Skocz do zawartości
  • 0

Wypadające przedmioty


DJ_CITROX
 Udostępnij

Pytanie

Siemka Posiadam Skrypt :

variables:
    {cobblestone.%player%} = true
 
command /bruk:
    trigger:
        if {cobblestone.%player%} is true:
            set {cobblestone.%player%} to false
            send "&cWylaczono wypadanie cobblestone!"
        else if {cobblestone.%player%} is false:
            set {cobblestone.%player%} to true
            send "&aWlaczono wypadanie cobblestone!"
 
on break of stone or cobblestone:
    if {cobblestone.%player%} is false:
        cancel event
        set event-block to air

I Jak się wyłączy wypadanie bruku no to nie bd lecieć drop z OtherDropsa
 
Zmieniłem nazwę tematu. Nazwa ma sugerować problem... ~Drogon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:    {cobblestone.%player%} = truecommand /bruk:    trigger:        if {cobblestone.%player%} is true:            set {cobblestone.%player%} to false            send "wyłączyłeś drop z cobble"         else:            set {cobblestone.%player%} to true            send "wlaczyles drop z cobble" on break of stone or cobblestone:    if {cobblestone.%player%} is false:        delete dropped item
~ tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...