Rafael 0 Opublikowano 28 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2017 (edytowane) Czy jest opcja stworzenia GUI, które gracz będzie mógł zamknąć jedynie wybierając jedną z opcji w nim przedstawionych (klocek wyowłujący komendę). Edytowane 28 sierpnia 2017 przez #V3RSO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LordYu 296 Opublikowano 28 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2017 Tak, jeżeli chcesz żeby klikanie w bloki GUI dawało tylko komendę bez zamykania użyj format slot 0 of player with 1 of stone named "nazwa" to run "komenda" Jeżeli zaś ma się zamykać okno po kliknięciu format slot 0 of player with 1 of stone named "Nazwa" to close then run "komenda" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 kaol48s 211 Opublikowano 28 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2017 Spoiler command /niezamkniszmnie [<player>]: trigger: if arg-1 is set: clear {koniec::%arg-1%} open chest with 5 rows named "nie zamkniesz mnie!" to arg-1 wait 2 tick if inventory name of current inventory of player is "nie zamkniesz mnie!": format slot 0 of player with stone named "kliknij mnie aby zamknac to eq" to close then run [execute player command "koniec"] on inventory close: if inventory name of current inventory of player is "nie zamkniesz mnie!": if {koniec::%player%} is not set: wait 1 tick open chest with 5 rows named "nie zamkniesz mnie!" to player wait 2 tick if inventory name of current inventory of player is "nie zamkniesz mnie!": format slot 0 of player with stone named "kliknij mnie aby zamknac to eq" to close then run [execute player command "koniec"] command /koniec: trigger: clear {koniec::%player%} teraz gdy wpiszesz /niezamkniszmnie NICK to pademu graczowi otworzy sie gui i dopuki nie kliknie stone to mu sie nie skonczy otwierac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rafael 0 Opublikowano 28 sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2017 (edytowane) Dokładniej chodziło o to @kaol48s ale dzięki za chęci @JPablo Edytowane 28 sierpnia 2017 przez #V3RSO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 28 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2017 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Rafael 0
Czy jest opcja stworzenia GUI, które gracz będzie mógł zamknąć jedynie wybierając jedną z opcji w nim przedstawionych (klocek wyowłujący komendę).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi