DJ_CITROX 24 Opublikowano 25 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 lipca 2014 Siemka Posiadam Skrypt :variables: {cobblestone.%player%} = true command /bruk: trigger: if {cobblestone.%player%} is true: set {cobblestone.%player%} to false send "&cWylaczono wypadanie cobblestone!" else if {cobblestone.%player%} is false: set {cobblestone.%player%} to true send "&aWlaczono wypadanie cobblestone!" on break of stone or cobblestone: if {cobblestone.%player%} is false: cancel event set event-block to airI Jak się wyłączy wypadanie bruku no to nie bd lecieć drop z OtherDropsa Zmieniłem nazwę tematu. Nazwa ma sugerować problem... ~Drogon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 25 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 lipca 2014 Więc? W czym mogę pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 NeXv 21 Opublikowano 25 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 lipca 2014 Czyli chcesz aby otcherops działał a nie dropił cobbel ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DJ_CITROX 24 Opublikowano 25 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 lipca 2014 Tak Chce Aby cobel nie lecial a to co jest ustawione w otherdropsie działało tak jakby cobel leciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 25 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 lipca 2014 on break of stone or cobblestone: if {cobblestone.%player%} is false: delete dropped item Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DJ_CITROX 24 Opublikowano 26 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2014 Ale ja chce dać na komende /bruk że nie bd dropił cobel ze stone'a i cobla ale to co jest ustawione w OtherDrops aby działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tropereks 780 Opublikowano 26 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2014 variables: {cobblestone.%player%} = truecommand /bruk: trigger: if {cobblestone.%player%} is true: set {cobblestone.%player%} to false send "wyłączyłeś drop z cobble" else: set {cobblestone.%player%} to true send "wlaczyles drop z cobble" on break of stone or cobblestone: if {cobblestone.%player%} is false: delete dropped item~ tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DJ_CITROX 24 Opublikowano 26 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2014 (edytowane) Problem jest z tym : delete dropped item I Ja chce aby tylko bruk usuwało a to co leci ze otherdropsa niech leci dalej. Edytowane 26 lipca 2014 przez DJ_CITROX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 26 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2014 on break stone or cobblestone: if cobblestone.%player%} is false: dropped item is cobblestone: remove dropped itemReszta z tamtej komendy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DJ_CITROX 24 Opublikowano 26 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 lipca 2014 dalej problem z tym : remove dropped item Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 28 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2014 set dropped item to 1 air Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
DJ_CITROX 24
Siemka Posiadam Skrypt :
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi