Skocz do zawartości
  • 0

problem z gui


US3R .

Pytanie

witam

 

mam problem gdy wpisuje dana komende i pokazuje gui chce aby po kliknieciu w item przenosilo do innego gui

			format slot 0 of player with 1 of stone named "&8» &cDrop ze stone" with lore "" to close then run [execute player command "/drop stone"]

komendy /drop
i po kliknieciu chce aby przenosilo do listy z dropem 
 

		if arg-1 is "stone":
			if player has permission "g/*/*/":
				if {drop_stan} is true:
					open chest with 4 rows named "&8» &cDrop dla &6Gracza" to player 
					wait 100 ticks
					format slot 0 of player with 1 of diamond named "&cDiament" with lore "&c» &7Szansa: 10%% || &c» &7Aktywny: &aTAK || &c» &7Fortuna: &aTAK" to be unstealable

i po kliknieciu w  stone /drop i nie pokazuje gui z listą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
# METODA FORMAT SLOT
command /drop [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			open chest with 1 rows named "&cMenu dropu" to player
			wait 2 ticks
			format slot 1 of player with 1 of stone named "&cDrop z kamienia" to run [make player execute command "drop ston3"]
			stop
		if arg 1 is "ston3":
			close player's inventory
			open chest with 1 rows named "&cDrop z kamienia" to player
			set {_aktywny-d} to {Drop::Diamond::active-gui} 
			wait 2 ticks
			format slot 1 of player with 1 of diamond named "&cDIAMENT" with lore "&8» &cAktywny: &7%{_aktywny-d}%" to run [make player execute command "dropustaw diam0nd"]
			stop
            
            
    
command /dropustaw [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is "diam0nd":
			if {Drop::Diamond::active} is true:
				set {Drop::Diamond::active} to false
				set {Drop::Diamond::active-gui} to "NIE"
				close player's inventory
				execute player command "drop ston3"
				stop
			else:
				set {Drop::Diamond::active} to true
				set {Drop::Diamond::active-gui} to "TAK"
				close player's inventory
				execute player command "drop ston3"
				stop
# TESTOWANE DZIAŁA /MOJE DODATKI: SKRIPT 2.2 fixes, WildSkript, SkQuery, SkRayFall (Wydaje mi się że skyrayfall nic nie robi :D)

Testowałem, działa oto ss'y:

https://imgur.com/a/nDgX9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...