Skocz do zawartości
  • 0

Lista warpów


ProX3Q
 Udostępnij

Pytanie

Cześć! Mam do was wielką prośbę.

Jeśli by ktoś mógł by poświęcić troche czasu na napisanie mi listy warpów, czyli

Zmienna {Warps::*}, lecz chce by warpy były jeden pod drugim, by tworzyły się strony 10 warpów na jednej stronie, i na drugiej też 10 itd.

Nie wiem czy można zrobić sortowanie alfabetyczne, ale jeśli zrobicie te sortowanie to będę bardzo wdzięczny. 

Schemat:

1. Nazwa Warpa
2. Nazwa Warpa
3. Nazwa Warpa
4. Nazwa Warpa
5. Nazwa Warpa
6. Nazwa Warpa
7. Nazwa Warpa
8. Nazwa Warpa
9. Nazwa Warpa
10. Nazwa Warpa
Wpisz /warp list 2 by przjsc do nastepnej strony.

Za wszelką pomoc dziękuję :) 

Edytowane przez ProxEQ Gamingowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 minuty temu, ProxEQ Gamingowy napisał:

Cześć! Mam do was wielką prośbę.

Jeśli by ktoś mógł by poświęcić troche czasu na napisanie mi listy warpów, czyli

Zmienna {Warps::*}, lecz chce by warpy były jeden pod drugim, by tworzyły się strony 10 warpów na jednej stronie, i na drugiej też 10 itd.

Nie wiem czy można zrobić sortowanie alfabetyczne, ale jeśli zrobicie te sortowanie to będę bardzo wdzięczny.

Schemat:

1. Nazwa Warpa
2. Nazwa Warpa
3. Nazwa Warpa
4. Nazwa Warpa
5. Nazwa Warpa
6. Nazwa Warpa
7. Nazwa Warpa
8. Nazwa Warpa
9. Nazwa Warpa
10. Nazwa Warpa
Wpisz /warp list 2 by przjsc do nastepnej strony.

Za wszelką pomoc dziękuję :) 

commadn /warp list [<text>]:
    trigger:
  		if arg 1 id "1":
  			open chest with 6 rows named "&a&lWarpy" to player
				wait 1 tick
				format slot 0 of player with 1 of iron pickaxe named "&7warp 1" to close then run "sudo %player% warp 1"
  				format slot 1 of player with 1 of iron pickaxe named "&7warp 2" to close then run "sudo %player% warp 2"
  		if arg 1 id "2":
  			open chest with 6 rows named "&a&lWarpy" to player
				wait 1 tick
				format slot 0 of player with 1 of iron pickaxe named "&7warp 3" to close then run "sudo %player% warp 1"
  				format slot 1 of player with 1 of iron pickaxe named "&7warp 4" to close then run "sudo %player% warp 2"
  
  Coś w tym stylu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, sworip napisał:
commadn /warp list [<text>]:
    trigger:
  		if arg 1 id "1":
  			open chest with 6 rows named "&a&lWarpy" to player
				wait 1 tick
				format slot 0 of player with 1 of iron pickaxe named "&7warp 1" to close then run "sudo %player% warp 1"
  				format slot 1 of player with 1 of iron pickaxe named "&7warp 2" to close then run "sudo %player% warp 2"
  		if arg 1 id "2":
  			open chest with 6 rows named "&a&lWarpy" to player
				wait 1 tick
				format slot 0 of player with 1 of iron pickaxe named "&7warp 3" to close then run "sudo %player% warp 1"
  				format slot 1 of player with 1 of iron pickaxe named "&7warp 4" to close then run "sudo %player% warp 2"
  
  Coś w tym stylu?

 

Nie. Ma to być lista tworze skrypt na warpy dla graczy. Czyli że jeśli gracz stworzy warp to ma go dodać do listy.

Edytowane przez ProxEQ Gamingowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Trochę się nad tym pogłowiłem i wymyśliłem takie coś, trochę niedopracowane bo za każdym razem sprawdza wszystkie warpy, ale działa :D

 

options:
	warpsperpage: 10 #Ile warpów ma wyświetlać na jednej stronie
command /setwarp [<text>]:
	trigger:
		if arg is not set:
			send "&cPodaj nazwę warpa!"
			stop
		if {Warps::%arg%} is set:
			send "&cWarp o takiej nazwie juz istnieje!"
			stop
		set {Warps::%arg%} to location of player
		send "&aUtworzono warp o nazwie &6%arg%&a."
		stop
command /warps [<integer=1>]:
	trigger:
		set {_w} to size of {Warps::*}
		set {_p} to rounded up {_w}/{@warpsperpage}
		if arg is more than {_p}:
			send "&cNie ma tylu stron!"
			stop
		set {_c} to 1
		set {_i} to rounded up {_c}/{@warpsperpage}
		send "&3Lista warpów (strona &c%arg%&3/&c%{_p}%&3):"
		loop {Warps::*}:
			set {_wl%{_i}%::%{_c}%} to loop-index
			add 1 to {_c}
			set {_i} to rounded up {_c}/{@warpsperpage}
		loop {_wl%arg%::*}:
			send "&c%loop-index%&c. &3%loop-value%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...