Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na teleport po spadnięciu


SzlugPL

Pytanie

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Proszę:

every 1 seconds:

    loop all players:

        if loop-player's y-coordinate is smaller than 0:

            teleport loop-player to {spawn}

            heal loop-player

command /setspawn [<text>]:

    trigger:

        if player has permission "core.setspawn":

            set {spawn} to location of player

            send "Ustawiles spawn'a."

        else:

            send "Nie masz uprawnien."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Temat został przeniesiony z Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! do Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! > Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

Dnia 14.05.2017 o 12:46, LordziaK napisał:

Proszę:

every 1 seconds:

    loop all players:

        if loop-player's y-coordinate is smaller than 0:

            teleport loop-player to {spawn}

            heal loop-player

command /setspawn [<text>]:

    trigger:

        if player has permission "core.setspawn":

            set {spawn} to location of player

            send "Ustawiles spawn'a."

        else:

            send "Nie masz uprawnien."

Problem rozwiązany. Skript działa poprawnie a żeby nie dedać wystarczyło na spawnie ustawić odpowiednią flage fall-damage deny :) temat do zamknięcia :D Dziękuję wszystkim.

Edytowane przez SzlugPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...