Skocz do zawartości

US3R .

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    196
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana US3R . w dniu 10 lipca 2019

Użytkownicy przyznają US3R . punkty reputacji!

Informacje

  • Lokalizacja
    Komputer
  • Nick w MC
    _wisnia

Metody kontaktu

  • Discord
    _wisnia#0635

Ostatnie wizyty

1 450 wyświetleń profilu

Osiągnięcia US3R .

  1. US3R .

    Generator

    options: #nazwa bloku block: &6Generator złota command /daj: trigger: give gold block named "{@block}" to player on place: if player is holding gold block named "{@block}": set {generator_zlota::%event-block%} to true set event-block to gold ore on break: if {generator_zlota::%event-block%} is true: set block to bedrock wait 2 real seconds set block to gold ore
  2. dla innych https://github.com/gyurix/SpigotLib/releases/tag/10.2.6 naprawia sprawę
  3. dzięki, już wszystko wiem. tylko co do funkcji zmiany stringu na itemtype, jest błąd którego nie jestem w stanie rozwiązać
  4. dobra teraz zauważyłem że problem jest w zapisywaniu itemów do zmiennej z bazy. gdy używam set {_test::*} to objects in column "column" from result of query "select column from table" and close to zmienna przechowuje wartość tylko tekst cały: czyli #wychodzi loop {_lista::*}: send "%loop-value% #tutaj wychodzi diamond and emerald #zamiast loop {_lista::*}: send "%loop-value% #chciałbym żeby wycodziło diamond send "%loop-value% #emerald jest jakaś szansa na przywrócenie tego do normalnej zmiennej z listą? @knugi
  5. itemy zapisuja sie normalnie np. diamond helmet, bedrock and diamond. ale problem jest w tym ze to tego nie chce "konwertowac" loop {items::*}: set {_item} to loop-value parsed as itemtype wydaje mi się że powinno działać normalnie, ale itemów nie nadaje. błędów brak możesz podać kawałek kodu z tym konwerterem? @knugi edit. zauważyłem że pojedynczy item normalnie nadaje, ale gdy dodam kolejny item rozdzielając and ex. diamond and emerald wtedy skrypt nie nadaje
  6. zatem, w skrypcie zapisuje treść z bazy danych do listy "jako tekst" set {variable::*} to objects in column "column" from result of query "select column from table" and close w treści zmiennej znajdują się przedmioty z ekwipunku gracza, zapisane w normalnej formie zmiennej listy ex. crafting table, diamond and emerald. problem polega na tym że po "przeprasowaniu" wartości do itemtype skrypt nie nadaje przedmiotów do ekwipunku loop {variable::*}: set {_item} to loop-value parsed as itemtype give {_item} to player na czym polega problem?
  7. fajnie o to chodziło, dzięki
  8. US3R .

    Logowanie

    żeby zrobić komende do logowania musisz zapisać hasło które podajesz przy rejestracji command /pass [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg-1 is "register": if arg-2 is set: if arg-3 is set: set {registered::%arg-2%} to true set {password::%arg-2%} to arg-3 send "zarejestrowales gracza %arg-2%" stop if arg-2 is "login": if arg-3 is {password::%arg-3%}: set {logged::%arg-2%} to true send "zalogowales gracza %arg-2% stop
  9. cześć piszę sobie teraz używając skQuery i mam problem z zapisaniem query "SELECT" do zmiennej wie ktoś może jak to zrobić? xD nie działa: command /testdb [<text>]: trigger: set {_test} to update "SELECT uuid FROM mc_users WHERE nickname = '%player%'" send "%{_test}%" działa, ale gdzie się zapisuje? command /testdb [<text>]: trigger: update "SELECT uuid FROM mc_users WHERE nickname = '%player%'"
  10. US3R .

