Nioo

    Silnik proxy

    Zgadzam się z tym, ale mam jedno „ale”. Na nowych serwerach no-premium bez porządnej reklamy łatwiej przywitać chociażby tych pierwszych graczy. Serwer bez graczy jest martwy i dla właściciela nie ma sensu bytu. Każdy chciałby mieć ich jak najwięcej, bo to ich wyznacznik sukcesu. Od braku graczy próbuje uchronić się w zasadzie każdy projekt, ale często bywa tak, że już na początku w tej walce przegrywa i upada. Niektórzy wolą mieć duży procent takich przyjmijmy „pato-graczy” wśród tych wartościowych, bo inaczej nie mieliby ani tych, ani tych.
  7. Nioo

    Silnik proxy

    No czyli idąc tym tokiem myślenia tak samo można określić m.in. pluginy na logowanie np. AuthMe lub pluginy typu „antibot“.
  8. Nioo

    Silnik proxy

    No czyli i tak zgadzasz się z tym, że FlameCord jest lepszym rozwiązaniem od Waterfalla? Przynajmniej jeśli chodzi o serwer no-premium (a obstawiam, że autorowi o taki chodzi).
  9. Nioo

    Silnik proxy

    Tryb online rozumiesz jako serwer obsługujący tylko graczy mających oryginalne konto Minecraft, a tryb offline dla graczy niekoniecznie z „permką“?
  10. Nioo

    Silnik proxy

    Nie mogę się z tym zgodzić. Może nie do końca dobrze użyłem słów „błędy/luki”, ale ten silnik rzeczywiście wpływa na wydajniejsze i bezpieczniejsze działanie serwera w porównaniu do czystego Waterfalla. Wydaje mi się, że zabezpiecza przed kilkoma exploitami/różnymi atakami, ale nie jestem w tym aż tak obeznany, żeby kłócić się na śmierć i życie. Można chociażby poczytać opisy aktualizacji, które opisują bieżące zmiany, chociaż to zapewne i tak nie wszystko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...