EspaniololxPl 1 Opublikowano 25 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 maja 2017 Siemka, potrzebuje pluginu bądź skryptu który Teleportuje po wejściu na serwer jak i po śmierci. Wersja 1.8. Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 lizz0r 2 Opublikowano 25 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 maja 2017 Powinno dzialac options: x-min: -3000 x-max: 3000 z-min: -3000 z-max: 3000 on first join: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {randomtp.god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." stop on death: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {randomtp.god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 EspaniololxPl 1 Opublikowano 26 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 maja 2017 13 godzin temu, lizz0r napisał: Powinno dzialac options: x-min: -3000 x-max: 3000 z-min: -3000 z-max: 3000 on first join: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {randomtp.god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." stop on death: set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max} set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z} set {randomtp.god.%player%} to true teleport player to {_location} send " &8» &7Przeteleportowano w losowe koordynaty &6(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7." stop Dziękuję ziomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Impression 139 Opublikowano 29 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 maja 2017 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
EspaniololxPl 1
Siemka, potrzebuje pluginu bądź skryptu który Teleportuje po wejściu na serwer jak i po śmierci. Wersja 1.8. Dziękuję
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi