Skocz do zawartości
  • 0

options


ByczekTV
 Udostępnij

Pytanie

Witam!

Nigdy nie potrzebne mi to było, więc nie zastanawiałem się nawet nad tym.

czy da się komendą ustawiać "options" w skript, jak np zmienne? ( set {zmienna:zmienna} to 5) etc?

albo czy da się w komendzie zamiast np {@opcja} użyć {@zmienna} ?

Chodzi mi o to, że np jak chciałbym w skrypcie na coś tam dać np teleportacje na kordy. w kordach wpisuję x, y, z - bo mam to w "options" w skrypcie.

Ale jak np chciałbym komendą ustawiać te kordy, i to np się zapisuje (zmienia) ?/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

od tego jest variables albo on script load przykłady :

1. varibles:

w variables można jednorazowo ustawić zmienną czyli jak ją zmienimy to graczom którzy mają ją juz ustawioną to im jej nie zmieni!!! 

variables:
	{wiadomosc::%player%} = "wiadomosc :)"
command /wiadomosc:
	trigger:
		send "%{wiadomosc::%player%}%" to player

2.on script load:

to dziala lepiej od variables: ponieważ można w każdej chwili zmienić zmienną a wygląda to tak

on script load:
	set {wiadomosc} to "twoja wiadomosc do zmiany"

działa jak w options: ale trzeba wiadomości dawać w cudzysłowie a liczby bez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 godziny temu, kaol48s napisał:

od tego jest variables albo on script load przykłady :

1. varibles:

w variables można jednorazowo ustawić zmienną czyli jak ją zmienimy to graczom którzy mają ją juz ustawioną to im jej nie zmieni!!! 


variables:
	{wiadomosc::%player%} = "wiadomosc :)"
command /wiadomosc:
	trigger:
		send "%{wiadomosc::%player%}%" to player

2.on script load:

to dziala lepiej od variables: ponieważ można w każdej chwili zmienić zmienną a wygląda to tak


on script load:
	set {wiadomosc} to "twoja wiadomosc do zmiany"

działa jak w options: ale trzeba wiadomości dawać w cudzysłowie a liczby bez

Panu to się coś chyba pomyliło ;)

Variables normalnie można zmieniać.

On script load to się wykona, jak skrypt zostanie załadowany - tego nie potrzebuję.

a w variables nie ustawiasz jednorazowo, bo to nie musi być {wiadomość::%player%} - wtedy tak, graczu tylko. Ale może być też przecież {wiadomosc::test} = wtedy dla każdego ,na cały serwer..

Proszę o dalszą pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...