on rightclick on sheep:
if player's tool is shears:
chance of 50%:
send "[&cSHEEP&f] &lBOOM!" to player
create an explosion of force 7 at target
else:
send "[&cSHEEP&f] &lNie tym razem ;]" to player
Jak w tym kodzie mogę zablokować następny "klik" na owce?
Bo sprawa wygląda tak:
Gracz a użył nożyc na owcy, ona nie wybuchła. Gracz A nadal może użyć noży
Pytanie
Nevvy 0
Witam!
Napisałem poniższy skrypt:
on rightclick on sheep: if player's tool is shears: chance of 50%: send "[&cSHEEP&f] &lBOOM!" to player create an explosion of force 7 at target else: send "[&cSHEEP&f] &lNie tym razem ;]" to player
Jak w tym kodzie mogę zablokować następny "klik" na owce?
Bo sprawa wygląda tak:
Gracz a użył nożyc na owcy, ona nie wybuchła. Gracz A nadal może użyć noży
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi