Rabby 11 Opublikowano 20 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 maja 2017 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <<=== kod, Witam prosiłbym was o pomoc, Otóż robię sk na "przyjaciela", I moja prośba polega na tym czy ktoś to może poprawić? Bo nie działa Daje naj i (+) Za pomoc z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 20 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 maja 2017 (edytowane) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Powinno działać. Pisane na szybko. A tylko wytabuj to Edytowane 20 maja 2017 przez KrejzolekPRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 20 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 maja 2017 on damage: if victim is player: if attacker is a player: loop {przyjaciele::%victim%::*}: if loop-value is attacker: cancel event stop command /przyjaciel [<text>] [<player>]: trigger: if arg-2 is not set: send "&f&l*&6Przyjazn&f&l*" send "/przyjaciel dodaj [nick] - dodaje" send "/przyjaciel usun [nick] - usuwa" send "/przyjaciel lista - lista przyjacieli" if arg 1 is "dodaj": if arg-2 is set: if arg-2 is not player: add arg-2 to {przyjaciele::%player%::*} add player to {przyjaciele::%arg-2%::*} send "&f&l* &2Zaprzyjazniles sie z %player% &f&l*" to player send "&2Gracz %player% zostal twoim przyjacielem" to arg-2 if arg 1 is "usun": if arg-2 is set: if arg-2 is not player: remove arg-2 from {przyjaciele::%player%::*} remove player from {przyjaciele::%arg-2%::*} send "&2Zerwales przyjazn z %player% :(" to player if arg-1 is "lista" or "list": if size of {przyjaciele::%player%::*} >= 1: send "twoi przyjaciele to:" loop {przyjaciele::%player%::*}: send "%loop-value%" else: send "Nie masz przyjaciół" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 20 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 maja 2017 10 minut temu, kaol48s napisał: on damage: if victim is player: if attacker is a player: loop {przyjaciele::%victim%::*}: if loop-value is attacker: cancel event stop command /przyjaciel [<text>] [<player>]: trigger: if arg-2 is not set: send "&f&l*&6Przyjazn&f&l*" send "/przyjaciel dodaj [nick] - dodaje" send "/przyjaciel usun [nick] - usuwa" send "/przyjaciel lista - lista przyjacieli" if arg 1 is "dodaj": if arg-2 is set: if arg-2 is not player: add arg-2 to {przyjaciele::%player%::*} add player to {przyjaciele::%arg-2%::*} send "&f&l* &2Zaprzyjazniles sie z %player% &f&l*" to player send "&2Gracz %player% zostal twoim przyjacielem" to arg-2 if arg 1 is "usun": if arg-2 is set: if arg-2 is not player: remove arg-2 from {przyjaciele::%player%::*} remove player from {przyjaciele::%arg-2%::*} send "&2Zerwales przyjazn z %player% :(" to player if arg-1 is "lista" or "list": if size of {przyjaciele::%player%::*} >= 1: send "twoi przyjaciele to:" loop {przyjaciele::%player%::*}: send "%loop-value%" else: send "Nie masz przyjaciół" Działa! Ale mam prośbę, Czy wiesz jak zrobić cos takiego żeby ten drugi gracz potwierdzał albo odrzucał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 20 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 maja 2017 on damage: if victim is player: if attacker is a player: loop {przyjaciele::%victim%::*}: if loop-value is attacker: cancel event stop command /przyjaciel [<text>] [<player>]: trigger: if arg-2 is not set: send "&f&l*&6Przyjazn&f&l*" send "/przyjaciel dodaj [nick] - dodaje" send "/przyjaciel usun [nick] - usuwa" send "/przyjaciel lista - lista przyjacieli" if arg 1 is "tak": if {zaproszenie::%player%} is set: add {zaproszenie::%player%} to {przyjaciele::%player%::*} add player to {przyjaciele::%{zaproszenie::%player%}%::*} send "&f&l* &2Zaprzyjazniles sie z %{zaproszenie::%player%}% &f&l*" to player send "&2Gracz %player% zostal twoim przyjacielem" to {zaproszenie::%player%} clear {zaproszenie::%{zaproszenie::%player%}%} clear {zaproszenie::%player%} if arg 1 is "nie": if {zaproszenie::%player%} is set: send "&f&l* &cNie zaprzyjazniles sie z %{zaproszenie::%player%}% &f&l*" to player send "&cGracz %player% nie zostal twoim przyjacielem" to {zaproszenie::%player%} clear {zaproszenie::%{zaproszenie::%player%}%} clear {zaproszenie::%player%} if arg-1 is "dodaj": if arg-2 is not player: set {zaproszenie::%arg-2%} to player send "&6Gracz &8%player% &6zaprasza cie do grona znajomych" send "&7/przyjaciel &2tak&8/&cnie" if