Olix 1 Opublikowano 18 września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 września 2017 Proszę o skrypt na plecak Po wpisaniu /plecak gracz ma 2 x 9 slotów VIP ma 2 x 3 sloty Po śmierci jest szansa 50% szans że wypadną itemy na ziemię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 20 września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 września 2017 Spoiler options: vip.linijki: 3 vip.permisja: vip.vip vip.plecak.item: chest named "&aPlecak vipa" with lore "&8>> &7Kliknij PPM aby otworzyc" vip.nazwa.plecaka.w.gui: &8Plecak vipa vip.szansa.na.drop: 10% gracz.linijki: 2 gracz.plecak.item: chest named "&aPlecak gracza" with lore "&8>> &7Kliknij PPM aby otworzyc" gracz.nazwa.plecaka.w.gui: &8Plecak gracza gracz.szansa.na.drop: 50% on script load: while "{@gracz.nazwa.plecaka.w.gui}" is "{@vip.nazwa.plecaka.w.gui}": broadcast "&4Blad w &8%script%.sk &cnazwa plecaka vipa nie moze byc nazwa plecaka gracza!" wait 1 second on rightclick: if player's tool is {@vip.plecak.item}: cancel event open chest with {@vip.linijki} rows named "{@nazwa.plecaka.w.gui}" to player wait 1 tick loop {@vip.linijki}*9 times: set slot loop-number - 1 of current inventory of player to {plecak::%player%::%loop-number%} if player's tool is {@gracz.plecak.item}: cancel event open chest with {@gracz.linijki} rows named "{@nazwa.plecaka.w.gui}" to player wait 1 tick loop {@gracz.linijki}*9 times: set slot loop-number - 1 of current inventory of player to {plecak::%player%::%loop-number%} on inventory close: if inventory name of current inventory of player is "{@vip.nazwa.plecaka.w.gui}": clear {plecak::%player%::*} loop {@vip.linijki}*9 times: set {plecak::%player%::%loop-number%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player if inventory name of current inventory of player is "{@gracz.nazwa.plecaka.w.gui}": clear {plecak::%player%::*} loop {@gracz.linijki}*9 times: set {plecak::%player%::%loop-number%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player command /plecak [<text>]: permission: plecak.sk trigger: if arg-1 is "gracz": give player {@gracz.plecak.item}: if arg-1 is "vip": give player {@vip.plecak.item}: on death: loop drops: loop-value is {@vip.plecak.item}: chance of {@vip.szansa.na.drop}: loop {@vip.linijki}*9 times: add {plecak::%victim%::%loop-number%} to drops clear {plecak::%victim%::*} loop-value is {@gracz.plecak.item}: chance of {@gracz.szansa.na.drop}: loop {@gracz.linijki}*9 times: add {plecak::%victim%::%loop-number%} to drops clear {plecak::%victim%::*} Olix 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Olix 1 Opublikowano 20 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 września 2017 Dzięki ≤3 Wrzucił byś na pasteben pl$? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 20 września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 września 2017 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Olix 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Olix 1 Opublikowano 20 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 września 2017 Jest šwietny.... a czy jest opcja żeby gracz mógł brać taki plecak komenda /plecak ale tylko jeden do czasu aż nie umrze wtedy będzie mógł wziąć znów... Bo tak to muszę dawać graczą jako admin... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Varter 65 Opublikowano 20 września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 września 2017 (edytowane) Zamień command /plecak [<text>]: permission: plecak.sk trigger: if arg-1 is "gracz": give player {@gracz.plecak.item}: if arg-1 is "vip": give player {@vip.plecak.item}: Na command /plecak [<text>]: permission: plecak.sk trigger: if arg-1 is not set: if player has permission "Gracz.Plecak": give player {@gracz.plecak.item}: if player has permission "Vip.Plecak": give player {@vip.plecak.item}: Set {Plecak.Status} to 2 else: if {Plecak.Status} is 2: send "Kolejny plecak mozesz wziasc, gdy zginiesz!" on death: set {Plecak.Status} to 1 ZLE WYTABOWANY! i nie wiem czy zadziala, bo dawno skryptow nie robilem//Poprawiam błąd ortograficzny ~Invi Edytowane 27 września 2017 przez Invi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 21 września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 września 2017 (edytowane) command /plecak [<text>]: trigger: if {Plecak.Status} is not 2: if player has permission "{@vip.permisja}": give player {@vip.plecak.item}: Set {Plecak.Status} to 2 stop if player has permission "{@gracz.permisja}": give player {@gracz.plecak.item}: Set {Plecak.Status} to 2 stop else: send "Kolejny plecak mozesz wziasc, gdy zginiesz!" on death: set {Plecak.Status} to 1 Edytowane 21 września 2017 przez kaol48s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Olix 1 Opublikowano 26 września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 września 2017 Nie działa po zamknięciu plecaka przedmioty się nie zapisują... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Olix 1
Proszę o skrypt na plecak
Po wpisaniu /plecak gracz ma 2 x 9 slotów
VIP ma 2 x 3 sloty
Po śmierci jest szansa 50% szans że wypadną itemy na ziemię
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi