Skocz do zawartości
  • 0

Enderchest na kod-Kto podejmie sie wyzwania?


Michalina
 Udostępnij

Pytanie

Jak w temacie potrzebuje skrzynke/enderchest na kod 4-5 cyfrowy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 

Gdy wpiszemy kod przyciskami,naciskamy zielony przycisk["Logujemy sie "i wyskakuje normalne skrzynia dzieki ktorej bedziemy mogli wkladac/wyjmowac itemy] pomarańczowy zmiana hasla standardowo trzeba najpierw wpisac kod potem mozna zmienic haslo czerwony niszczy skrzynke.Normalnie nie można zniszczyć tego np Kilofem.Z góry dzięki jeśli ktoś sie tego podejmie.

 

Edytowane przez Michalina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie kopiuję pomysłów dlatego zrobiłem, że trzeba zrobić to na chacie...

 

on inventory open:
	if uncoloured name of player's current inventory is "Enderchest" or "Skrzynia kresu":
		cancel event
		send coloured "&cPodaj kod, aby odblokowac enderchest" to the player
		set {wpiszkod::%player%} to true
		while {wpiszkod::%player%} is true:
			if {wpiszkod::%player%} is true:
				wait a second
			else:
				send coloured "&aPomyslnie odblokowales skrzynie!" to the player
				loop 3 times:
					send coloured "&7Skrzynia zostanie otwarta za &3%loop-number% &7sekund" to the player
					if loop-number is 3:
						exit loop
						uncancel event
						send coloured "&6Skrzynia zostala otwarta&7..." to the player
on chat:
	if {wpiszkod::%player%} is true:
		if message is "%{kodEC::%player%}%":
			cancel event
			set {wpiszkod::%player%} to false
		else:
			if {block::%player%} < 3:
				add 1 to {block::%player%}
				send coloured "&c%{block::%player%}%/3 nie udanych prob, odblokowania skrzyni." to the player
			else if {block::%player%} >= 3:
				clear {block::%player%}
				set {zablokowanyEC::%player%} to true
				send coloured "&cTwoja skrzynia zostala zablokowana." to the player

command /ustalkod [<text>]:
	trigger:
		if {kodEC::%player%} is not set:
			if {zablokowanyEC::%player%} is not set:
				if arg 1 is set:
					set {kodEC::%player%} to arg 1 parsed as text
					send "&aPomyslnie ustalono kod do skrzyni..." to the player
				else:
					send "&cNa poczatku pomysl jaki kod chcesz ustalic..." to the player
			else:
				send "&cTwoja skrzynia jest zablokowana. &4---" to the player
		else:
			send "&cMasz juz ustalony kod..." to the player
command /resetujkod [<player>]:
	trigger:
		set {kodEC::%player-arg%} to ""
		set {zablokowanyEC::%player%} to ""
		send "&cZresetowales %player-arg% kod" to the player

Umbaska wymagana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...