    Sprawdzenie slotu

    @LuckyPotato ehh, nie chodzi mi o gui + używanie format slotu, może dam cały kod... options: loc: ../../wsEffects/config.yml on load: if folder "../../wsEffects" doesn't exists: create folder "../../wsEffects" send "[wsEffects] Stworzono folder" to console if file "../../wsEffects/config.yml" doesn't exists: create folder "../../wsEffects/config.yml" send "[wsEffects] Stworzono plik konfiguracyjny" to console if {wsEffects.loaded} is not set: set yaml value "Config" from file "{@loc}" to "" set yaml value "Config.guiName" from file "{@loc}" to "&8» &2Efekty" set yaml value "Effects" from file "{@loc}" to "" set yaml value "Effects.1.slotInGui" from file "{@loc}" to "11" set yaml value "Effects.1.itemInSlot" from file "{@loc}" to "diamond pickaxe" set yaml value "Effects.1.nameInSlot" from file "{@loc}" to "&8» &6Haste 2" set {wsEffects.guiName} to yaml value "Config.guiName" from file "{@loc}" set {wsEffects::effects::*} to yaml nodes "Effects" from file "{@loc}" loop {wsEffects::effects::*}: set {wsEffects.%loop-value%.slotInGui} to yaml value "Effects.%loop-value%.slotInGui" from file "{@loc}" set {wsEffects.%loop-value%.itemInSlot} to yaml value "Effects.%loop-value%.itemInSlot" from file "{@loc}" set {wsEffects.%loop-value%.nameInSlot} to yaml value "Effects.%loop-value%.nameInSlot" from file "{@loc}" set {wsEffects.loaded} to true command /efekty [<text>]: trigger: open chest with 3 rows named "%{wsEffects.guiName}%" to player wait 1 ticks loop 27 times: set slot loop-number -1 of player's current inventory to black glass named " " loop {wsEffects::effects::*}: set {_item} to {wsEffects.%loop-value%.itemInSlot} parsed as item type set {_slot} to {wsEffects.%loop-value%.slotInGui} parsed as number set {_slot} to {_slot} - 1 set slot {_slot} of player's current inventory to {_item} named "%{wsEffects.%loop-value%.nameInSlot}%" stop command /wsEffects [<text>]: permission: * permission message: &8» &cBrak dostepu! trigger: if arg-1 is not set: send "&8» &cUzycie: /wsEffects create/reload" stop if arg-1 is not "create" or "reload": send "&8» &cUzycie: /wsEffects create/reload" stop if arg-1 is "create": clear {wsEffects.loaded} send "&8» &aTworzenie pliku konfiguracyjnego!" execute console command "sk reload %script%" send "&8» &aStworzono!" stop if arg-1 is "reload": send "&8» &aPrzeladowanie skryptu!" set {wsEffects.guiName} to yaml value "Config.guiName" from file "{@loc}" set {wsEffects::effects::*} to yaml nodes "Effects" from file "{@loc}" loop {wsEffects::effects::*}: set {wsEffects.%loop-value%.slotInGui} to yaml value "Effects.%loop-value%.slotInGui" from file "{@loc}" send "&8» &aPrzeladowano!" stop on inventory click: inventory name of current inventory of player is "%{wsEffects.guiName}%": cancel event chcę aby przy dowolnym kliknięciu w gui z zmiennej "{wsEffects.guiName}" sprawdzało (kliknięty slot, każdy "slotInGui" z listy która jest w configu, po znalezieniu tej samej wartości "slotInGui" i clicked slot, aby wykonywało resztę effectów które sobie podam).
  11. US3R .

    Sprawdzenie slotu

    @LuckyPotato zaczekaj jeżelibyś mógł to wytłumaczysz zapisywanie liczb i stringów? jestem totalnie zielony w yaml dopiero zaczynam do zapisu każdej wartości używałem set yaml value "list.1.slotInGui" from file "{@loc}" to "11" a co do tematu to chodzi mi o sprawdzenie w liście "list" każdego "slotInGui" nie wiem jak to wytłumaczyć wytłumaczę jakbym to chciał zrobić językiem "skriptowym?? nie wiem po prostu jak to zdefiniować w skripcie
  12. US3R .

    Sprawdzenie slotu

    loop 27 times: set {_x} to yaml value "xxx.%loop-value%.slotInGui" from file "{@loc}" set {_x} to {_x} parsed as number set {_x} to {_x} -1 if "%{_x}%" is "%clicked slot%": set {_cmd} to yaml value "xxx.%loop-value%.nameInSlot" from file "{@loc}" send "%{_cmd}%" nie działa nic 0 błędów
  13. Witam właśnie tworze pewien skrypt, nawet już wcześniej miałem z tym problem i się poddałem, lecz spróbuję tutaj odszukać pomocy. Mój skrypt posiada config i w nim znajduje się: I chcę, aby w gui po kliknięciu slotu 11 (-1 czyli 10) wykonywał się executeCommand spod 1.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...