Skocz do zawartości
  • 0
Lewonier

Komenda zadziała gdy użyje ją kilak osób

Pytanie

Użytkownik

Czeeść!

Da się zrobić w skrypcie że jak kilka osób, powiedzmy 4 osoby wpiszą komendę /dolacz to dopiero wtedy zaczną działać rzeczy jakie są w komendzie czyli np. że ma przenieść gracza na warp start

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
command /dolacz:
	trigger:	
		if {dolaczyl.%player%} is false:
			if {gracze.arena} is less than 4:
				add 1 to {gracze.arena}
				set {dolaczyl.%player%} to true
				send "dolaczyles do areny"

on quit:
	if {dolaczyl.%player%} is true:
		subtract 1 from {gracze.arena}
		set {dolaczyl.%player%} to false

every 1 second:
	if {gracze.arena} is 4:
		broadcast "arena startuje za 5"
		wait 1 second
		if {gracze.arena} is 4:
			broadcast "arena startuje za 4"
			wait 1 second
			if {gracze.arena} is 4:
				broadcast "arena startuje za 3"
				wait 1 second
				if {gracze.arena} is 4:
					broadcast "arena startuje za 2"
					wait 1 second
					if {gracze.arena} is 4:
						broadcast "arena startuje za 1"
						wait 1 second
						broadcast "arena wystartowala"
					else:
						broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"
				else:
					broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"
			else:
				broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"
		else:
			broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"

Nie testowałem, ale powinno działać :)

Edytowane przez Xyrusek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
12 minut temu, Xyrusek napisał:
command /dolacz:
	trigger:	
		if {dolaczyl.%player%} is false:
			if {gracze.arena} is less than 4:
				add 1 to {gracze.arena}
				set {dolaczyl.%player%} to true
				send "dolaczyles do areny"

on quit:
	if {dolaczyl.%player%} is true:
		subtract 1 from {gracze.arena}
		set {dolaczyl.%player%} to false

every 1 second:
	if {gracze.arena} is 4:
		broadcast "arena startuje za 5"
		wait 1 second
		if {gracze.arena} is 4:
			broadcast "arena startuje za 4"
			wait 1 second
			if {gracze.arena} is 4:
				broadcast "arena startuje za 3"
				wait 1 second
				if {gracze.arena} is 4:
					broadcast "arena startuje za 2"
					wait 1 second
					if {gracze.arena} is 4:
						broadcast "arena startuje za 1"
						wait 1 second
						broadcast "arena wystartowala"
					else:
						broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"
				else:
					broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"
			else:
				broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"
		else:
			broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"

Nie testowałem, ale powinno działać :)

Gdy wpisuję komendę nic się nie dzieje 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
10 minut temu, LloydPL napisał:

no bo zmiennych nie umiesz wstawiać raku ;v, wiadomości z varami daje się tak send "smth %{jakas.zmienna}%"

To mógłbyś podać te zmienne... Nie za bardzo się znam jeszcze na tym :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Po co używasz every 1 seconds?
Nawet jak nikt nie dołączy do gry, to skrypt tak czy siak, 24/7 będzie co sekundę sprawdzał warunki.

 

Nie lepiej użyć sprawdzania ile wynosi zmienna podczas dołączania?

command /dolacz:
	trigger:
		add 1 to {gracze.minigra}
		if {gracze.minigra} is bigger than or equal to 4:
			jakiś tam kod który ma się wykonać
		else:
			broadcast "&&Aktualnie graczy %{gracze.minigra}%"

resztę dorób wg. własnej potrzeby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
58 minut temu, Lewonier napisał:

To mógłbyś podać te zmienne... Nie za bardzo się znam jeszcze na tym :P

W sensie, gdy uzywasz efektu na wyslanie wiadomosci ze zmienna zrobiona przez siebie, to dajesz zmienna "otoczona" procentami np. %{cos.cos}%, ogolnie to zmienne  "wyciagane" z wydarzen zapisuje w sposob %zmienna% przykladowo:

on mine:
	send "%event-block%"

Staralem sie wytlumaczyc to, najlepiej jak moglem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×