Skocz do zawartości
  • 0

Lekarstwa na serwer


Kajton
 Udostępnij

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
every 15 second:
	loop all players:
		if {spairyna::uwaga::%loop-player%} > 0:
			remove 1 from {spairyna::uwaga::%loop-player%}
		if {spairyna::%loop-player%} is true:
			damage loop-player by 3 heart
			send "&6Masz bol glowy weź aspiryne!!" to loop-player
		else:
			chance of 1%:
				send "&6Masz bol glowy weź aspiryne" to loop-player
				set {spairyna::%loop-player%} to true
on rightclick:
	if player's tool is bucket of milk:
		if {spairyna::%player%} is true:
			cancel event
			set player's tool to bucket
			clear {spairyna::%player%}
		else:	
			set player's tool to bucket
			add 1 to {spairyna::uwaga::%player%}
			if {spairyna::uwaga::%player%} is not set:	
				send "&6Nie boli cie głowa [Uwaga można przedawkować!!!]"
			if {spairyna::uwaga::%player%} is 1:	
				send "&6Nie boli cie głowa&c [Uwaga można przedawkować!!!]"
			if {spairyna::uwaga::%player%} is 2:	
				send "&6Nie boli cie głowa&4 [Uwaga można przedawkować!!!]"
			if {spairyna::uwaga::%player%} is 3:	
				send "&6Nie boli cie głowa &4&l[Jeszcze jedna i przedawkujesz!!!]"
			if {spairyna::uwaga::%player%} >= 4:
				kill player
				send "&4Przedawkowałeś aspiryne :/"
on death:
	if {spairyna::uwaga::%victim%} >= 4:
		clear {spairyna::uwaga::%victim%}
		set death message to "Gracz %victim% przedawkował sprisyne"

EDIT1: edytowałem kod :)

Edytowane przez kaol48s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 godzin temu, kaol48s napisał:
every 15 second:
	loop all players:
		if {spairyna::uwaga::%loop-player%} > 0:
			remove 1 from {spairyna::uwaga::%loop-player%}
		if {spairyna::%loop-player%} is true:
			damage loop-player by 3 heart
			send "&6Masz bol glowy weź aspiryne!!" to loop-player
		else:
			chance of 1%:
				send "&6Masz bol glowy weź aspiryne" to loop-player
				set {spairyna::%loop-player%} to true
on rightclick:
	if player's tool is bucket of milk:
		if {spairyna::%player%} is true:
			cancel event
			set player's tool to bucket
			clear {spairyna::%player%}
		else:	
			set player's tool to bucket
			add 1 to {spairyna::uwaga::%player%}
			if {spairyna::uwaga::%player%} is not set:	
				send "&6Nie boli cie głowa [Uwaga można przedawkować!!!]"
			if {spairyna::uwaga::%player%} is 1:	
				send "&6Nie boli cie głowa&c [Uwaga można przedawkować!!!]"
			if {spairyna::uwaga::%player%} is 2:	
				send "&6Nie boli cie głowa&4 [Uwaga można przedawkować!!!]"
			if {spairyna::uwaga::%player%} is 3:	
				send "&6Nie boli cie głowa &4&l[Jeszcze jedna i przedawkujesz!!!]"
			if {spairyna::uwaga::%player%} >= 4:
				kill player
				send "&4Przedawkowałeś aspiryne :/"
on death:
	if {spairyna::uwaga::%victim%} >= 4:
		clear {spairyna::uwaga::%victim%}
		set death message to "Gracz %victim% przedawkował sprisyne"

EDIT1: edytowałem kod :)

ej a zrobisz tak aby dawalo efekt uleczenie :) prosze!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ale ma dawać regeneracje czy poprostu uleczyć gracza do max hp ?

 

every 15 second:
	loop all players:
		if {spairyna::uwaga::%loop-player%} > 0:
			remove 1 from {spairyna::uwaga::%loop-player%}
		if {spairyna::%loop-player%} is true:
			damage loop-player by 3 heart
			send "&6Masz bol glowy weź aspiryne!!" to loop-player
		else:
			chance of 0.5%:
				send "&6Masz bol glowy weź aspiryne" to loop-player
				set {spairyna::%loop-player%} to true
on rightclick:
	if player's tool is bucket of milk:
		if {spairyna::%player%} is true:
			cancel event
			set player's tool to bucket
			apple regeneration 4 to player for 10 second
			clear {spairyna::%player%}
		else:	
			set player's tool to bucket
			add 1 to {spairyna::uwaga::%player%}
			if {spairyna::uwaga::%player%} is not set:	
				send "&6Nie boli cie głowa [Uwaga można przedawkować!!!]"
			if {spairyna::uwaga::%player%} is 1:	
				send "&6Nie boli cie głowa&c [Uwaga można przedawkować!!!]"
			if {spairyna::uwaga::%player%} is 2:	
				send "&6Nie boli cie głowa&4 [Uwaga można przedawkować!!!]"
			if {spairyna::uwaga::%player%} is 3:	
				send "&6Nie boli cie głowa &4&l[Jeszcze jedna i przedawkujesz!!!]"
			if {spairyna::uwaga::%player%} >= 4:
				kill player
				send "&4Przedawkowałeś aspiryne :/"
on death:
	if {spairyna::uwaga::%victim%} >= 4:
		clear {spairyna::uwaga::%victim%}
		set death message to "Gracz %victim% przedawkował sprisyne"

  Łączę //Michma1707 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ok

 

a dodasz te leczenie

 

 

dobra juz jest sorka nie zauważyłem!

 

command /aspiryna:
    trigger:
        give player 1 milk named "&6Aspiryna"
        send "&aPomyslnie dano &6Aspiryne"
        stop

  4x Łączę //Michma1707 

 

6 godzin temu, kaol48s napisał:

to daj every 1 minute zamiast every 15 second

ej ale regeneration nie działa :(

 

//łączę ~Dragon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...