ByczekTV 95 Opublikowano 3 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2017 Witam. Mam pewne pytanie, czy mogę z GUI (po wybraniu danego przedmiotu) wykonać komendę złożoną z argmentów? np: blablabla test. /blablabla <text>. warto dodać, że ja dałem [execute player command ""]. No i, no i, nie działa xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 3 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2017 może, ale musisz wpisać gotowe argumenty np. command /maslo <player=%player%> [<text>]: trigger: arg 2 is "daj": send "Maslo" to player-arg else: send "Mleko" to player-arg command /maselko: trigger: open chest with 1 row to player format slot 0 of player with 1 dirt named "Maslo" to close then run [execute console command "maslo %player% daj"] format slot 1 of player with 1 stone named "Mleko" to close then run [execute console command "maslo %player% niedawaj"] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ByczekTV 95 Opublikowano 3 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2017 10 godzin temu, PoweredDragon napisał: może, ale musisz wpisać gotowe argumenty np. command /maslo <player=%player%> [<text>]: trigger: arg 2 is "daj": send "Maslo" to player-arg else: send "Mleko" to player-arg command /maselko: trigger: open chest with 1 row to player format slot 0 of player with 1 dirt named "Maslo" to close then run [execute console command "maslo %player% daj"] format slot 1 of player with 1 stone named "Mleko" to close then run [execute console command "maslo %player% niedawaj"] a jeżeli ja chcę dodać sobie po prostu ? np /blabla chce ? I jeszcze pytanie. Bo jakoś nie mogę sczaić, to np "=%player%" to jest jakby tekst argumentu, który się wykona, gdy dany argument nie będzie uzupełniony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 3 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 maja 2017 Dokładnie tak command /test <offlineplayer=%player%>: trigger: #KOD To komenda, która wymaga argumentu w postaci nicku gracza, ale jak go nie wpiszesz, to po prostu twój nick podstawi a jeżeli ja chcę dodać sobie po prostu ? np /blabla chce ? Nie rozumiem tego bełkotu, więc musisz mi go wytłumaczyć xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ByczekTV 95 Opublikowano 3 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 maja 2017 8 minut temu, PoweredDragon napisał: Dokładnie tak command /test <offlineplayer=%player%>: trigger: #KOD To komenda, która wymaga argumentu w postaci nicku gracza, ale jak go nie wpiszesz, to po prostu twój nick podstawi a jeżeli ja chcę dodać sobie po prostu ? np /blabla chce ? Nie rozumiem tego bełkotu, więc musisz mi go wytłumaczyć xD xD Jeżeli ja chcę użyć komendy złożonej tylko z argmentu text? np: /diax chce. napisałem gotowy argument zadziała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ByczekTV 95
Witam.
Mam pewne pytanie, czy mogę z GUI (po wybraniu danego przedmiotu) wykonać komendę złożoną z argmentów? np: blablabla test. /blablabla <text>.
warto dodać, że ja dałem [execute player command ""].
No i, no i, nie działa xD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi