Skocz do zawartości
  • 0

Event


Brandon18 21
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Równie dobrze możesz zrobić /warp event i napisać script  

na podmianę 
 

command /event: 
	trigger:  
		execute player command "/warp event"

coś w tym stylu 

Edytowane przez Ixidi
[code]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Brandon18 21

Może o to chodziło?

options:
	tag: &8[&9EVENT&8]

variables:
	{EventStatus} = 0
	{Event::%player%} = false

command /event [<text="check">]:
	trigger:
		if arg is "check":
			if {EventStatus} is 0:
				send "{@tag} &7Aktualnie nie ma zadnego Eventu"
				stop
			if {EventStatus} is 1:
				send "{@tag} &7Niestety zapisy na event sie zakonczyly"
				stop
			if {EventStatus} is 2:
				send "{@tag} &7Zapisy na Event sa otwarte"
				send "{tag} &7Aby zapisac sie na event wpisz: &6/event join"
				stop
		if arg is "join":
			if {EventStatus} is 2:
				add player to {EventPlayers::*}
				send "{@tag} &aZostales zapisany na Event"
				send "{@tag} &7Aby sie z niego wypisac wpisz: &6/event leave"
				stop
			else:
				execute player command "event check"
				stop
		if arg is "leave":
			if {EventStatus} is 2:
				loop {EventPlayers::*}:
					if loop-value is player:
						remove player from {EventPlayers::*}
						send "{@tag} &cWypisales sie z eventu"
						stop
					else:
						send "{@tag} &cNie jestes zapisany na Event"
						stop
			if {EventStatus} is 1:
				loop {EventPlayers::*}:
					if loop-value is player:
						remove player from {EventPlayers::*}
						set {Event::%player%} to false
						send "{@tag} &cWypisales sie z eventu"
						teleport player to spawn
						stop
					else:
						send "{@tag} &cNie jestes zapisany na Event"
						stop
			if {EventStatus} is 0:
				execute player command "event check"
				stop
		if arg is "start":
			if sender has permissions "EventMe.admin":
				set {EventStatus} to 2
				send "{@tag} &2Wlasnie uruchomiomy zostal &6EVENT" to all players
				send "{@tag} &7Zapisz sie uzywajac: &6/event join" to all players
				send "{@tag} &7Zapisy na event potrwaja 30 sekund" to all players
				wait 30 seconds
				set {EventStatus} to 1
				send "{@tag} &aRozpoczynamy teleportacje zapisanych graczy" to all players
				wait 1 second
				execute console command "event tpall"
			else:
				send "&4Nie masz uprawnien"
		if arg is "tpall":
			if sender has permissions "EventMe.admin":
				loop {EventPlayers::*}:
					set {_p} to loop-value parsed as player
					teleport {_p} to {EventSpawn}
					send "{@tag} &7Zostales przeniesiony na event" to {_p}
					set {Event::%{_p}%} to true
			else:
				send "&4Nie masz uprawnien"
		if arg is "stop":
			if sender has permissions "EventMe.admin":
				loop {EventPlayers::*}:
					set {_p} to loop-value as player
					set {Event::%{_p}%} to false
					set {EventStatus} to 0
					teleport {_p} to spawn
					send "{@tag} &7Zostales przeniesiony z eventu na spawn" to {_p}
			else:
				send "&4Nie masz uprawnien"
Edytowane przez Zaaxel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia ‎24‎.‎12‎.‎2017 o 16:06, Zaaxel napisał:

@Brandon18 21

Może o to chodziło?

options:
	tag: &8[&9EVENT&8]

variables:
	{EventStatus} = 0
	{Event::%player%} = false

command /event [<text="check">]:
	trigger:
		if arg is "check":
			if {EventStatus} is 0:
				send "{@tag} &7Aktualnie nie ma zadnego Eventu"
				stop
			if {EventStatus} is 1:
				send "{@tag} &7Niestety zapisy na event sie zakonczyly"
				stop
			if {EventStatus} is 2:
				send "{@tag} &7Zapisy na Event sa otwarte"
				send "{tag} &7Aby zapisac sie na event wpisz: &6/event join"
				stop
		if arg is "join":
			if {EventStatus} is 2:
				add player to {EventPlayers::*}
				send "{@tag} &aZostales zapisany na Event"
				send "{@tag} &7Aby sie z niego wypisac wpisz: &6/event leave"
				stop
			else:
				execute player command "event check"
				stop
		if arg is "leave":
			if {EventStatus} is 2:
				loop {EventPlayers::*}:
					if loop-value is player:
						remove player from {EventPlayers::*}
						send "{@tag} &cWypisales sie z eventu"
						stop
					else:
						send "{@tag} &cNie jestes zapisany na Event"
						stop
			if {EventStatus} is 1:
				loop {EventPlayers::*}:
					if loop-value is player:
						remove player from {EventPlayers::*}
						set {Event::%player%} to false
						send "{@tag} &cWypisales sie z eventu"
						teleport player to spawn
						stop
					else:
						send "{@tag} &cNie jestes zapisany na Event"
						stop
			if {EventStatus} is 0:
				execute player command "event check"
				stop
		if arg is "start":
			if sender has permissions "EventMe.admin":
				set {EventStatus} to 2
				send "{@tag} &2Wlasnie uruchomiomy zostal &6EVENT" to all players
				send "{@tag} &7Zapisz sie uzywajac: &6/event join" to all players
				send "{@tag} &7Zapisy na event potrwaja 30 sekund" to all players
				wait 30 seconds
				set {EventStatus} to 1
				send "{@tag} &aRozpoczynamy teleportacje zapisanych graczy" to all players
				wait 1 second
				execute console command "event tpall"
			else:
				send "&4Nie masz uprawnien"
		if arg is "tpall":
			if sender has permissions "EventMe.admin":
				loop {EventPlayers::*}:
					set {_p} to loop-value parsed as player
					teleport {_p} to {EventSpawn}
					send "{@tag} &7Zostales przeniesiony na event" to {_p}
					set {Event::%{_p}%} to true
			else:
				send "&4Nie masz uprawnien"
		if arg is "stop":
			if sender has permissions "EventMe.admin":
				loop {EventPlayers::*}:
					set {_p} to loop-value as player
					set {Event::%{_p}%} to false
					set {EventStatus} to 0
					teleport {_p} to spawn
					send "{@tag} &7Zostales przeniesiony z eventu na spawn" to {_p}
			else:
				send "&4Nie masz uprawnien"

NIe o to :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...