KGaZ 28 Opublikowano 2 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2017 Witam , nie będę się rozpisywał: every 1 real seconds: loop all players: if loop-player has enchantment table: apply regeneration 5 to loop-player for 1 seconds To u góry działa every 1 real seconds: loop all players: if loop-player has enchantment table with name "&aTest 1": apply regeneration 5 to loop-player for 1 seconds A to już nie A i jakby ktoś chciał posty se nabić , to tak , dałem nazwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 2 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 maja 2017 with name Zamień na named Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KGaZ 28 Opublikowano 2 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 maja 2017 Teraz, PoweredDragon napisał: with name Zamień na named Próbowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
KGaZ 28
Witam , nie będę się rozpisywał:
every 1 real seconds: loop all players: if loop-player has enchantment table: apply regeneration 5 to loop-player for 1 seconds
To u góry działa
every 1 real seconds: loop all players: if loop-player has enchantment table with name "&aTest 1": apply regeneration 5 to loop-player for 1 seconds
A to już nie
A i jakby ktoś chciał posty se nabić , to tak , dałem nazwe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi