Skocz do zawartości
  • 0

Błąd z GUI


HardStyl3r
 Udostępnij

Pytanie

Witam, napisałem swój skrypt na magiczny zegarek, mam ten kod:

Właśnie dostałem lajka - mój kod został ukradziony. pzdr.

wyświetla się tylko tyle.
Dołączona grafika
 

po resecie menu działa, lecz komenda wykonuje się w pewnym stopniu, tzn. wysyła tylko wiadomość z komendy.

Edytowane przez HardStyl3r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@UP

 

Ale ja mówię o chestowym GUI. Używasz złego polecenia ._.

 

W SkQuery nie używa się 'show "s;1;i;costam;n;costam;l;costam;c;costam" with ilestam rows named "nazwa" to player'. To polecenie z Sk+... W SkQuery jest inny sposób(sprawdź w DOC sobie...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie napiszę ci, ale dam ci konkretne linki i wyjaśnię :f

 

//Tworzenie Inventory

 

open chest with %number% row named %string% to %player%
 

open chest with 1 row named "&6Menu pogody i dnia" to player

 

//Dodawanie przedmiotu do slotu(maks. Item, nazwa i enchant)

 

set {_item} to (%itemstack%) parsed as item type

set {_item}'s lore to %string%

format SLOT %number% of %players% with {_item}  to run %string%
 
set {_item} to (clock named "&8noc") parsed as item typeset {_item}'s lore to "&aklikniecie = noc"format slot 2 of player with {_item} to run "komenda"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Skoro SkQuery to SkriptPlus, to gdy wgram SkriptPlus, to te menu będą działały? Bo jednak wolę menu ze Sk+... choć spróbowałem i zrobiłem takie coś...

            open chest with 1 row named "&6Menu pogody i dnia" to player            set {_noc} to (clock named "&8Noc") parsed as item type            set {_noc}'s lore to "&aWlacza dzien"            format slot 1 of player with {_noc} to run "noc"            set {_dzien} to (clock named "&6Dzien") parsed as item type            set {_dzien}'s lore to "&aWlacza dzien"            format slot 2 of player with {_dzien} to run "dzien"

powinno zadziałać...

 

//edit:

[20:38:21 INFO]: [Skript] Enabling x.sk...[20:38:21 ERROR]: '(clock named "&8Noc")' is not a text (dzien.sk, line 64: set {_noc} to (clock named "&8Noc") parsed as item type')[20:38:21 ERROR]: '(clock named "&6Dzien")' is not a text (dzien.sk, line 67: set {_dzien} to (clock named "&6Dzien") parsed as item type')[20:38:21 INFO]: [Skript] Encountered 2 errors while parsing x.sk!

Nie działa... wyświetla się samo menu z nazwą bez itemów... ja po prostu nie ogarniam... uczyłem się kilka dni tego "show <coś tam>" i w ... poszło...

 

//edit2:

 

Zrobiłem także takie coś:

show "s;1;i;diamond;n;&2Diament:;l;&c{@procentdiax}%% &8| &6Vip +0.30%%;s;2;i;emerald;n;&2Szmaragd;l;&c{@procentemerald}%% &8| &6Vip +0.30%%;s;3;i;gold ingot;n;&2Zloto;l;&c{@procentzloto}%% &8| &6Vip +0.30%%;s;4;i;iron ingot;n;&2Zelazo;l;&c{@procentzelazo}%% &8| &6Vip +0.30%%;s;5;i;redstone;n;&2Redstone;l;&c{@procentredstone}%% &8| &6Vip +0.30%%;s;6;i;263;n;&2Wegiel;l;&c{@procentwegiel}%% &8| &6Vip +0.30%%;s;7;i;lapis lazuli;n;&2Lapis lazuli;l;&c{@procentlapis}%% &8| &6Vip +0.30%%;s;8;i;sulphur;n;&2Proch;l;&c{@procentproch}%% &8| &6Vip +0.30%%;s;9;i;ender pearl;n;&2Perla endermana;l;&c{@procentperla}%% &8| &6Vip +0.30%%;" with 1 rows named "&bDrop: ze stone." to player

i skript w ogóle nie ma żadnych problemów z wyświetleniem tego, ja coś robię źle, czy czegoś nie rozumiem?

Edytowane przez HardStyl3r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...