Brandon18 21 2 Opublikowano 21 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 grudnia 2017 Wie ktos jak napisac w skrypcie zapisywanie sie na dany event np /event i potem teleportuje po pewnym czasie w dane miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SQK 3 Opublikowano 24 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2017 (edytowane) Równie dobrze możesz zrobić /warp event i napisać script na podmianę command /event: trigger: execute player command "/warp event" coś w tym stylu Edytowane 24 grudnia 2017 przez Ixidi [code] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Brandon18 21 2 Opublikowano 24 grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2017 27 minut temu, SQK napisał: Równie dobrze możesz zrobić /warp event i napisać script na podmianę command /event: trigger: execute player command "/warp event" coś w tym stylu Nie o to mi chodzi xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piotrus131102 37 Opublikowano 24 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2017 wystarczy listę zrobić lol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Zaaxel 45 Opublikowano 24 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 grudnia 2017 (edytowane) @Brandon18 21 Może o to chodziło? options: tag: &8[&9EVENT&8] variables: {EventStatus} = 0 {Event::%player%} = false command /event [<text="check">]: trigger: if arg is "check": if {EventStatus} is 0: send "{@tag} &7Aktualnie nie ma zadnego Eventu" stop if {EventStatus} is 1: send "{@tag} &7Niestety zapisy na event sie zakonczyly" stop if {EventStatus} is 2: send "{@tag} &7Zapisy na Event sa otwarte" send "{tag} &7Aby zapisac sie na event wpisz: &6/event join" stop if arg is "join": if {EventStatus} is 2: add player to {EventPlayers::*} send "{@tag} &aZostales zapisany na Event" send "{@tag} &7Aby sie z niego wypisac wpisz: &6/event leave" stop else: execute player command "event check" stop if arg is "leave": if {EventStatus} is 2: loop {EventPlayers::*}: if loop-value is player: remove player from {EventPlayers::*} send "{@tag} &cWypisales sie z eventu" stop else: send "{@tag} &cNie jestes zapisany na Event" stop if {EventStatus} is 1: loop {EventPlayers::*}: if loop-value is player: remove player from {EventPlayers::*} set {Event::%player%} to false send "{@tag} &cWypisales sie z eventu" teleport player to spawn stop else: send "{@tag} &cNie jestes zapisany na Event" stop if {EventStatus} is 0: execute player command "event check" stop if arg is "start": if sender has permissions "EventMe.admin": set {EventStatus} to 2 send "{@tag} &2Wlasnie uruchomiomy zostal &6EVENT" to all players send "{@tag} &7Zapisz sie uzywajac: &6/event join" to all players send "{@tag} &7Zapisy na event potrwaja 30 sekund" to all players wait 30 seconds set {EventStatus} to 1 send "{@tag} &aRozpoczynamy teleportacje zapisanych graczy" to all players wait 1 second execute console command "event tpall" else: send "&4Nie masz uprawnien" if arg is "tpall": if sender has permissions "EventMe.admin": loop {EventPlayers::*}: set {_p} to loop-value parsed as player teleport {_p} to {EventSpawn} send "{@tag} &7Zostales przeniesiony na event" to {_p} set {Event::%{_p}%} to true else: send "&4Nie masz uprawnien" if arg is "stop": if sender has permissions "EventMe.admin": loop {EventPlayers::*}: set {_p} to loop-value as player set {Event::%{_p}%} to false set {EventStatus} to 0 teleport {_p} to spawn send "{@tag} &7Zostales przeniesiony z eventu na spawn" to {_p} else: send "&4Nie masz uprawnien" Edytowane 24 grudnia 2017 przez Zaaxel Wielebny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Brandon18 21 2 Opublikowano 8 stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 stycznia 2018 Dnia 24.12.2017 o 16:06, Zaaxel napisał: @Brandon18 21 Może o to chodziło? options: tag: &8[&9EVENT&8] variables: {EventStatus} = 0 {Event::%player%} = false command /event [<text="check">]: trigger: if arg is "check": if {EventStatus} is 0: send "{@tag} &7Aktualnie nie ma zadnego Eventu" stop if {EventStatus} is 1: send "{@tag} &7Niestety zapisy na event sie zakonczyly" stop if {EventStatus} is 2: send "{@tag} &7Zapisy na Event sa otwarte" send "{tag} &7Aby zapisac sie na event wpisz: &6/event join" stop if arg is "join": if {EventStatus} is 2: add player to {EventPlayers::*} send "{@tag} &aZostales zapisany na Event" send "{@tag} &7Aby sie z niego wypisac wpisz: &6/event leave" stop else: execute player command "event check" stop if arg is "leave": if {EventStatus} is 2: loop {EventPlayers::*}: if loop-value is player: remove player from {EventPlayers::*} send "{@tag} &cWypisales sie z eventu" stop else: send "{@tag} &cNie jestes zapisany na Event" stop if {EventStatus} is 1: loop {EventPlayers::*}: if loop-value is player: remove player from {EventPlayers::*} set {Event::%player%} to false send "{@tag} &cWypisales sie z eventu" teleport player to spawn stop else: send "{@tag} &cNie jestes zapisany na Event" stop if {EventStatus} is 0: execute player command "event check" stop if arg is "start": if sender has permissions "EventMe.admin": set {EventStatus} to 2 send "{@tag} &2Wlasnie uruchomiomy zostal &6EVENT" to all players send "{@tag} &7Zapisz sie uzywajac: &6/event join" to all players send "{@tag} &7Zapisy na event potrwaja 30 sekund" to all players wait 30 seconds set {EventStatus} to 1 send "{@tag} &aRozpoczynamy teleportacje zapisanych graczy" to all players wait 1 second execute console command "event tpall" else: send "&4Nie masz uprawnien" if arg is "tpall": if sender has permissions "EventMe.admin": loop {EventPlayers::*}: set {_p} to loop-value parsed as player teleport {_p} to {EventSpawn} send "{@tag} &7Zostales przeniesiony na event" to {_p} set {Event::%{_p}%} to true else: send "&4Nie masz uprawnien" if arg is "stop": if sender has permissions "EventMe.admin": loop {EventPlayers::*}: set {_p} to loop-value as player set {Event::%{_p}%} to false set {EventStatus} to 0 teleport {_p} to spawn send "{@tag} &7Zostales przeniesiony z eventu na spawn" to {_p} else: send "&4Nie masz uprawnien" NIe o to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Brandon18 21 2
Wie ktos jak napisac w skrypcie zapisywanie sie na dany event np /event i potem teleportuje po pewnym czasie w dane miejsce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi