Skocz do zawartości
  • 0

Atakowanie


Rabby
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on damage:
	if victim is player:
		if attacker is a player:
			loop {przyjaciele::%victim%::*}:
				if loop-value is attacker:
					cancel event
					stop

command /przyjaciel [<text>] [<player>]:
	trigger:
		if arg-2 is not set:
			send "&f&l*&6Przyjazn&f&l*"
			send "/przyjaciel dodaj [nick] - dodaje"
			send "/przyjaciel usun [nick] - usuwa"
			send "/przyjaciel lista  - lista przyjacieli"
		if arg 1 is "dodaj":
			if arg-2 is set:
				if arg-2 is not player:
					add arg-2 to {przyjaciele::%player%::*}
					add player to {przyjaciele::%arg-2%::*}
					send "&f&l* &2Zaprzyjazniles sie z %player% &f&l*" to player
					send "&2Gracz %player% zostal twoim przyjacielem" to arg-2
		if arg 1 is "usun":
			if arg-2 is set:
				if arg-2 is not player:
					remove arg-2 from {przyjaciele::%player%::*}
					remove player from {przyjaciele::%arg-2%::*}
					send "&2Zerwales przyjazn z %player% :(" to player 
		if arg-1 is "lista" or "list":
			if size of {przyjaciele::%player%::*} >= 1:
				send "twoi przyjaciele to:"
				loop {przyjaciele::%player%::*}:
					send "%loop-value%"
			else:
				send "Nie masz przyjaciół"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, kaol48s napisał:
on damage:
	if victim is player:
		if attacker is a player:
			loop {przyjaciele::%victim%::*}:
				if loop-value is attacker:
					cancel event
					stop

command /przyjaciel [<text>] [<player>]:
	trigger:
		if arg-2 is not set:
			send "&f&l*&6Przyjazn&f&l*"
			send "/przyjaciel dodaj [nick] - dodaje"
			send "/przyjaciel usun [nick] - usuwa"
			send "/przyjaciel lista  - lista przyjacieli"
		if arg 1 is "dodaj":
			if arg-2 is set:
				if arg-2 is not player:
					add arg-2 to {przyjaciele::%player%::*}
					add player to {przyjaciele::%arg-2%::*}
					send "&f&l* &2Zaprzyjazniles sie z %player% &f&l*" to player
					send "&2Gracz %player% zostal twoim przyjacielem" to arg-2
		if arg 1 is "usun":
			if arg-2 is set:
				if arg-2 is not player:
					remove arg-2 from {przyjaciele::%player%::*}
					remove player from {przyjaciele::%arg-2%::*}
					send "&2Zerwales przyjazn z %player% :(" to player 
		if arg-1 is "lista" or "list":
			if size of {przyjaciele::%player%::*} >= 1:
				send "twoi przyjaciele to:"
				loop {przyjaciele::%player%::*}:
					send "%loop-value%"
			else:
				send "Nie masz przyjaciół"

 

Działa! Ale mam prośbę,

Czy wiesz jak zrobić cos takiego żeby ten drugi gracz potwierdzał albo odrzucał?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

on damage:
	if victim is player:
		if attacker is a player:
			loop {przyjaciele::%victim%::*}:
				if loop-value is attacker:
					cancel event
					stop

command /przyjaciel [<text>] [<player>]:
	trigger:
		if arg-2 is not set:
			send "&f&l*&6Przyjazn&f&l*"
			send "/przyjaciel dodaj [nick] - dodaje"
			send "/przyjaciel usun [nick] - usuwa"
			send "/przyjaciel lista  - lista przyjacieli"
		if arg 1 is "tak":
			if {zaproszenie::%player%} is set:
				add {zaproszenie::%player%} to {przyjaciele::%player%::*}
				add player to {przyjaciele::%{zaproszenie::%player%}%::*}
				send "&f&l* &2Zaprzyjazniles sie z %{zaproszenie::%player%}% &f&l*" to player
				send "&2Gracz %player% zostal twoim przyjacielem" to {zaproszenie::%player%}
  				clear {zaproszenie::%{zaproszenie::%player%}%}
				clear {zaproszenie::%player%}
		if arg 1 is "nie":
			if {zaproszenie::%player%} is set:
				send "&f&l* &cNie zaprzyjazniles sie z %{zaproszenie::%player%}% &f&l*" to player
				send "&cGracz %player% nie zostal twoim przyjacielem" to {zaproszenie::%player%}
  				clear {zaproszenie::%{zaproszenie::%player%}%}
				clear {zaproszenie::%player%}
		if arg-1 is "dodaj":
			if arg-2 is not player:
				set {zaproszenie::%arg-2%} to player
  				send "&6Gracz &8%player% &6zaprasza cie do grona znajomych"
				send "&7/przyjaciel &2tak&8/&cnie"
		if arg 1 is "usun":
			if arg-2 is set:
				if arg-2 is not player:
					remove arg-2 from {przyjaciele::%player%::*}
					remove player from {przyjaciele::%arg-2%::*}
					send "&2Zerwales przyjazn z %player% :(" to player 
		if arg-1 is "lista" or "list":
			if size of {przyjaciele::%player%::*} >= 1:
				send "twoi przyjaciele to:"
				loop {przyjaciele::%player%::*}:
					send "%loop-value%"
			else:
				send "Nie masz przyjaciół"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 godzin temu, kaol48s napisał:

