Skocz do zawartości
  • 0

recipe


kaol48s
 Udostępnij

Pytanie

Nie dzała mi ten skrypt nie ma błędów ale crafting nie działa

		if arg-1 is "bron":
			if arg-2 is "wczytaj_craftingi":
				loop {rpg::bron::*}:
					if {rpg::bronie::crafting::%loop-value%} is "&2Crafting wlaczony":
						register new shaped recipe for {rpg::bronie::typ::%loop-value%} named "%loop-value%" with lore "%{rpg::bronie::lore::bron%loop-value%}%" using {rpg::bronie::item::%loop-value%::1} , {rpg::bronie::item::%loop-value%::2} , {rpg::bronie::item::%loop-value%::3} , {rpg::bronie::item::%loop-value%::4} , {rpg::bronie::item::%loop-value%::5} , {rpg::bronie::item::%loop-value%::6} , {rpg::bronie::item::%loop-value%::7} , {rpg::bronie::item::%loop-value%::8} , {rpg::bronie::item::%loop-value%::9} 
						send "crafting %loop-value% zaladowany" to all ops

POMOCY!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

problem rozwiązany Prawidłowo powinno być:

Spoiler
register new shaped recipe for {rpg::bronie::typ::%loop-value%} parsed as item named "%loop-value%" with lore "%{rpg::bronie::lore::bron%loop-value%}%" using {rpg::bronie::item::%loop-value%::1}, {rpg::bronie::item::%loop-value%::2}, {rpg::bronie::item::%loop-value%::3}, {rpg::bronie::item::%loop-value%::4}, {rpg::bronie::item::%loop-value%::5}, {rpg::bronie::item::%loop-value%::6}, {rpg::bronie::item::%loop-value%::7}, {rpg::bronie::item::%loop-value%::8}, {rpg::bronie::item::%loop-value%::9}

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...