ByczekTV 95 Opublikowano 2 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2017 Witam! Nigdy nie potrzebne mi to było, więc nie zastanawiałem się nawet nad tym. czy da się komendą ustawiać "options" w skript, jak np zmienne? ( set {zmienna:zmienna} to 5) etc? albo czy da się w komendzie zamiast np {@opcja} użyć {@zmienna} ? Chodzi mi o to, że np jak chciałbym w skrypcie na coś tam dać np teleportacje na kordy. w kordach wpisuję x, y, z - bo mam to w "options" w skrypcie. Ale jak np chciałbym komendą ustawiać te kordy, i to np się zapisuje (zmienia) ?/ Randall222 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 2 czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2017 od tego jest variables albo on script load przykłady : 1. varibles: w variables można jednorazowo ustawić zmienną czyli jak ją zmienimy to graczom którzy mają ją juz ustawioną to im jej nie zmieni!!! variables: {wiadomosc::%player%} = "wiadomosc :)" command /wiadomosc: trigger: send "%{wiadomosc::%player%}%" to player 2.on script load: to dziala lepiej od variables: ponieważ można w każdej chwili zmienić zmienną a wygląda to tak on script load: set {wiadomosc} to "twoja wiadomosc do zmiany" działa jak w options: ale trzeba wiadomości dawać w cudzysłowie a liczby bez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ByczekTV 95 Opublikowano 3 czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 czerwca 2017 23 godziny temu, kaol48s napisał: od tego jest variables albo on script load przykłady : 1. varibles: w variables można jednorazowo ustawić zmienną czyli jak ją zmienimy to graczom którzy mają ją juz ustawioną to im jej nie zmieni!!! variables: {wiadomosc::%player%} = "wiadomosc :)" command /wiadomosc: trigger: send "%{wiadomosc::%player%}%" to player 2.on script load: to dziala lepiej od variables: ponieważ można w każdej chwili zmienić zmienną a wygląda to tak on script load: set {wiadomosc} to "twoja wiadomosc do zmiany" działa jak w options: ale trzeba wiadomości dawać w cudzysłowie a liczby bez Panu to się coś chyba pomyliło Variables normalnie można zmieniać. On script load to się wykona, jak skrypt zostanie załadowany - tego nie potrzebuję. a w variables nie ustawiasz jednorazowo, bo to nie musi być {wiadomość::%player%} - wtedy tak, graczu tylko. Ale może być też przecież {wiadomosc::test} = wtedy dla każdego ,na cały serwer.. Proszę o dalszą pomoc Randall222 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ByczekTV 95
Witam!
Nigdy nie potrzebne mi to było, więc nie zastanawiałem się nawet nad tym.
czy da się komendą ustawiać "options" w skript, jak np zmienne? ( set {zmienna:zmienna} to 5) etc?
albo czy da się w komendzie zamiast np {@opcja} użyć {@zmienna} ?
Chodzi mi o to, że np jak chciałbym w skrypcie na coś tam dać np teleportacje na kordy. w kordach wpisuję x, y, z - bo mam to w "options" w skrypcie.
Ale jak np chciałbym komendą ustawiać te kordy, i to np się zapisuje (zmienia) ?/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi