command /test: trigger: set {_ench} to "Sharpness 3" parsed as enchantment type add stone of {_ench} parsed as enchantment type to player's inventory send "ok"
NIe działa mi w nim dawanie tego itemku ;)
Problemem jest to że zamiast Sharpness 3 używam zmiennej która zawiera to wyrażenie, przez co wywalany jest błąd że stone nie jest liczbą(albo jakiś inny błąd, w zależności od tego jak bardzo nakombinuje w tym kodzie ;) ), więc itek nie jest dawany.
Od razu mówię że nie życzę sobie odpowiedzi w których:
używasz komendy(np give), ponieważ itemki mają być w wersji ostatecznej w skrzynce, z czym problemu nie mam(gorzej z enchantem...), a powyższy skrypt tylko pomaga przetestować rozwiązanie.
omijasz mi zmienną np poprzez napisanie po prostu Sharpness 3 w jej miejscu, ponieważ enchanty są
wczytywane z pliku
dajesz mi na to jakieś dziwne options, którego nie chcę , bo wolę zmienne.
To tyle ode mnie, nie mam osobiście pomysłu więc czekam na was :)
Pytanie
Slupik98 173
Mam przykładowy skrypt obrazujący mój problem:
NIe działa mi w nim dawanie tego itemku ;)
Problemem jest to że zamiast Sharpness 3 używam zmiennej która zawiera to wyrażenie, przez co wywalany jest błąd że stone nie jest liczbą(albo jakiś inny błąd, w zależności od tego jak bardzo nakombinuje w tym kodzie ;) ), więc itek nie jest dawany.
Od razu mówię że nie życzę sobie odpowiedzi w których:
używasz komendy(np give), ponieważ itemki mają być w wersji ostatecznej w skrzynce, z czym problemu nie mam(gorzej z enchantem...), a powyższy skrypt tylko pomaga przetestować rozwiązanie.
omijasz mi zmienną np poprzez napisanie po prostu Sharpness 3 w jej miejscu, ponieważ enchanty są
wczytywane z pliku
dajesz mi na to jakieś dziwne options, którego nie chcę , bo wolę zmienne.
To tyle ode mnie, nie mam osobiście pomysłu więc czekam na was :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi