Skocz do zawartości
  • 0

Enchant itemku


Slupik98

Pytanie

Mam przykładowy skrypt obrazujący mój problem:

command /test:	trigger:		set {_ench} to "Sharpness 3" parsed as enchantment type		add stone of {_ench} parsed as enchantment type to player's inventory		send "ok"

NIe działa mi w nim dawanie tego itemku ;)

Problemem jest to że zamiast Sharpness 3 używam zmiennej która zawiera to wyrażenie, przez co wywalany jest błąd że stone nie jest liczbą(albo jakiś inny błąd, w zależności od tego jak bardzo nakombinuje w tym kodzie ;) ), więc itek nie jest dawany.

 

Od razu mówię że nie życzę sobie odpowiedzi w których:

    używasz komendy(np give), ponieważ itemki mają być w wersji ostatecznej w skrzynce, z czym problemu nie mam(gorzej z enchantem...), a powyższy skrypt tylko pomaga przetestować rozwiązanie.

omijasz mi zmienną np poprzez napisanie po prostu Sharpness 3 w jej miejscu, ponieważ enchanty są

        wczytywane z pliku

    dajesz mi na to jakieś dziwne options, którego nie chcę , bo wolę zmienne.

 

To tyle ode mnie, nie mam osobiście pomysłu więc czekam na was :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

command /test:    trigger:        give 1 stone of Sharpness 3 to the player        send "ok"

A jeżeli chcesz z tym ench:

 

command /test:    trigger:        set {_ench} to "Sharpness 3"        give 1 stone of {_ench} to the player        send "ok"

Tylko wytabuj sobie

 

 

 

//Wstawilem w znacznik

 ~ Tropereks[/color]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /test:    trigger:        give 1 stone of Sharpness 3 to the player        send "ok"

A jeżeli chcesz z tym ench:

 

command /test:    trigger:        set {_ench} to "Sharpness 3"        give 1 stone of {_ench} to the player        send "ok"

Tylko wytabuj sobie

 

 

 

//Wstawilem w znacznik

 ~ Tropereks[/color]

 

prosiłem byście nie używali give i nie zamieniali zmiennej na enchant(więc nie patrzyłem na opcję 1)  -.- Jak do dzieci... Chętnie bym zgłosił ten post jako spam bo jak dla mnie to nabicie postu i tyle, bo nic nie wnosi do tematu.

Dodatkowo to rozwiązanie nie działa, z resztą nie dziwię się czemu - zmienna jest tekstem nie enchantem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Z tego co pamietam, to nie da sie zrobic w taki sposob enchantu, mozna tylko wybrac item :x

Probowalem wszystkich mozliwych opcji (no... prawie) i nie znalazlem odpowiedzi :x

Skrypt pod tym wzgledem jest zbugowany :(

 

Gdy dajesz itemy, nie mozesz uzywac zmiennych typu {_ench} do tego efektu.

#Smutegg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up Powiem więcej, używanie zmiennych zamiast textu NIGDY (a przynajmniej do wersji skrypta 2.1.2) nie będzie działać,

sytuacja odwrotna jest z opcjami:

command /test <text>:    trigger:        set {_zmienna} to arg 1        spawn a cow        make the {_zmienna} ride last spawned cow

^ To nie zadziała

options:    opcja = horsecommand /test:    trigger:        spawn a cow        make the {@opcja} ride last spawned cow

^ Natomiast to już powinno zadziałać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

febbe Twój post mnie rozwalił xD

heu hue hue

No jasne ze nie zadziała bo to tekst nie mob...

jak dasz:

command /test [<text&gt]:    trigger:        set {_zmienna} to arg 1 parsed as player		if {_zmienna} is not set:			send "Gracz %arg 1% jest offline"			stop        spawn a cow        make the {_zmienna} ride last spawned cow

Dlatego daje się parsed. Problem w tym że nawet parsed nie działa przy enchant.

A co do opcji to wiadomo, ale ja chcę enchantować itemki na podstawie configu, a nie chce mi się dawać 1000 linijek opcji dla wszystkich enchantów do któregoś lvl  i potem porónywać i enchantować, bo to bez sensu.

PS: ew jak ten kod nei działa to usuń the, a jak nadal nie działa, to zamiast the daj a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...