Skocz do zawartości
  • 0

skrypt naliczający czas gry na serwerze


Sabat
 Udostępnij

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on join:    if {time.%player%} is not set:        set {time.%player%} to true    if {time.%player%.sec} is not set:        set {time.%player%.sec} to 0    if {time.%player%.min} is not set:        set {time.%player%.min} to 0    if {time.%player%.hou} is not set:        set {time.%player%.hou] to 0every 1 second:    loop all players:        if {time.%loop-player%} is true:            add 1 to {time.%loop-player%.sec}            if {time.%loop-player%.sec} is 60:                add 1 to {time.%loop-player%.min}                remove 60 from {time.%loop-player%.sec}            if {time.%loop-player%.min} is 60:                add 1 to {time.%loop-player%.hou}                remove 60 from {time.%loop-player%.min}command /czas:    trigger:        send "Czas spedzony: &a&l%{time.%player%.hou}%h. %{time.%player%.min}%m. %{time.%player%.sec}%s."
musisz relognac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on join:    if {time.%player%} is not set:        set {time.%player%} to true    if {time.%player%.sec} is not set:        set {time.%player%.sec} to 0    if {time.%player%.min} is not set:        set {time.%player%.min} to 0    if {time.%player%.hou} is not set:        set {time.%player%.hou] to 0every 1 second:    loop all players:        if {time.%loop-player%} is true:            add 1 to {time.%loop-player%.sec}            if {time.%loop-player%.sec} is 60:                add 1 to {time.%loop-player%.min}                remove 60 from {time.%loop-player%.sec}            if {time.%loop-player%.min} is 60:                add 1 to {time.%loop-player%.hou}                remove 60 from {time.%loop-player%.min}command /czas:    trigger:        send "Czas spedzony: &a&l%{time.%player%.hou}%h. %{time.%player%.min}%m. %{time.%player%.sec}%s."
musisz relognac

 

Mały błąd ci się wkradł :P

mianowicie dałeś "]" zamiast "}"

 

Poprawione:

on join:    if {time.%player%} is not set:        set {time.%player%} to true    if {time.%player%.sec} is not set:        set {time.%player%.sec} to 0    if {time.%player%.min} is not set:        set {time.%player%.min} to 0    if {time.%player%.hou} is not set:        set {time.%player%.hou} to 0 every 1 second:    loop all players:        if {time.%loop-player%} is true:            add 1 to {time.%loop-player%.sec}            if {time.%loop-player%.sec} is 60:                add 1 to {time.%loop-player%.min}                remove 60 from {time.%loop-player%.sec}            if {time.%loop-player%.min} is 60:                add 1 to {time.%loop-player%.hou}                remove 60 from {time.%loop-player%.min}command /czas:    trigger:        send "Czas spedzony: &a&l%{time.%player%.hou}%h. %{time.%player%.min}%m. %{time.%player%.sec}%s."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...