Skocz do zawartości
  • 0

Plecak


Olix
 Udostępnij

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Spoiler
options:
	
	vip.linijki: 3
	vip.permisja: vip.vip
	vip.plecak.item: chest named "&aPlecak vipa" with lore "&8>> &7Kliknij PPM aby otworzyc"
	vip.nazwa.plecaka.w.gui: &8Plecak vipa
	vip.szansa.na.drop: 10%
	
	gracz.linijki: 2
	gracz.plecak.item: chest named "&aPlecak gracza" with lore "&8>> &7Kliknij PPM aby otworzyc"
	gracz.nazwa.plecaka.w.gui: &8Plecak gracza
	gracz.szansa.na.drop: 50%
on script load:
	while "{@gracz.nazwa.plecaka.w.gui}" is "{@vip.nazwa.plecaka.w.gui}":
		broadcast "&4Blad w &8%script%.sk &cnazwa plecaka vipa nie moze byc nazwa plecaka gracza!"
		wait 1 second
on rightclick:
	if player's tool is {@vip.plecak.item}:
		cancel event
		open chest with {@vip.linijki} rows named "{@nazwa.plecaka.w.gui}" to player
		wait 1 tick
		loop {@vip.linijki}*9 times:
			set slot loop-number - 1 of current inventory of player to {plecak::%player%::%loop-number%}
	if player's tool is {@gracz.plecak.item}:
		cancel event
		open chest with {@gracz.linijki} rows named "{@nazwa.plecaka.w.gui}" to player
		wait 1 tick
		loop {@gracz.linijki}*9 times:
			set slot loop-number - 1 of current inventory of player to {plecak::%player%::%loop-number%}
on inventory close:
	if inventory name of current inventory of player is "{@vip.nazwa.plecaka.w.gui}":
		clear {plecak::%player%::*}
		loop {@vip.linijki}*9 times:
			set {plecak::%player%::%loop-number%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player
	if inventory name of current inventory of player is "{@gracz.nazwa.plecaka.w.gui}":
		clear {plecak::%player%::*}
		loop {@gracz.linijki}*9 times:
			set {plecak::%player%::%loop-number%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player
command /plecak [<text>]:
	permission: plecak.sk
	trigger:
		if arg-1 is "gracz":
			give player {@gracz.plecak.item}:
		if arg-1 is "vip":
			give player {@vip.plecak.item}:
on death:
	loop drops:
		loop-value is {@vip.plecak.item}:
			chance of {@vip.szansa.na.drop}:
				loop {@vip.linijki}*9 times:
					add {plecak::%victim%::%loop-number%} to drops
			clear {plecak::%victim%::*}
		loop-value is {@gracz.plecak.item}:
			chance of {@gracz.szansa.na.drop}:
				loop {@gracz.linijki}*9 times:
					add {plecak::%victim%::%loop-number%} to drops
			clear {plecak::%victim%::*}

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zamień

command /plecak [<text>]:
	permission: plecak.sk
	trigger:
		if arg-1 is "gracz":
			give player {@gracz.plecak.item}:
		if arg-1 is "vip":
			give player {@vip.plecak.item}:

Na

command /plecak [<text>]:
	permission: plecak.sk
	trigger:
		if arg-1 is not set:
            if player has permission "Gracz.Plecak":
			    give player {@gracz.plecak.item}:
            if player has permission "Vip.Plecak":
		        give player {@vip.plecak.item}:
            Set {Plecak.Status} to 2
        else:
            if {Plecak.Status} is  2:
                send "Kolejny plecak mozesz wziasc, gdy zginiesz!"
  on death:
      set {Plecak.Status} to 1

ZLE WYTABOWANY! i nie wiem czy zadziala, bo dawno skryptow nie robilem

//Poprawiam błąd ortograficzny ~Invi

Edytowane przez Invi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /plecak [<text>]:
	trigger:
		if {Plecak.Status} is not 2:
			if player has permission "{@vip.permisja}":
				give player {@vip.plecak.item}:
				Set {Plecak.Status} to 2
				stop
			if player has permission "{@gracz.permisja}":
				give player {@gracz.plecak.item}:
				Set {Plecak.Status} to 2
				stop
		else:
			send "Kolejny plecak mozesz wziasc, gdy zginiesz!"
on death:
	set {Plecak.Status} to 1

 

Edytowane przez kaol48s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...