Skocz do zawartości
  • 0

Potrzebuje pomocy w skrypcie


shingfu
 Udostępnij

Pytanie

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on place of dropper:
  if name of dropper is "Ceglownik": #Ten warunek mozesz pominac usuwając linijkę i tabując skrypt
    add location of block to {drops::*}


every 2 seconds:
  loop {drops::*}
    block at loop-value is dropper named "Ceglownik":
      drop 1 bricks 1 above loop-value
      stop
    delete loop-value from {drops::*}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

variables:
    {zmiennapunkty.%player%} = 0
    {gracz} = player
    {liczba} = value
on block break:
    add 1 to {zmiennapunkty.%player%}
command /punkty:
    Usage: &a&l/Punkty
    trigger:
        send "&aMasz aktualnie &e%{zmiennapunkty.%player%}% &apunktow" to player
command /punkty [cos] [text]:
    if argument 1 is "dodaj":
        add %argument 2% to {zmiennapunkty.%player%}
    if argument 1 is "zabierz":
        remove %argument 2% from {zmiennapunkty.%player%}
    if argument 1 is "ustaw":
        set {zmiennapunkty.%player%} to %argument 2%

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:
    {zmiennapunkty.%player%} = 0
    {gracz} = player
    {liczba} = value

on block break:
    add 1 to {zmiennapunkty.%player%}

command /punkty:
    Usage: &a&l/Punkty
    trigger:
        send "&aMasz aktualnie &e%{zmiennapunkty.%player%}% &apunktow" to player
command /punkty [<text>] [<text>]:
    if argument 1 is "dodaj":
        add argument 2 to {zmiennapunkty.%player%}
    if argument 1 is "zabierz":
        remove argument 2 from {zmiennapunkty.%player%}
    if argument 1 is "ustaw":
        set {zmiennapunkty.%player%} to argument 2

% używa się tylko w zmiennych lub cudzysłowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Skopiuj błędy z konsoli/zrób zdjęcie z mc po przeładowaniu i je pokaż, bo to niemożliwe, żeby [<text>] stanowiło problem

 

EDIT
 

Oczywiście stanowi go trigger

command /punkty [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if argument 1 is "dodaj":
            add argument 2 to {zmiennapunkty.%player%}
        if argument 1 is "zabierz":
            remove argument 2 from {zmiennapunkty.%player%}
        if argument 1 is "ustaw":
            set {zmiennapunkty.%player%} to argument 2

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...