Skocz do zawartości

US3R .

Użytkownik
  • Zawartość

    189
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana US3R . w dniu 10 lipca

Użytkownicy przyznają US3R . punkty reputacji!

O US3R .

  • Tytuł
    Użytkownik III

Informacje

  • Lokalizacja
    Komputer
  • Nick w MC
    _wisnia

Metody kontaktu

  • Discord
    _wisnia#0635

Ostatnie wizyty

978 wyświetleń profilu
  1. US3R .

    Sprawdzenie slotu

    @LuckyPotato ehh, nie chodzi mi o gui + używanie format slotu, może dam cały kod... options: loc: ../../wsEffects/config.yml on load: if folder "../../wsEffects" doesn't exists: create folder "../../wsEffects" send "[wsEffects] Stworzono folder" to console if file "../../wsEffects/config.yml" doesn't exists: create folder "../../wsEffects/config.yml" send "[wsEffects] Stworzono plik konfiguracyjny" to console if {wsEffects.loaded} is not set: set yaml value "Config" from file "{@loc}" to "" set yaml value "Config.guiName" from file "{@loc}" to "&8» &2Efekty" set yaml value "Effects" from file "{@loc}" to "" set yaml value "Effects.1.slotInGui" from file "{@loc}" to "11" set yaml value "Effects.1.itemInSlot" from file "{@loc}" to "diamond pickaxe" set yaml value "Effects.1.nameInSlot" from file "{@loc}" to "&8» &6Haste 2" set {wsEffects.guiName} to yaml value "Config.guiName" from file "{@loc}" set {wsEffects::effects::*} to yaml nodes "Effects" from file "{@loc}" loop {wsEffects::effects::*}: set {wsEffects.%loop-value%.slotInGui} to yaml value "Effects.%loop-value%.slotInGui" from file "{@loc}" set {wsEffects.%loop-value%.itemInSlot} to yaml value "Effects.%loop-value%.itemInSlot" from file "{@loc}" set {wsEffects.%loop-value%.nameInSlot} to yaml value "Effects.%loop-value%.nameInSlot" from file "{@loc}" set {wsEffects.loaded} to true command /efekty [<text>]: trigger: open chest with 3 rows named "%{wsEffects.guiName}%" to player wait 1 ticks loop 27 times: set slot loop-number -1 of player's current inventory to black glass named " " loop {wsEffects::effects::*}: set {_item} to {wsEffects.%loop-value%.itemInSlot} parsed as item type set {_slot} to {wsEffects.%loop-value%.slotInGui} parsed as number set {_slot} to {_slot} - 1 set slot {_slot} of player's current inventory to {_item} named "%{wsEffects.%loop-value%.nameInSlot}%" stop command /wsEffects [<text>]: permission: * permission message: &8» &cBrak dostepu! trigger: if arg-1 is not set: send "&8» &cUzycie: /wsEffects create/reload" stop if arg-1 is not "create" or "reload": send "&8» &cUzycie: /wsEffects create/reload" stop if arg-1 is "create": clear {wsEffects.loaded} send "&8» &aTworzenie pliku konfiguracyjnego!" execute console command "sk reload %script%" send "&8» &aStworzono!" stop if arg-1 is "reload": send "&8» &aPrzeladowanie skryptu!" set {wsEffects.guiName} to yaml value "Config.guiName" from file "{@loc}" set {wsEffects::effects::*} to yaml nodes "Effects" from file "{@loc}" loop {wsEffects::effects::*}: set {wsEffects.%loop-value%.slotInGui} to yaml value "Effects.%loop-value%.slotInGui" from file "{@loc}" send "&8» &aPrzeladowano!" stop on inventory click: inventory name of current inventory of player is "%{wsEffects.guiName}%": cancel event chcę aby przy dowolnym kliknięciu w gui z zmiennej "{wsEffects.guiName}" sprawdzało (kliknięty slot, każdy "slotInGui" z listy która jest w configu, po znalezieniu tej samej wartości "slotInGui" i clicked slot, aby wykonywało resztę effectów które sobie podam).
  2. US3R .

    Sprawdzenie slotu

    @LuckyPotato zaczekaj jeżelibyś mógł to wytłumaczysz zapisywanie liczb i stringów? jestem totalnie zielony w yaml dopiero zaczynam do zapisu każdej wartości używałem set yaml value "list.1.slotInGui" from file "{@loc}" to "11" a co do tematu to chodzi mi o sprawdzenie w liście "list" każdego "slotInGui" nie wiem jak to wytłumaczyć wytłumaczę jakbym to chciał zrobić językiem "skriptowym?? nie wiem po prostu jak to zdefiniować w skripcie
  3. US3R .

    Sprawdzenie slotu

    loop 27 times: set {_x} to yaml value "xxx.%loop-value%.slotInGui" from file "{@loc}" set {_x} to {_x} parsed as number set {_x} to {_x} -1 if "%{_x}%" is "%clicked slot%": set {_cmd} to yaml value "xxx.%loop-value%.nameInSlot" from file "{@loc}" send "%{_cmd}%" nie działa nic 0 błędów
  4. Witam właśnie tworze pewien skrypt, nawet już wcześniej miałem z tym problem i się poddałem, lecz spróbuję tutaj odszukać pomocy. Mój skrypt posiada config i w nim znajduje się: I chcę, aby w gui po kliknięciu slotu 11 (-1 czyli 10) wykonywał się executeCommand spod 1.
  5. US3R .

    Poprawienie skryptu na schowek

    Po wgraniu tego skryptu, każdy gracz który wejdzie i nie ma zmiennej ustawionej na "true" czyli nie ma go na liście zapisanych graczy to go dodaje. Po wywołaniu opcji usunięcia schowków graczy, usuwają się schowki osób które są na tej liście. Czyli jeżeli teraz masz wgraną swoja wersje skryptu i ktoś nie wejdzie przed nową wersja to schowek mu zostanie bo nie ma go na tej liście, ale jak wejdzie to po wywołaniu opcji usunie mu ten schowek. Łapaj skrypt bo innej opcji nie ma, nie da się loopować graczy których nie ma więc trzeba ich jakoś dodać.
  6. US3R .

    Problem ze zmiennymi

    okej napisałem coś takiego: Kiedy gracz X położy blok to do listy graczy w bloku dodaje się gracz. Wpisując komendę /przyjaciel dodaj <nick> - podany gracz musi byc online, wlacza sie tryb dodawania gracza poprzez klikniecie prawym na blok. Wtedy do listy graczy bloku dodaje sie wczesniej wpisany gracz w komendzie. O to chodziło?
  7. US3R .

    Skrypt na ENDERCHEST

    wszystko pieknie dziala, bez skript 2.2 jeżeli nie masz addona TuSKe to pobierz
  8. US3R .

    Problem ze zmiennymi

    nie rozumie trochę jak ma działać ten skrypt. wytłumaczysz go? //edit: sprawdz
  9. żeby może czymś się różnił od innych to dodaj limit loopowanych bloków do np. 90. chodzi mi o to że jak stawiasz na poziomie 190 to do 100 kratki stawia np. ten obsidian lub piasek oczywiście cancel przy napotkaniu bedrocka
  10. US3R .

    Zrobi mi ktoś taki scoreboard?

    //edit: wytabowane, nudziło mi sie
  11. on break of oak door: cancel event spróbuj
  12. US3R .

    Błąd z Argumentem

    trzymaj! dodałem jeszcze sprawdzanie gracza czy jest online
×