Nieaktywny Opublikowano 15 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2017 Witam, chcę napisać skrypt na minigrę, lecz nie wiem jak zrobić, że po wpisaniu komendy, zabiera graczowi jego itemy z ekwipunku, a po wpisaniu innej komendy, oddaje mu te itemy. Czyli np. gdy wpisze /mg join - zabiera mu itemy A gdy wpisze /mg leave - oddaje mu jego itemy. Liczę na szybką pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 asdasda 0 Opublikowano 15 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2017 Zapisz itemy gracza, następnie napisz funkcję która by zabierała mu te itemy po wpisaniu komendy - a po arenie, oddawała mu je. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 15 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2017 Może trochę jaśniej? XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 asdasda 0 Opublikowano 16 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2017 Zapis przedmiotów gracza, kiedy gracz X wpisze komende, zabiera mu jego itemy i daje z klasy, po zakonczeniu areny oddaje mu je. możesz to zrobić np. przez variables i every 5 seconds (sprawdzałoby czy gracz jest dalej na arenie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 16 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2017 Rozumiem, mam jednak jeszcze ostatnie pytanie. Jaka linijka odpowiada za zapisanie ekwipunku gracza (coś takiego jak: set player's invetory to {przykladowa.zmienna.%player%} ?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 16 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2017 Spoiler command /admin [<text>]: trigger: if arg-1 is "zapisz": set {arena.eq} to serialized inventory of player set {arena.helm} to player's helmet set {arena.klata} to player's chestplate set {arena.spodnie} to player's leggings set {arena.buty} to player's boots send "zapisales eq areny" command /mg [<text>]: trigger: if arg-1 is "join": set {eq::%player%} to serialized inventory of player set {helm::%player%} to player's helmet set {klata::%player%} to player's chestplate set {spodnie::%player%} to player's leggings set {buty::%player%} to player's boots restore inventory of player from {arena.eq} equip player with {arena.helm} equip player with {arena.klata} equip player with {arena.spodnie} equip player with {arena.buty} send "witaj na arenie :0" if arg-1 is "leave": restore inventory of player from {eq::%player%} equip player with {helm::%player%} equip player with {klata::%player%} equip player with {spodnie::%player%} equip player with {buty::%player%} send "opusciles arene :(" ustawiasz sobie zbroje i EQ w twoim inventory a potem wpisujesz /admin zapisz a reszte juz znasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 17 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2017 Dziękuję. Sprawa wyjaśniona, można zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 17 sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2017 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Nieaktywny
Witam, chcę napisać skrypt na minigrę, lecz nie wiem jak zrobić, że po wpisaniu komendy, zabiera graczowi jego itemy z ekwipunku, a po wpisaniu innej komendy, oddaje mu te itemy.
Czyli np. gdy wpisze /mg join - zabiera mu itemy
A gdy wpisze /mg leave - oddaje mu jego itemy.
Liczę na szybką pomoc!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi