Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na osiągnięcie


Sabat
 Udostępnij

Pytanie

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

On break of wood:

If {wood::%player%} is 5000:

execute console command "pex user %player% add permisja"

else:

add 1 to {wood::%player%}

Wytabuj bo pisalem na telefonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

oddaje mi <none> czyli że chyba tego nie zapisuje ....

on break of wood:        add 1 to {wood.%player%}        if {wood.%player%} is 9600:                execute console command "pex user %player% add drwal.kamien"                send "&2Nauczyles sie korzystac z kamiennej siekiery."on break of stone:        add 1 to {stone.%player%}        if {stone.%player%} is 9600:                execute console command "pex user %player% add gornik.kamien"                send "&2Nauczyles sie korzystac z kamiennego kilofa."on break of wheat:        add 1 to {wheat.%player%}        if {stone.%player%} is 9600:                execute console command "pex user %player% add gornik.kamien"                send "&2Nauczyles sie korzystac z kamiennej haczki."on craft:        add 1 to {craft.%player%}        if {craft.%player%} is 300:                execute console command "pex user %player% add craft.one"                send "&2Nauczyles sie wytwarzac nowe przedmioty."command /lesniczy sprawdz:        trigger:                send "&2Ilosc scietych blokow drewna to %{wood.%player%}%"command /gornik sprawdz:        trigger:                send "&2Ilosc wykopanego kamienia to %{stone.%player%}%"command /rzemieslnik sprawdz:        trigger:                send "&2Ilosc stworzonych przedmiotow to %{craft.%player%}%"
Edytowane przez Sabat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

nie i cały skrypt mi ześwirował, pisze od 5 linijki że mają być tylko 4 spacje Wszędzie!!!

Variables:    {wood.%player%} = 0    {craft.%player%} = 0 on break:        id of event-block is 1:                if player has permission "gornik.drewno":                        if player's tool is wooden pickaxe:                                stop                        else:                                cancel event                else:                        cancel event                        stop        id of event-block is 1:                if player has permission "gornik.kamien":                        if player's tool is stone pickaxe:                                stop                        else:                                cancel event                else:                        cancel event                        stop        id of event-block is 17:                if player has permission "bob.budowniczy":                        if player's tool is wooden axe:                                stop                        else:                                cancel event                else:                        cancel event                        stop        id of event-block is 17:                if player has permission "drwal.kamien":                        if player's tool is stone axe:                                stop                        else:                                cancel event                else:                        cancel event                        stop        id of event-block is 59:                if player has permission "farmer.drewno":                        if player's tool is wooden hoe:                                stop                        else:                                cancel event                else:                        cancel event                        stop        id of event-block is 59:                if player has permission "farmer.kamien":                        if player's tool is stone hoe:                                stop                        else:                                cancel event                else:                        cancel event                        stopon break of wood:        add 1 to {wood.%player%}        if {wood.%player%} is 9600:                execute console command "pex user %player% add drwal.kamien"                send "&2Nauczyles sie korzystac z kamiennej siekiery."on break of stone:        add 1 to {stone.%player%}        if {stone.%player%} is 9600:                execute console command "pex user %player% add gornik.kamien"                send "&2Nauczyles sie korzystac z kamiennego kilofa."on break of wheat:        add 1 to {wheat.%player%}        if {stone.%player%} is 9600:                execute console command "pex user %player% add gornik.kamien"                send "&2Nauczyles sie korzystac z kamiennej haczki."on craft:        add 1 to {craft.%player%}        if {craft.%player%} is 300:                execute console command "pex user %player% add craft.one"                send "&2Nauczyles sie wytwarzac nowe przedmioty."command /lesniczy sprawdz:        trigger:                send "&2Ilosc scietych blokow drewna to %{wood.%player%}%"command /gornik sprawdz:        trigger:                send "&2Ilosc wykopanego kamienia to %{stone.%player%}%"command /rzemieslnik sprawdz:        trigger:                send "&2Ilosc stworzonych przedmiotow to %{craft.%player%}%"

 

Edytowane przez Sabat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

U lesniczych dziala i u rzemieslnikow ale dalej juz nie

on break of wood:        add 1 to {Wood.%player%}        if {wood.%player%} is 9600:                execute console command "pex user %player% add drwal.kamien"                send "&2Nauczyles sie korzystac z kamiennej siekiery."on break of stone:        add 1 to {Stone.%player%}        if {stone.%player%} is 9600:                execute console command "pex user %player% add gornik.kamien"                send "&2Nauczyles sie korzystac z kamiennego kilofa."on break of wheat:        add 1 to {Wheat.%player%}        if {stone.%player%} is 9600:                execute console command "pex user %player% add gornik.kamien"                send "&2Nauczyles sie korzystac z kamiennej haczki."on craft:        add 1 to {Craft.%player%}        if {craft.%player%} is 300:                execute console command "pex user %player% add craft.one"                send "&2Nauczyles sie wytwarzac nowe przedmioty."command /lesniczy sprawdz:        trigger:                send "&2Ilosc scietych blokow drewna to %{Wood.%player%}%"command /gornik sprawdz:        trigger:                send "&2Ilosc wykopanego kamienia to %{Stone.%player%}%"command /rzemieslnik sprawdz:        trigger:                send "&2Ilosc stworzonych przedmiotow to %{Craft.%player%}%"command /farmer sprawdz:        trigger:                send "&2Ilosc zebranej pszenicy to %{Wheat.%player%}%"

Ok do zamkniecia, naprawiłem

 

Zamek ~sebafudi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...