xMANPL 0 Opublikowano 28 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2017 WCześć i czołem ! Mógłby ktoś zrobić mi skrypt na skrzynie o nazwie "Kocia Skrzynia" to znaczy gdy klikam prawym przyciskiem wylatuja takie itemy jak - łuk Power 10 (niezniszczalny) nazwa "Koci łuk"- 5% ( podobnie miecz i zbroja tylko inne enchanty chialbym zobaczyć jak to się robi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 28 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2017 polecam można ustawic wszstko itemki czy ma miec klucz czy nie nazwe itd ale jak chcesz aby zawsze wylatywały odpowiednie itemki i ilosc to masz Spoiler on place of chest: if name of player's tool is "Kocia Skrzynia": set event-block to air chance of 5%: drop bow named "koci luk" of power 10 at location of event-block chance of 1%: drop diamond named "autor: kaol48s :)" of power 10000 at location of event-block xMANPL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kapi. 332 Opublikowano 28 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2017 (edytowane) command /additems: permission: additems.command.use trigger: add player's tool to {items::*} send "&8• &3» &6Dodales nowy przedmiot &3« &8•" to the player stop command /givechest: permission: givechest.command.use trigger: add chest named "Kocia skrzynia" to the player send "&8• &3» &6Otrzymales kocia skrzynie" to the player stop on place of chest: if name of event-block is "Kocia skrzynia": add "%location of event-block%" to {skrzynie::*} set {_wlasciciel::%location of event-block%} to player send "&8• &3» &9Aby otworzyc skrzynie nacisnij PPM &3« &8•" to the player stop stop on right click on chest: if {skrzynie::*} contain "%location of clicked block%": if {_wlasciciel::%location of clicked block%} is "%player%": send "&8• &3» &cOtwieranie skrzyni..." to the player wait 5 seconds open chest with 1 rows named "&8» &eNagroda &8«" to the player set slot 4 of player's inventory to a random item out of {items::*} else: send "&8• &3» &cNie jestes wlascicielem tej skrzynki" to the player stop Aby dodać item musisz posiadać go w ręce , a następnie wykonać komendę /additems Edytowane 28 czerwca 2017 przez iм×kvρi xMANPL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xMANPL 0 Opublikowano 28 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2017 (edytowane) Sorry źle wam wytłumaczyłem. Chodzi mi o to, że jak klikne ppm na skrzynkie o nazwie "Kocia Skrzynia" to wypadnie mi jeden z przydmiotów w spisie. Chciałbym bez żadnego własciciela itp. Tylko chodzi mi jedynie o nazwe. i z tej nazwy wypadają nam ity takie jak : - łuk niezniszczalny power 10 name "&d&lKoci łuk" - Miecz niezniszczalny sharpness 20 name "&b&lMagiczny Miecz" itp. A wam z UP daje wszystkim lajki za miłą i bezpłatną pomoc. /////////// @edit nie doczytałem posta karola Karol dzięki i prosze o zamknięcie tematu Edytowane 28 czerwca 2017 przez xMANPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 28 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 czerwca 2017 (edytowane) on rightclick on chest: loop {lokalizacje::*}: loop-value is location of event-block: if size of {pula::all::*} > 1: wait 2 tick set {_} to random element out of {pula::all::*} while {_} is air: set {_} to random element out of {pula::all::*} set slot 13 of player's current inventory to {_} send "%{_}%" command /itemki: trigger: open chest with 6 rows named "itemy" to player wait 1 tick loop 6*9 times: set slot loop-number - 1 of current inventory of player to {pula::all::%loop-number%} on inventory close: if inventory name of current inventory of player is "itemy": clear {pula::all::*} loop 6*9 times: set {pula::all::%loop-number%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player command /skrzynia: trigger: give player chest named "Postaw mnie" on place of chest: if name of player's tool is "Postaw mnie": add location of event-block to {lokalizacje::*} send "&ePostawiles skrzynie w niej beda sie pojawiac itemki po otwarciu" on break of chest: loop {lokalizacje::*}: loop-value is location of event-block: remove location of event-block from {lokalizacje::*} send "&cZniszczyles skrzynie w ktorej odnawialy sie itemki" tu masz dodawanie itemków /itemki skrzynia do otwarcia /skrzynia Edytowane 28 czerwca 2017 przez kaol48s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xMANPL 0
WCześć i czołem ! Mógłby ktoś zrobić mi skrypt na skrzynie o nazwie "Kocia Skrzynia" to znaczy gdy klikam prawym przyciskiem wylatuja takie itemy jak
- łuk Power 10 (niezniszczalny) nazwa "Koci łuk"- 5% ( podobnie miecz i zbroja tylko inne enchanty chialbym zobaczyć jak to się robi)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi