Skocz do zawartości
  • 0

Nadanie głowy variablesem.


Bananowiec
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam taki przykładowy skrypcik, tylko przyklad.

 

on sneak toggle:
    if player is sneaking:
        set {_helm} to player's helmet
        wait 1 second
        set helmet of the player to a pumpkin
    else:
        set helmet of the player to a {_helm}

 

No dobra, ostatnia linijka nie działa. Mianowicie część '{_helm}'. Kombinowałem na wiele sposobów ale nie wiem jak to naprawić ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

problem jest taki, że zmienne których nazwa zaczyna się od podłogi to zmienne lokalne. One są usuwane po wykonaniu kodu w którym występują, czyli niby zamieniasz tą czapkę, ale nie, bo kiedy wykonuje się warunek z else to taka zmienna nie istnieje. Wersja poprawiona:
 

 on sneak toggle:
    if player is sneaking:
        set {helm::%player%} to player's helmet
        wait 1 second
        set helmet of the player to a pumpkin
    else:
        set helmet of the player to a {helm::%player%}
        delete {helm::%player%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

brr, jednak ja bym nie chciał używać normalnych variablesów, po prostu moim zdaniem "większe" serwery one psują :) Wolałbym w sumie zrobić to w yaml, lecz dzięki, bo w sumie nie wiedziałem o tym.

Edytowane przez Bananowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Co rozumiesz przez normalne variablesy? Te których ty używasz są lokalne. One znikają po wykonaniu skryptu kodu w którym występują. Ostatnia linijka tego co wrzuciłem powoduje usunięcie danej zmiennej kiedy gracz przestaje się skradać i jego hełm jest przywracany.

Edytowane przez bopke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on sneak toggle:
    if player is sneaking:
        set {helmet::%player%} to item in player's helmet slot
        wait 1 second
        set player's helmet slot to a pumpkin
    else:
        set player's helmet slot to a {helmet::%player%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...