Skocz do zawartości
  • 0

Mała pomoc


Username

Pytanie

No więc piszę skrypt na kamienie dające moce potworów będących na expowiskach (Serwer rpg) i chciałem dodać taką księgę, która po pomyślnym przeczytaniu przedłużała by czas działania kamienia. Wszystko jest gotowe tylko te linie kodu mi nie działają :

-             wait {czaspolimorfi.%player%} second

-            apply strength 1 to player for {czaspolimorfi.%player%} second

-           apply absorption 2 to player for {czaspolimorfi.%player%} second

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

yyy a gdzie jest to:

1 godzinę temu, Username napisał:

No więc piszę skrypt na kamienie dające moce potworów będących na expowiskach (Serwer rpg) i chciałem dodać taką księgę, która po pomyślnym przeczytaniu przedłużała by czas działania kamienia. Wszystko jest gotowe tylko te linie kodu mi nie działają :

-             wait {czaspolimorfi.%player%} second

-            apply strength 1 to player for {czaspolimorfi.%player%} second

-           apply absorption 2 to player for {czaspolimorfi.%player%} second

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, fkania2 napisał:

no ale by czekał np. 5 sekund i by miał efekty tylko na 5 sekund...

To 15 zmieniasz na 5.. Proste?

Bo wcale w kodzie nie ma # i potem napisane jest ze tam wcale nie mozna sobie zmienic czasu :rak: 

Edytowane przez VaeNN
dodalem cos..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zobacz na to: czeka {czaspolimorfi.%player%}, potem daje efekt na {czaspolimorfi.%player%} sekund więc daje na czas czekania np. czeka 5 sekund i daje na 5 sekund więc czemu nie łatwiej tak zrobić:

options: 

    {czaspolimorficzekania.%player%} = 15 # <-- tutaj ustaw ile chcesz czasu czekania

    {czaspolimorfi.%player%} = 15 # <-- tutaj ustaw ile chcesz czasu trwania efektów

 

  wait {czaspolimorficzekania.%player%} second

 apply strength 1 to player for {czaspolimorfi.%player%} second

  apply absorption 2 to player for {czaspolimorfi.%player%} second

Edytowane przez fkania2
ŹLE NAPISAŁEM NIE POLECAM TEGO UŻYWAĆ!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, fkania2 napisał:

Zobacz na to: czeka {czaspolimorfi.%player%}, potem daje efekt na {czaspolimorfi.%player%} sekund więc daje na czas czekania np. czeka 5 sekund i daje na 5 sekund więc czemu nie łatwiej tak zrobić:

options: 

    {czaspolimorficzekania.%player%} = 15 # <-- tutaj ustaw ile chcesz czasu czekania

    {czaspolimorfi.%player%} = 15 # <-- tutaj ustaw ile chcesz czasu trwania efektów

 

  wait {czaspolimorficzekania.%player%} second

 apply strength 1 to player for {czaspolimorfi.%player%} second

  apply absorption 2 to player for {czaspolimorfi.%player%} second

ciezko sobie to dopisac

Edytowane przez VaeNN
slodko <3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, fkania2 napisał:

Zobacz na to: czeka {czaspolimorfi.%player%}, potem daje efekt na {czaspolimorfi.%player%} sekund więc daje na czas czekania np. czeka 5 sekund i daje na 5 sekund więc czemu nie łatwiej tak zrobić:

options: 

    {czaspolimorficzekania.%player%} = 15 # <-- tutaj ustaw ile chcesz czasu czekania

    {czaspolimorfi.%player%} = 15 # <-- tutaj ustaw ile chcesz czasu trwania efektów

 

  wait {czaspolimorficzekania.%player%} second

 apply strength 1 to player for {czaspolimorfi.%player%} second < ------ 

  apply absorption 2 to player for {czaspolimorfi.%player%} second <------

nie dziala to w tych nawiasach 

pisze jak relołduje ze - to nie jest cyfra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1

Aj aj aj, może chłopak chce mieć regulowany cooldown?

Tak jak to jest w dokumentcji skript:

(wait|halt) [for] %time span%

Czyli musi być time span, ale co to jest? Znów zaglądamy do dokumentacji:

https://bensku.github.io/Skript/classes.html#timespan

Aaa czyli można na to użyć parseda, no to jazda:

przed linijką wait daj to:

set {_wait} to "%{czaspolimorficzekania.%player%}% second" parsed as time span

a wait zmieniasz na:

wait {_wait}

Oczywiście musisz dopilnować by zmienne {czaspolimorficzekania.%player%}, {czaspolimorfi.%player%} były numerem.

A na efekty potionów robisz podobnie:

set {_apply} to "%{czaspolimorfi.%player%}% seconds" parsed as time span

I wtedy robisz tak:

apply strength 1 to player for {_apply}
apply absorption 2 to player for {_apply}

 

 

P.S Ten temat powinien być w "Pytania i problemy"

 

//Edit, koledzy którzy udzielali się wyżej. Jeżeli się nie znacie to nawet nie piszcie. Odkąd opcje się wywołuje bez @?

I drugi zarzut: w opcjach nie podajemy expressions np %player%....

Edytowane przez knugi
Pouczenie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, knugi napisał:

Aj aj aj, może chłopak chce mieć regulowany cooldown?

Tak jak to jest w dokumentcji skript:


(wait|halt) [for] %time span%

Czyli musi być time span, ale co to jest? Znów zaglądamy do dokumentacji:

https://bensku.github.io/Skript/classes.html#timespan

Aaa czyli można na to użyć parseda, no to jazda:

przed linijką wait daj to:


set {_wait} to "%{czaspolimorficzekania.%player%}% second" parsed as time span

a wait zmieniasz na:


wait {_wait}

Oczywiście musisz dopilnować by zmienne {czaspolimorficzekania.%player%}, {czaspolimorfi.%player%} były numerem.

A na efekty potionów robisz podobnie:


set {_apply} to "%{czaspolimorfi.%player%}% seconds" parsed as time span

I wtedy robisz tak:


apply strength 1 to player for {_apply}
apply absorption 2 to player for {_apply}

 

 

P.S Ten temat powinien być w "Pytania i problemy"

 

//Edit, koledzy którzy udzielali się wyżej. Jeżeli się nie znacie to nawet nie piszcie. Odkąd opcje się wywołuje bez @?

I drugi zarzut: w opcjach nie podajemy expressions np %player%....

Dziękuje, właśnie o to mi chodziło <3:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...