Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na potki


lizz0r
 Udostępnij

Pytanie

Siema napisałby mi ktoś skrypt na potki, miałoby to działać tak że gdy klikniemy na npc o nazwie " Potki ", to mamy 0.3 % szans na wylosowanie potki siła II u niego w sklepie za załozmy 3 diaxy, miałoby to działać tak że te 0.3 to jest na dzień, a nie że jak będę klikał w niego w nieskończoność to mam cały czas 0.3% szans

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on rightclick on villager:
  name of clicked entity is "Potki":
    {day} is {day::%player%}:
      stop
    set {day::%player%} to {day}
    chance of 0.3%:
      set {_t} to trade 1 of clicked entity
      set second item of {_t} to air
      set first item of {_t} to 3 diamonds
      set third item of {_t} to potion of strength 2
      set 1 trade of clicked entity to {_tr}

every minute:
  set {day} to days



wymaga WildSkript i RandomSk (poszukaj, linki pojawiały się na forum. Narzędzie wyszukaj nie boli :V)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@PoweredDragon Poszukałem, pobrałem , błędy: the clicked entity is not a world

cant understand this effect: set second item of {_t} to air

cant understand this effect set first item of {_t} to 3 diamonds

cant understand this effect set third ite mof {_t} to potion of strenght 2

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick on villager:
  name of clicked entity is "Potki":
    {day} is {day::%player%}:
      stop
    set {day::%player%} to {day}
    chance of 0.3%:
      cancel event
      add potion of strength 2 for 3 diamonds with 1 max uses to {_list::*}
      open trade gui named "Shopping" with {_list::*} to player

every minute:
  set {day} to days
Spróbuj tego 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Możliwe że się nie zrozumieliśmy :D Wytłumacze jeszcze raz i nizej napiszę błędy: Po kliknieciu na npc o nazwie Potki, otwiera sie w gui w ktorym jest 0.3% szans na wylosowanie potki na siłe 2 i założmy siłe 1, gdy kupimy potke to ona znikla ( nie można jej kupowac w nieskończoność ), ale szanse mają być ustalone na cały dzień nie co kliknięcie.

Błędy:

cant understand this effect: open trade gui named "sHoopin" with {_list::*} to player

potion of strenght 2 for 3 diamonds with 1 mas uses to {_list::*} becouse the former is not an object

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wygląda na to, że się zrozumieliśmy:
 

Jest 0.3% na otwarcie się GUI dokładnie raz w ciągu dnia
on rightclick on villager:
  name of clicked entity is "Potki":
    {day} is {day::%player%}:
      stop
    set {day::%player%} to {day}
    chance of 0.3%:
      cancel event
      add potion:8233 for 3 diamonds with 1 max uses to {_list::*}
      open trade gui named "Shopping" with {_list::*} to player

on inventory close:
  if inventory type of clicked inventory is "MERCHANT":
    loop entities in radius 1 from player
      loop-entity is villager named "Potki"
        kill loop-entity
        spawn villager named "Potki" at loop-entity

every minute:
  set {day} to days

Wymaga skellet (mniemam, że nie resetowało oferty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Olać. RandomSk nie potrzebne, sam Skellet wystarczy (teraz [chyba] wiem jak :D)
 

on rightclick on villager:
  name of clicked entity is "Potki":
    {day} is {day::%player%}:
      stop
    set {day::%player%} to {day}
    chance of 0.3%:
      cancel event
      open inventory "MERCHANT" named "Potki" to player
      format slot 1 of player with 3 diamonds
      format slot 2 of player with air
      format slot 3 of player with potion:8223

on inventory close:
  if inventory type of clicked inventory is "MERCHANT":
    loop entities in radius 1 from player
      loop-entity is villager named "Potki"
        kill loop-entity
        spawn villager named "Potki" at loop-entity

every minute:
  set {day} to days

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@PoweredDragon [14:32:47 ERROR]: Can't understand this condition/effect: format slot 1 of player with 3 diamonds (wiadomosc.sk, line 47: format slot 1 of player with 3 diamonds')
[14:32:47 ERROR]: Can't understand this condition/effect: format slot 2 of player with air (wiadomosc.sk, line 48: format slot 2 of player with air')
[14:32:47 ERROR]: Can't understand this condition/effect: format slot 3 of player with potion:8223 (wiadomosc.sk, line 49: format slot 3 of player with potion:8223')
[14:32:47 ERROR]: You can not use Inventory expression in any event but inventory click! (wiadomosc.sk, line 52: if inventory type of clicked inventory is "MERCHANT":')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick on villager:
  name of clicked entity is "Potki":
    {day} is {day::%player%}:
      stop
    set {day::%player%} to {day}
    chance of 0.3%:
      cancel event
      open inventory "MERCHANT" named "Potki" to player
      set slot 1 of player's current inventory to 3 diamonds
      set slot 2 of player to air
      set slot 3 of player to potion:8223

on inventory close:
  if inventory type of inventory is "MERCHANT":
    loop entities in radius 1 from player
      loop-entity is villager named "Potki"
        kill loop-entity
        spawn villager named "Potki" at loop-entity

every minute:
  set {day} to days

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@PoweredDragon

[20:50:24 ERROR]: a slot can't be set to 'potion:8223' because the latter is neither an item type nor an item stack (wiadomosc.sk, line 49: set slot 3 of player to potion:8223')
[20:50:24 ERROR]: Can't compare 'inventory type of inventory' with a text (wiadomosc.sk, line 52: if inventory type of inventory is "MERCHANT":')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...