arg 1 is "usun": if arg-2 is set: if arg-2 is not player: remove arg-2 from {przyjaciele::%player%::*} remove player from {przyjaciele::%arg-2%::*} send "&2Zerwales przyjazn z %player% :(" to player if arg-1 is "lista" or "list": if size of {przyjaciele::%player%::*} >= 1: send "twoi przyjaciele to:" loop {przyjaciele::%player%::*}: send "%loop-value%" else: send "Nie masz przyjaciół" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 21 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 maja 2017 11 godzin temu, kaol48s napisał: on damage: if victim is player: if attacker is a player: loop {przyjaciele::%victim%::*}: if loop-value is attacker: cancel event stop command /przyjaciel [<text>] [<player>]: trigger: if arg-2 is not set: send "&f&l*&6Przyjazn&f&l*" send "/przyjaciel dodaj [nick] - dodaje" send "/przyjaciel usun [nick] - usuwa" send "/przyjaciel lista - lista przyjacieli" if arg 1 is "tak": if {zaproszenie::%player%} is set: add {zaproszenie::%player%} to {przyjaciele::%player%::*} add player to {przyjaciele::%{zaproszenie::%player%}%::*} send "&f&l* &2Zaprzyjazniles sie z %{zaproszenie::%player%}% &f&l*" to player send "&2Gracz %player% zostal twoim przyjacielem" to {zaproszenie::%player%} clear {zaproszenie::%{zaproszenie::%player%}%} clear {zaproszenie::%player%} if arg 1 is "nie": if {zaproszenie::%player%} is set: send "&f&l* &cNie zaprzyjazniles sie z %{zaproszenie::%player%}% &f&l*" to player send "&cGracz %player% nie zostal twoim przyjacielem" to {zaproszenie::%player%} clear {zaproszenie::%{zaproszenie::%player%}%} clear {zaproszenie::%player%} if arg-1 is "dodaj": if arg-2 is not player: set {zaproszenie::%arg-2%} to player send "&6Gracz &8%player% &6zaprasza cie do grona znajomych" send "&7/przyjaciel &2tak&8/&cnie" if arg 1 is "usun": if arg-2 is set: if arg-2 is not player: remove arg-2 from {przyjaciele::%player%::*} remove player from {przyjaciele::%arg-2%::*} send "&2Zerwales przyjazn z %player% :(" to player if arg-1 is "lista" or "list": if size of {przyjaciele::%player%::*} >= 1: send "twoi przyjaciele to:" loop {przyjaciele::%player%::*}: send "%loop-value%" else: send "Nie masz przyjaciół" @kaol48s Pierwsza rzecz. Wysyła wiadomosc o akceptacji do gracza ktory wysyla zaproszenie, druga to ze mozna akceptowac bo wyskakuje blad ze trzeba podac nick gracza. Prosze o szybka pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 21 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 maja 2017 command /przyjaciel [<text>] [<text>]: trigger: if arg-1 is not set: send "&f&l*&6Przyjazn&f&l*" send "/przyjaciel dodaj [nick] - dodaje" send "/przyjaciel usun [nick] - usuwa" send "/przyjaciel lista - lista przyjacieli" if arg 1 is "tak": if {zaproszenie::%player%} is set: add {zaproszenie::%player%} to {przyjaciele::%player%::*} add player to {przyjaciele::%{zaproszenie::%player%}%::*} send "&f&l* &2Zaprzyjazniles sie z %{zaproszenie::%player%}% &f&l*" to player send "&2Gracz %player% zostal twoim przyjacielem" to {zaproszenie::%player%} clear {zaproszenie::%{zaproszenie::%player%}%} clear {zaproszenie::%player%} if arg 1 is "nie": if {zaproszenie::%player%} is set: send "&f&l* &cNie zaprzyjazniles sie z %{zaproszenie::%player%}% &f&l*" to player send "&cGracz %player% nie zostal twoim przyjacielem" to {zaproszenie::%player%} clear {zaproszenie::%{zaproszenie::%player%}%} clear {zaproszenie::%player%} if arg-1 is "dodaj": if arg-2 is not player: if arg-2 parsed as player is online: set {zaproszenie::%arg-2%} to player send "&6Gracz &8%player% &6zaprasza cie do grona znajomych" send "&7/przyjaciel &2tak&8/&cnie" if arg 1 is "usun": if arg-2 is set: if arg-2 is not player: remove arg-2 from {przyjaciele::%player%::*} remove player from {przyjaciele::%arg-2%::*} send "&2Zerwales przyjazn z %player% :(" to player if arg-1 is "lista" or "list": if size of {przyjaciele::%player%::*} >= 1: send "twoi przyjaciele to:" loop {przyjaciele::%player%::*}: send "%loop-value%" else: send "Nie masz przyjaciół" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Rabby 11
Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! <<=== kod,
Witam prosiłbym was o pomoc,
Otóż robię sk na "przyjaciela",
I moja prośba polega na tym czy ktoś to może poprawić? Bo nie działa
Daje naj i (+)
Za pomoc z góry dzięki!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi