Skocz do zawartości
  • 0

GUI nie do zamknięcia.


Rafael
 Udostępnij

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Tak, jeżeli chcesz żeby klikanie w bloki GUI dawało tylko komendę bez zamykania użyj

  • format slot 0 of player with 1 of stone named "nazwa" to run "komenda"

Jeżeli zaś ma się zamykać okno po kliknięciu

  • format slot 0 of player with 1 of stone named "Nazwa" to close then run "komenda"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
Spoiler

command /niezamkniszmnie [<player>]:
	trigger:
		if arg-1 is set:
			clear {koniec::%arg-1%}
			open chest with 5 rows named "nie zamkniesz mnie!" to arg-1
			wait 2 tick 
			if inventory name of current inventory of player is "nie zamkniesz mnie!":
				format slot 0 of player with stone named "kliknij mnie aby zamknac to eq" to close then run [execute player command "koniec"]
on inventory close:
	if inventory name of current inventory of player is "nie zamkniesz mnie!":
		if {koniec::%player%} is not set:
			wait 1 tick
			open chest with 5 rows named "nie zamkniesz mnie!" to player
			wait 2 tick 
			if inventory name of current inventory of player is "nie zamkniesz mnie!":
				format slot 0 of player with stone named "kliknij mnie aby zamknac to eq" to close then run [execute player command "koniec"]
command /koniec:
	trigger:
		clear {koniec::%player%}

 

teraz gdy wpiszesz /niezamkniszmnie NICK

to pademu graczowi otworzy sie gui i dopuki nie kliknie stone to mu sie nie skonczy otwierac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...