Skocz do zawartości
  • 0
Lewonier

Komenda zadziała gdy użyje ją kilak osób

Pytanie

Użytkownik

Czeeść!

Da się zrobić w skrypcie że jak kilka osób, powiedzmy 4 osoby wpiszą komendę /dolacz to dopiero wtedy zaczną działać rzeczy jakie są w komendzie czyli np. że ma przenieść gracza na warp start

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Recommended Posts

Użytkownik
  • 0
command /dolacz:
	trigger:	
		if {dolaczyl.%player%} is false:
			if {gracze.arena} is less than 4:
				add 1 to {gracze.arena}
				set {dolaczyl.%player%} to true
				send "dolaczyles do areny"

on quit:
	if {dolaczyl.%player%} is true:
		subtract 1 from {gracze.arena}
		set {dolaczyl.%player%} to false

every 1 second:
	if {gracze.arena} is 4:
		broadcast "arena startuje za 5"
		wait 1 second
		if {gracze.arena} is 4:
			broadcast "arena startuje za 4"
			wait 1 second
			if {gracze.arena} is 4:
				broadcast "arena startuje za 3"
				wait 1 second
				if {gracze.arena} is 4:
					broadcast "arena startuje za 2"
					wait 1 second
					if {gracze.arena} is 4:
						broadcast "arena startuje za 1"
						wait 1 second
						broadcast "arena wystartowala"
					else:
						broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"
				else:
					broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"
			else:
				broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"
		else:
			broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"

Nie testowałem, ale powinno działać :)

Edytowane przez Xyrusek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
  • 0
12 minut temu, Xyrusek napisał:
command /dolacz:
	trigger:	
		if {dolaczyl.%player%} is false:
			if {gracze.arena} is less than 4:
				add 1 to {gracze.arena}
				set {dolaczyl.%player%} to true
				send "dolaczyles do areny"

on quit:
	if {dolaczyl.%player%} is true:
		subtract 1 from {gracze.arena}
		set {dolaczyl.%player%} to false

every 1 second:
	if {gracze.arena} is 4:
		broadcast "arena startuje za 5"
		wait 1 second
		if {gracze.arena} is 4:
			broadcast "arena startuje za 4"
			wait 1 second
			if {gracze.arena} is 4:
				broadcast "arena startuje za 3"
				wait 1 second
				if {gracze.arena} is 4:
					broadcast "arena startuje za 2"
					wait 1 second
					if {gracze.arena} is 4:
						broadcast "arena startuje za 1"
						wait 1 second
						broadcast "arena wystartowala"
					else:
						broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"
				else:
					broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"
			else:
				broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"
		else:
			broadcast "Nie ma 4 graczy! Zapelnienie areny: %gracze.arena%/4"

Nie testowałem, ale powinno działać :)

Gdy wpisuję komendę nic się nie dzieje 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
  • 0
10 minut temu, LloydPL napisał:

no bo zmiennych nie umiesz wstawiać raku ;v, wiadomości z varami daje się tak send "smth %{jakas.zmienna}%"

To mógłbyś podać te zmienne... Nie za bardzo się znam jeszcze na tym :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Zasłużony
  • 0

Po co używasz every 1 seconds?
Nawet jak nikt nie dołączy do gry, to skrypt tak czy siak, 24/7 będzie co sekundę sprawdzał warunki.

 

Nie lepiej użyć sprawdzania ile wynosi zmienna podczas dołączania?

command /dolacz:
	trigger:
		add 1 to {gracze.minigra}
		if {gracze.minigra} is bigger than or equal to 4:
			jakiś tam kod który ma się wykonać
		else:
			broadcast "&&Aktualnie graczy %{gracze.minigra}%"

resztę dorób wg. własnej potrzeby

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Użytkownik
  • 0
58 minut temu, Lewonier napisał:

To mógłbyś podać te zmienne... Nie za bardzo się znam jeszcze na tym :P

W sensie, gdy uzywasz efektu na wyslanie wiadomosci ze zmienna zrobiona przez siebie, to dajesz zmienna "otoczona" procentami np. %{cos.cos}%, ogolnie to zmienne  "wyciagane" z wydarzen zapisuje w sposob %zmienna% przykladowo:

on mine:
	send "%event-block%"

Staralem sie wytlumaczyc to, najlepiej jak moglem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×