Skocz do zawartości
  • 0

skrypt na budowanie


bodziusiu

Pytanie

gdy położymy np. skrzynie to strawdza nam skrypt czy w odległości 5 kratek w każdą strone nie znajduje się blok jeżeli nie to stawia się platforma 5x5 z desek a jeżeli jest jakiś blok to wyświetla się komunikat w tym miejscu nie możesz położyć (nazwa) i oddaje nam skrzynie

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Spoiler

options:
	zasieg: 2 #ile blokow w kazda strone ma sie pojawiać pamietaj "2" to 5x5 poniewaz srodek(1 blok) plus 2 w kazdą strone(2+2) czyli razem 5#
	blok: stone
command /platforma:
	trigger:
		give player chest named "&e&lPlatforma"
on place of chest:
	if name of player's tool is "&e&lPlatforma":
		set {_loc} to location of event-block
		set {_loc.sprawdzana} to {_loc}
		loop {@zasieg} times:
			add 1 to z-coord of {_loc.sprawdzana}
			if block at {_loc.sprawdzana} is not air:
				send "w zasiegu {@zasieg} kratek nie moze byc zadnego bloku!"
				stop
			add {_loc.sprawdzana} to {_bloki::*}
		set {_loc.sprawdzana} to {_loc}
		loop {@zasieg} times:
			remove 1 from z-coord of {_loc.sprawdzana}
			if block at {_loc.sprawdzana} is not air:
				send "w zasiegu {@zasieg} kratek nie moze byc zadnego bloku!"
				stop
			add {_loc.sprawdzana} to {_bloki::*}
		set {_loc.sprawdzana} to {_loc}
		loop {@zasieg} times:
			add 1 to x-coord of {_loc.sprawdzana}
			if block at {_loc.sprawdzana} is not air:
				send "w zasiegu {@zasieg} kratek nie moze byc zadnego bloku!"
				stop
			add {_loc.sprawdzana} to {_bloki::*}
		set {_loc.sprawdzana} to {_loc}
		loop {@zasieg} times:
			remove 1 from x-coord of {_loc.sprawdzana}
			if block at {_loc.sprawdzana} is not air:
				send "w zasiegu {@zasieg} kratek nie moze byc zadnego bloku!"
				stop
			add {_loc.sprawdzana} to {_bloki::*}
		loop {_bloki::*}:
			set block at loop-value to {@blok}

 

prosze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, kaol48s napisał:
  Ukryj zawartość


options:
	zasieg: 2 #ile blokow w kazda strone ma sie pojawiać pamietaj "2" to 5x5 poniewaz srodek(1 blok) plus 2 w kazdą strone(2+2) czyli razem 5#
	blok: stone
command /platforma:
	trigger:
		give player chest named "&e&lPlatforma"
on place of chest:
	if name of player's tool is "&e&lPlatforma":
		set {_loc} to location of event-block
		set {_loc.sprawdzana} to {_loc}
		loop {@zasieg} times:
			add 1 to z-coord of {_loc.sprawdzana}
			if block at {_loc.sprawdzana} is not air:
				send "w zasiegu {@zasieg} kratek nie moze byc zadnego bloku!"
				stop
			add {_loc.sprawdzana} to {_bloki::*}
		set {_loc.sprawdzana} to {_loc}
		loop {@zasieg} times:
			remove 1 from z-coord of {_loc.sprawdzana}
			if block at {_loc.sprawdzana} is not air:
				send "w zasiegu {@zasieg} kratek nie moze byc zadnego bloku!"
				stop
			add {_loc.sprawdzana} to {_bloki::*}
		set {_loc.sprawdzana} to {_loc}
		loop {@zasieg} times:
			add 1 to x-coord of {_loc.sprawdzana}
			if block at {_loc.sprawdzana} is not air:
				send "w zasiegu {@zasieg} kratek nie moze byc zadnego bloku!"
				stop
			add {_loc.sprawdzana} to {_bloki::*}
		set {_loc.sprawdzana} to {_loc}
		loop {@zasieg} times:
			remove 1 from x-coord of {_loc.sprawdzana}
			if block at {_loc.sprawdzana} is not air:
				send "w zasiegu {@zasieg} kratek nie moze byc zadnego bloku!"
				stop
			add {_loc.sprawdzana} to {_bloki::*}
		loop {_bloki::*}:
			set block at loop-value to {@blok}

 

prosze :)

też niedziała

 

24 minuty temu, DiamentowyPL napisał:

szkoda :( zamień wszystkie {@block} na blok np. hay_block itd

albo sprawdź skrypt kaol48s

co nie kpw

 

 

ok działa w pewnym sensie dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...