on damage:
	if victim is player:
		if attacker is a player:
			loop {przyjaciele::%victim%::*}:
				if loop-value is attacker:
					cancel event
					stop

command /przyjaciel [<text>] [<player>]:
	trigger:
		if arg-2 is not set:
			send "&f&l*&6Przyjazn&f&l*"
			send "/przyjaciel dodaj [nick] - dodaje"
			send "/przyjaciel usun [nick] - usuwa"
			send "/przyjaciel lista  - lista przyjacieli"
		if arg 1 is "tak":
			if {zaproszenie::%player%} is set:
				add {zaproszenie::%player%} to {przyjaciele::%player%::*}
				add player to {przyjaciele::%{zaproszenie::%player%}%::*}
				send "&f&l* &2Zaprzyjazniles sie z %{zaproszenie::%player%}% &f&l*" to player
				send "&2Gracz %player% zostal twoim przyjacielem" to {zaproszenie::%player%}
  				clear {zaproszenie::%{zaproszenie::%player%}%}
				clear {zaproszenie::%player%}
		if arg 1 is "nie":
			if {zaproszenie::%player%} is set:
				send "&f&l* &cNie zaprzyjazniles sie z %{zaproszenie::%player%}% &f&l*" to player
				send "&cGracz %player% nie zostal twoim przyjacielem" to {zaproszenie::%player%}
  				clear {zaproszenie::%{zaproszenie::%player%}%}
				clear {zaproszenie::%player%}
		if arg-1 is "dodaj":
			if arg-2 is not player:
				set {zaproszenie::%arg-2%} to player
  				send "&6Gracz &8%player% &6zaprasza cie do grona znajomych"
				send "&7/przyjaciel &2tak&8/&cnie"
		if arg 1 is "usun":
			if arg-2 is set:
				if arg-2 is not player:
					remove arg-2 from {przyjaciele::%player%::*}
					remove player from {przyjaciele::%arg-2%::*}
					send "&2Zerwales przyjazn z %player% :(" to player 
		if arg-1 is "lista" or "list":
			if size of {przyjaciele::%player%::*} >= 1:
				send "twoi przyjaciele to:"
				loop {przyjaciele::%player%::*}:
					send "%loop-value%"
			else:
				send "Nie masz przyjaciół"

 

@kaol48s Pierwsza rzecz. Wysyła wiadomosc o akceptacji do gracza ktory wysyla zaproszenie, druga to ze mozna akceptowac bo wyskakuje blad ze trzeba podac nick gracza. Prosze o szybka pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /przyjaciel [<text>] [<text>]:
	trigger:
		if arg-1 is not set:
			send "&f&l*&6Przyjazn&f&l*"
			send "/przyjaciel dodaj [nick] - dodaje"
			send "/przyjaciel usun [nick] - usuwa"
			send "/przyjaciel lista  - lista przyjacieli"
		if arg 1 is "tak":
			if {zaproszenie::%player%} is set:
				add {zaproszenie::%player%} to {przyjaciele::%player%::*}
				add player to {przyjaciele::%{zaproszenie::%player%}%::*}
				send "&f&l* &2Zaprzyjazniles sie z %{zaproszenie::%player%}% &f&l*" to player
				send "&2Gracz %player% zostal twoim przyjacielem" to {zaproszenie::%player%}
  				clear {zaproszenie::%{zaproszenie::%player%}%}
				clear {zaproszenie::%player%}
		if arg 1 is "nie":
			if {zaproszenie::%player%} is set:
				send "&f&l* &cNie zaprzyjazniles sie z %{zaproszenie::%player%}% &f&l*" to player
				send "&cGracz %player% nie zostal twoim przyjacielem" to {zaproszenie::%player%}
  				clear {zaproszenie::%{zaproszenie::%player%}%}
				clear {zaproszenie::%player%}
		if arg-1 is "dodaj":
			if arg-2 is not player:
				if arg-2 parsed as player is online:
					set {zaproszenie::%arg-2%} to player
					send "&6Gracz &8%player% &6zaprasza cie do grona znajomych"
					send "&7/przyjaciel &2tak&8/&cnie"
		if arg 1 is "usun":
			if arg-2 is set:
				if arg-2 is not player:
					remove arg-2 from {przyjaciele::%player%::*}
					remove player from {przyjaciele::%arg-2%::*}
					send "&2Zerwales przyjazn z %player% :(" to player 
		if arg-1 is "lista" or "list":
			if size of {przyjaciele::%player%::*} >= 1:
				send "twoi przyjaciele to:"
				loop {przyjaciele::%player%::*}:
					send "%loop-value%"
			else:
				send "Nie masz przyjaciół"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...